Gå til innhold

Gutter jeg trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver på med en fyr som sier han er ute etter noe seriøst. Vi har hatt kontakt ganske lenge der han tror at jeg ikke vil noe seriøst. Jeg har fortalt han at jeg er klar for et forhold, men jeg tror ikke han forstår at det er han jeg vil ha, tror han tenker at jeg bare ser på han som et leketøy 🙈 Vi begge har slit litt med forpliktelses angst. Jeg har nå bestem meg for å fortelle han at jeg liker han, men vet ikke hvordan jeg skal formulere det🤔. Noen tips? 

Hvordan fortelle han at jeg er interessert uten at jeg skremmer han? 

Jeg vet jo ikke om han tenker slikt om meg, men han sier at han liker meg. 

Gi meg noen tips da, 😎

Anonymkode: 1e061...538

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon. Sa til ei jente at jeg likte hun og det med forpliktelsesangst også videre.

Så hvis det er noe jeg hadde satt pris på så er det om du bare hadde sagt det, helst ansikt til ansikt. Spør han om dere kan møtes så du kan si det.

Anonymkode: cf18c...1c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell han at du liker han og at du er interessert i å gå videre :) Om han blir skremt av at du liker han er det nok ikke liv laga uansett :P 

Anonymkode: 4569e...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon. Sa til ei jente at jeg likte hun og det med forpliktelsesangst også videre.

Så hvis det er noe jeg hadde satt pris på så er det om du bare hadde sagt det, helst ansikt til ansikt. Spør han om dere kan møtes så du kan si det.

Er du, hva sa jenta etter du fortalte det ? 

Jeg er så dårlig på å fortelle slike ting + at jeg dessverre må ta det over melding pga avstand :(  Noen tips på hvordan jeg kan åpne opp for en slik samtale og hvordan jeg må formulere meg ? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du, hva sa jenta etter du fortalte det ? 

Jeg er så dårlig på å fortelle slike ting + at jeg dessverre må ta det over melding pga avstand :(  Noen tips på hvordan jeg kan åpne opp for en slik samtale og hvordan jeg må formulere meg ? 

Hun sa ikke stort. Vi glei veldig fra hverandre etter jeg sa det også, så det gikk ikke så bra for min del.

Når det kommer til hvordan du skal si det, så antar jeg du bare får kjøre på. Si at det er noe du vil si han også ja.. si det. Hadde jenta jeg liker gjort det slik, hadde ihvertfall jeg satt pris på at hun var direkte. Men det er meg da, det kan hende denne fyren liker det hvis du er litt mer diskré. Du får vel bare ta det på feelen, det er jo tross alt du som kjenner han.

AnonymBruker
Skrevet

Litt dumt å ta noe sånt på melding? Ring han i det minste?

Anonymkode: e8531...c63

Gjest Minesveiper
Skrevet

Neste gang du møter han kan du spørre han hva han tenker om dere to. Så kan du si hva du ønsker :)

Gjest Wait for it
Skrevet

Vær ærlig og si hva du føler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...