Gå til innhold

Egen forum del for telletrådene

Gjest Winza

?  

24 stemmer

1. 1. ?

• Ja
      17
    • Nei
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Hadde dere syntes det var en god idé om det ble opprettet en egen forum del på sosial hvor man kunne ha alle telletrådene slik de som liker telletråder kunne vært der og på denne delen ville det ikke vært telletråder lenger da?

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes telletråder og ordleker bør være på samme forum. Det er best for rekrutteringen og det virker kunstig å skille telletråder fra ordleker. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Hadde dere syntes det var en god idé om det ble opprettet en egen forum del på sosial hvor man kunne ha alle telletrådene slik de som liker telletråder kunne vært der og på denne delen ville det ikke vært telletråder lenger da?

En utmerket ide. Hvorfor ligger ikke denne på Ros og ris? 

Nå ser det ut til at telletrådene har roet seg litt etter at noen satte søkelyste på manges irritasjon over telletrådene og særlig de med likes. 

Anonymkode: 733e1...fde

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flertallet? Hvor mange har uttalt seg, hittil? 

Anonymkode: 54545...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flertallet? Hvor mange har uttalt seg, hittil? 

8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En utmerket ide. Hvorfor ligger ikke denne på Ros og ris? 

Nå ser det ut til at telletrådene har roet seg litt etter at noen satte søkelyste på manges irritasjon over telletrådene og særlig de med likes. 

Anonymkode: 733e1...fde

Jeg synes også det er en god idé. Rett og slett fordi de som irriterer seg over dem da kan velge vekk underforumet telling uten å velge vekk hele sosialforumsbiten.

Det er allerede noen, tror det var @An0nymBruker, som spurte på Ris og Ros om dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, og egentlig så synes jeg at telletrådene burde vekk fra "dette snakker vi om nå" fordi de er så utrolig irriterende.

Anonymkode: 0d469...c4b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det var en veldig god idé. Da slipper folk som er aktive på sosial prat og ikke liker telletrådene å irritere seg over dem. Selv bryr jeg meg ikke om dem, men jeg hadde ikke savnet dem om de forsvant fra sosial prat til et eget underforum. For at det er altfor mange av dem er det ingen tvil om. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle trådene på sosal prat er dårlige, så nei

Anonymkode: 04f85...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at de fyller kravene for å være der de er. Bortsett fra at det er tall, så er det også en lek. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Jeg synes også det er en god idé. Rett og slett fordi de som irriterer seg over dem da kan velge vekk underforumet telling uten å velge vekk hele sosialforumsbiten.

Det er allerede noen, tror det var @An0nymBruker, som spurte på Ris og Ros om dette.

Hei Zenobia :hallo:

Det stemmer :jepp: Her er den tråden, med svar fra Ninuska_.

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En annen sak er at likes for å få lov til å telle videre, bude vær umulig i telletråder. Da dør vel hele telle med likes trådene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

På 9.4.2017 den 14.45, Winza/Jacklost skrev:

De har ordnet med det :nordvesta::mynona:

http://forum.kvinneguiden.no/forum/294-telletråder-og-ordleker/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fiole skrev:

Det ser ut som om at de ikke er helt entydige de som har ryddet......

Å, har de ikke fått flyttet alle telletrådene dit?

Jeg har ikke rukket å se så mye på det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har flyttet bokstaver....jeg trodde at telletråder hadde med telling og tall.....Jeg har ikke vært grundig men registrerte det.

Noen ser på bokstaver som tall det er det hele :sjokkbla: Alt er jo relativt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :nori::hoppendeglad: Skulle flyttet bare telletrådene da og beholdt ordlekene her i sosialt prat, da hadde det blitt heeeeelt perfekt. Men jeg er veldig fornøyd altså, jeg klager ikke. :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gode nyheter! Håper bokstavene flyttes tilbake hit. 

Anonymkode: 87791...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det andre underforumet er for telletråder og ORDLEKER. Dette er for sosial prat og humor. Bokstaver hører selvfølgelig til under ordleker og det er helt rikting at de trådene er flyttet.

Anonymkode: 3bc86...438

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...