hopeful Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Vi er i pp1. Sluttet på p-piller for en måned siden. Men usikker på når jeg skal regne fra. For tok siste pillen 8. Mars. Men da når jeg hadde bortfallsblødningen den uken så var jeg jo enda beskyttet. Så skal jeg si at jeg starta 8. Mars eller 15. Mars? Nå er jeg veldig spent. For har enda ikke fått mensen. Men jeg hadde den uregelmessig før jeg starta på p-piller også. Trur kanskje jeg hadde en eggløsning forrige uke. Veldig ømme brystvorter og bryster (kjæresten fikk ikke røre de. Og om katten gikk over de så var det veldig vondt. Også hadde jeg en del utflod og slim et par dager (noe jeg ikke husker å ha hatt før, og hørt noe som heter eggløsningsslim?). I dag våknet jeg til en liten kvalme (fortsatt litt). Også har jeg smerter i ene puppen. Tok en test tidligere denne uken den var blenda hvit. Noe jeg forsto den ville være. Men var spennende å se. Når vil dere anbefale meg å ta en ny test? Usikker på hvor lenge jeg skal vente på mensen før jeg tenker at det kan være den ikke kommer. Husker bare at før var den veldig uregelmessig. Men ikke hvor uregelmessig. Regner med jeg ikke blir gravid denne gangen. Selv om jeg krysser fingrene for at det skal sitte på første forsøk. Merker jeg har lite lyst på mensen måned etter måned. Pga smertene jeg frykter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå