Gå til innhold

Damer: hvilke bilder bør en mann ha på sin Tinderprofil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at man ikke skal ha følgende:

- Bilder i baris

- Bilder hvor en har på solbriller

- Bilder hvor en drikker alkohol (eller enda verre, driver med dop)

Så hvilke bilder mener dere en mann bør ha på sin Tinderprofil?

Anonymkode: 88dd4...afc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et bilde med skilt: Jeg er dusten fra Kvinneguiden

Anonymkode: 9735e...049

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på hva damer sier de vil ha, og hva de faktisk responderer på. Tinder profilbildet mitt er både baris og solbriller, og definitivt det bildet jeg får mest matcher på.

Anonymkode: 7f609...a27

Skrevet

Menn på fjelltopper

Menn på ski

Menn i bar overkropp

Menn på fest

Menn med barn på bildet

Skrevet

Jeg sveiper venstre på alle de som har...

- Gruppebilde
- Barn i bildet
- Ingen bilder av ansiktet sitt

Og alle som krever at du skal si hei først med en furten tone går også rett til venstre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Unusual skrev:

Jeg sveiper venstre på alle de som har...

- Gruppebilde
- Barn i bildet
- Ingen bilder av ansiktet sitt

Og alle som krever at du skal si hei først med en furten tone går også rett til venstre.

Det skal sies at hvis man ikke har det så er man i hvert fall 100% garantert at jenter ikke sier hei først. Eller sier noe i det hele tatt for den slags skyld.

Anonymkode: 9e498...e08

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skal sies at hvis man ikke har det så er man i hvert fall 100% garantert at jenter ikke sier hei først. Eller sier noe i det hele tatt for den slags skyld.

Anonymkode: 9e498...e08

Wrong.

Anonymkode: 7012d...e5a

• Liker 2
Skrevet

Representative bilder tatt forfra, der ansiktet og øynene er godt synlige. Ikke solbriller, hettegenser rundt hodet osv - og ikke bilder med 30 personer på. Da sveiper jeg bare til venstre fordi jeg ikke gidder å lete meg frem til hvem profilen tilhører. 

Gjest antbug
Skrevet

Bilder som viser at han har bra interesser og et ok liv. Sånne som viser livet hans på en sånn måte at damene får lyst til å være en del av det. Og så må det se ut som det faktisk finnes plass til en kvinne der, selvfølgelig. Bilder som viser full rulle med gutta boys med massevis av babes hengende rundt halsen fra hver helg siden 2015 vil skremme bort alle seriøse :) 

AnonymBruker
Skrevet

Klart bilde av ansiktet er det viktigste. Og helst et helfigursbilde. Det gjør ingenting om det er bilder med alkohol så lenge det er av typen en øl på kafe og ikke på flatfylla. Den med dop kan jeg si meg helt enig i at ikke er helt heldig :P 

Anonymkode: 1c364...5d2

AnonymBruker
Skrevet

- Et koselig bilde som viser ansikt + noe av overkropp/settingen: kanskje sitter du vet et kafébord, et middagsbord, et bål... 

- Bilder av deg og hunden din :ninuskapus:

- Hvis du har barn: Et bilde der du stolt viser frem den utrolig middelmådige barnevennlige mat-kunsten din (pølse og potetmos med smiley-ketsjup) eller tilsvarende - og ikke barnet.

- Bilder som viser interesser er fint

og for all del: hvis du hugger ved i bar overkropp og det er en viktig del av hvem du er - vis det frem. Eller du har et fint (og nylig) bilde av deg selv fra stranda - kjør på. Men ikke stram magemusklene og zoom inn på disse i baderomsspeilet... 

Anonymkode: c2495...0d8

AnonymBruker
Skrevet

Liker bilder av menn i ulike settinger, type jobb-bilde, friluftsbilde, feriebilde og gjerne ett hvor du ser ut som at du akkurat har våknet!

Selfie i speilet på badet er NEI!

Anonymkode: 6f4a1...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...