AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Vi har en liten jente på 10 år som leker mye med katten. I dag tidlig løftet hun han opp og snurret han rundt i full fart. I det jeg kommer inn på kjøkkenet å ser dette, ber jeg hun sette han ned. Hun gjør som jeg sier, men i det katten treffer gulvet, hopper han med ryggen ned i gulvet og alle fire ben i været. Han ristet som et uvær, og lagde en forferdelig lyd! Det var som et dyrisk epilepsi anfall! Jeg er livredd, vi trodde han skulle dø! Anfallet varte i 5-10 sekunder så var han helt normal igjen! Det var som om alle musklene spente seg fast! Kan katter ha epilepsi eller andre sykdommer? Noen som har opplevd det samme?? Anonymkode: 751a3...119
_popcorn_ Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Ja, dyr kan ha epilepsi. Dyr kan også ha mange andre sykdommer/årsaker til anfall. http://www.anicura.no/fakta-og-rad/katt/epilepsi-hos-katt/
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Hvorfor har du ikke ringt dyrlegen? Du ville jo ringt lege dersom det skjedde med en annen i familien sant? Anonymkode: 0163f...fa0
tussi84 Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Jeg blir helt sjokkert jeg. Når slike ting skjer så ringer man dyrlegen først istedenfor å lage tråd på kg
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 Å en ting til, ungen din på 10 burde vite bedre en å slenge katten rundt som en filledukke. Håper du satte henne på plass! Anonymkode: 0163f...fa0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har en liten jente på 10 år som leker mye med katten. I dag tidlig løftet hun han opp og snurret han rundt i full fart. I det jeg kommer inn på kjøkkenet å ser dette, ber jeg hun sette han ned. Hun gjør som jeg sier, men i det katten treffer gulvet, hopper han med ryggen ned i gulvet og alle fire ben i været. Han ristet som et uvær, og lagde en forferdelig lyd! Det var som et dyrisk epilepsi anfall! Jeg er livredd, vi trodde han skulle dø! Anfallet varte i 5-10 sekunder så var han helt normal igjen! Det var som om alle musklene spente seg fast! Kan katter ha epilepsi eller andre sykdommer? Noen som har opplevd det samme?? Anonymkode: 751a3...119 Uansett om katten har epilepsi eller ikke: Dette er ikke hvordan man "leker" med en katt. En 10-åring burde vite såpass. Eller i det minste foreldrene. Anonymkode: b6f23...3ca 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 Dyrlege!! Er det liksom noe å i det hele tatt lure på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå