AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #22 Skrevet 24. januar 2020 Hvilken løsning endte du opp med, TS? Jeg har akkurat overtatt et hus som har en gulvvmodell varmepumpe og lurer på å skjule den på noe vis. Tenkte egentlig på sånne radiatordeksel, men ser utifra denne tråden at det ikke er anbefalt. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7b6c7...93b
-jk- Skrevet 24. januar 2020 #23 Skrevet 24. januar 2020 Har man greit med penger tilgjengelig og det er akseptabelt å bytte gulv kan man evt. gå for en luft/vann (eller vann/vann) utgave med vannbåren varme i gulvene. Da synes ingenting. Alternativt kan man ha radiatorer, her er det mye å få tak i i gammel stil (seksjonsradiatorer). Radiatorer kan også trygt bygges inn.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #24 Skrevet 24. januar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken løsning endte du opp med, TS? Jeg har akkurat overtatt et hus som har en gulvvmodell varmepumpe og lurer på å skjule den på noe vis. Tenkte egentlig på sånne radiatordeksel, men ser utifra denne tråden at det ikke er anbefalt. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7b6c7...93b Jeg ga opp! Anonymkode: 11f3e...1e7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #25 Skrevet 24. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ga opp! Anonymkode: 11f3e...1e7 Det var leit. Jeg likte bord-idéen din. Prøvde du det? Anonymkode: 7b6c7...93b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #26 Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var leit. Jeg likte bord-idéen din. Prøvde du det? Anonymkode: 7b6c7...93b Nei, jeg greide aldri å fonne noe som passet i både størrelse og stil, dessverre. Men jeg hadde gått for den idéen om jeg bare hadde funnet noe som passet. Anonymkode: 11f3e...1e7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #27 Skrevet 24. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg greide aldri å fonne noe som passet i både størrelse og stil, dessverre. Men jeg hadde gått for den idéen om jeg bare hadde funnet noe som passet. Anonymkode: 11f3e...1e7 Åja... Da skal vel jeg også slite med å finne noe som passer. Har ikke allverdens tid til å tråle loppemarkeder og bruktbutikker heller. Uff, kanskje man må bygge noe selv? Anonymkode: 7b6c7...93b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #28 Skrevet 24. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja... Da skal vel jeg også slite med å finne noe som passer. Har ikke allverdens tid til å tråle loppemarkeder og bruktbutikker heller. Uff, kanskje man må bygge noe selv? Anonymkode: 7b6c7...93b Jeg lette på bruktbutikker, finn.no og tise, og fant ingen ting. Men jeg er kresen, da, og veldig tro til min/husets stil. Kan jo hende du er heldigere, om du ikke er så bundet til én stil. Anonymkode: 11f3e...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå