Ylajali Skrevet 19. desember 2004 #1 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er mulig denne blir flyttet til kjæledyr, men jeg plasserte den her fordi dette er virkelig noe ALLE burde ta en titt på. Og det er ikke minst veldig aktuellt. http://www.deviantart.com/view/11454716/ Denne videoen bør sees MED lyd. Sangen passer bare så utrolig bra. http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/sa...sadreality.html http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/ar...es/rustart.html Dette er ikke noe for sarte sjeler, det gjør virkelig vondt å se på. Min samboer har jeg sett gråte 3 ganger på 3 år, men når han så dette klarte han ikke å holde tårene tilbake. Jeg tror aldri jeg har holdt så hardt rundt hunden min som ikveld. Jeg har gått rundt med en klump i halsen i flere timer. Jeg "forstår" mennesker med fordommer (vel, til en viss grad) men minn meg på igjen, hvorfor dyrene får skylda? For det er helt ufattelig hvor mange onde mennesker det fins her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 19. desember 2004 #2 Del Skrevet 19. desember 2004 Kjempetrist. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 20. desember 2004 #3 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er mulig denne blir flyttet til kjæledyr, men jeg plasserte den her fordi dette er virkelig noe ALLE burde ta en titt på. Enig med deg i det - så det er synd at den er flyttet. Dette var virkelig en tankevekker. Takk for at du delte linkene med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannemor (ikke pålogget) Skrevet 20. desember 2004 #4 Del Skrevet 20. desember 2004 En film til ettertanke... Nydelige hunder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 20. desember 2004 Nei grusomhet mot dyr er virkelig ikke noe som bare hører hjemme under kategorien "kjæledyr". Og ettersom denne saken om pitbull og amstaff er veldig i vinden om dagen, så er det mange som har fordommer som skulle vært avkreftet. Ja, dette er en sak som engasjerer meg, spesielt ettersom jeg har en av disse rasene selv og omtrent daglig møter usaklig kjeftbruk og må forsvare meg mot de mest utrolige beskyldninger og påstander. Så får det bare være at jeg kan høres ut som en evinnelig kvern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #6 Del Skrevet 20. desember 2004 Ok, litt flau nå :oops: , men jeg tør faktisk ikke se disse filmene. Har litt for sart sjel når det er noe trist om hunder. Jeg blir så tafatt og opprørt og lei. Er de virkelig ille? Er den første filmen hyggelig og "trygg" for meg? Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei Ella! Det er bare den første linken som er en film, det er noen triste bilder, men også mange koselige! Det er på en måte en presentasjon, som også inneholder en del fakta. Det er kun stillbilder. For min del ble jeg likeså rørt av de fine bildene. Jeg er også ganske sart, men overlevde denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 Synes det er dumt at denne ble flyttet hit. Det er bare spesiel interesserte som leser her, og dette burde sees av flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. desember 2004 #9 Del Skrevet 20. desember 2004 Synes det er dumt at denne ble flyttet hit. Det er bare spesiel interesserte som leser her, og dette burde sees av flere... .. men når den kom hit var det jo vesentlig fler som så den da (og flere som svarte..) .. så flyttingen var kanskje ikke så dum.. (1 svar og 20 visninger mot 7 før mitt.. og 112 vinsninger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå