AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Del Skrevet 9. april 2017 Var sosial mandag, tirsdag og torsdag. Onsdag og fredag var jeg på jobb. Igår var jeg i bursdag til kl 18, men var alene resten av dagen. Idag er jeg alene hele dagen. Blir aldri vant til barnefri😑 Skal drikke kaffe og trene.. Anonymkode: 4adb7...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Del Skrevet 9. april 2017 Blir ikke alene i hele dag, da samboer kommer hjem fra hyttetur i løpet av dagen. Men var alene i går, og da brukte jeg hele dagen på å ligge i sofaen og spise godteri og se serie. I dag skal jeg bake kake til min søsters bursdag i morgen Anonymkode: abc72...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 9. april 2017 #3 Del Skrevet 9. april 2017 Har vært sosial hele uken, så i dag skal jeg hente meg inn på serier, gjøre litt husarbeid, og slappe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Del Skrevet 9. april 2017 Godteri, sofa, pledd, pc Anonymkode: 4d820...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Del Skrevet 9. april 2017 I går jobbet jeg alene. I dag bør jeg jobbe i hagen. Mennesker ser jeg i morgen på jobb. Anonymkode: d55fb...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 9. april 2017 #6 Del Skrevet 9. april 2017 24 minutter siden, _popcorn_ skrev: Har vært sosial hele uken, så i dag skal jeg hente meg inn på serier, gjøre litt husarbeid, og slappe av. Haha, jeg og! Må ha en dag til å hente meg inn på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 9. april 2017 #7 Del Skrevet 9. april 2017 Skal snart begynne med husvask og se videre på en serie på Netflix. Kjæresten min er på guttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #8 Del Skrevet 9. april 2017 Absolutt ingenting. Skal sitte hjemme og jobbe med lekser, se på film, og spille hele dagen Anonymkode: 72349...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå