Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest i villrede....
Skrevet

Hvor skal eg begynne....

Er samboer og vi har en gutt på åtte år..

Har vært sammen i 12 år....

Eg vet ikke lenger hva eg vil, mine følelser for han er endret..

Og eg tenner ikke på han lenger, har ikke lyst på sex med han.. Av og til holder eg på å bli gal av tanken på å måtte dele resten av livet med han.....

Det meste irriterer meg med han...

Men så er det det å gjøre noe med det, da...

Siden vi har felles barn og hus, så gjør det det enda verre...

Og så er eg ikke sikker på hvordan han vil takle å bli alene, om han kan komme til å gjøre noe dumt....

Det har faktisk vært slutt noen ganger, men det ender alltid med at vi blir sammen igjen, fordi eg føler at han kommer til å gjøre slutt på livet.....

Krangler om den minste filleting, tålmodigheten min er lik null...

Eg mener vi vil få det bedre hver for oss, men hvordan få han til å innse det?

Det er så dramatisk med han, de gangene det har vært slutt, så pakker han bagen og skal dra med en gang, gjerne sove i bilen.. Da er liksom alt og alle i mot han, og det er EG som vil at det skal være slutt, det er HAN som er problemet...

Det må da gå an å ta ting rasjonelt? Men neida, han farer opp med en gang, og alt blir bare kaos....

Er så oppgitt.....

Nå tenker eg at eg skal vente til etter jul, nyttår, før eg gjør noe...

Men hvordan gjøre noe når han reagerer på denne måten?

På toppen av det hele, tror eg at eg, eller eg vet at eg har følelser for en annen...

Har IKKE noe forhold til han, eg aner ikke om han er intresert i meg.......

Uff, dette ble kanskje rotete....

Om du har noen råd til meg, så tar eg gjerne i mot....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, du sier dere har en sønn på åtte år. Tror du ikke han ser og blir preget av den situasjonen dere befinner dere i?

Samboeren din har truet med å ta livet sitt, eller du tror han er kapabel til å gjøre det. Vel, da er han egoistisk. Han har tross alt en sønn. Det er større sjans for at han bruker dette som trussel for at du skal ta ham tilbake. Hvorfor? Fordi han har sett det fungere i praksis. Du har jo tatt ham inn igjen tidligere.

Jeg har selv skilte foreldre, og jeg er glad de ikke er sammen. Skjønner egentlig ikke at de ha vært sammen i det hele tatt. De er så forkjellige.

Gjør det slutt for godt denne gangen. Å gå fram og tilbake påvirker gutten deres mer enn dere aner...

Skrevet

Tror ikke du skal la deg hindre av det såkalte hensynet til din sønn hvis du virkelig ønsker å gjøre slutt på forholdet. Unger merker "ufred i heimen" veldig godt. Kjenner flere tilfeller der unger som nå er ganske store har sagt at livet ble bedre etter at foreldrene gikk fra hverandre.

Men hvis din sønn har et veldig nært og godt forhold til faren, bør du kanskje tenke deg om en gang til?

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør det slutt og la han dra! La han rase ut og sove i bilen dersom han føler det hjelper. Gjør dette en helg noen har ungen. Forklar ungen at mor og far ikke kan leve sammen og hold han deretter uttafor.

Og når du først har gjort det slutt, la det være slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...