Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2004 #1 Skrevet 19. desember 2004 Jeg digger den nye reklamen til Telenor. Den hvor de mennene sitter på kontoret og så ringer telefonen,... "Kjennæ du ho Randi?" "Ho Randi? Ho passa mæ når æ va liten" hehe,...ler like godt hver gang,...
lizzy x Skrevet 19. desember 2004 #2 Skrevet 19. desember 2004 heelt enig,syns den er hysterisk morsom ,spesielt siden jeg er nordlending selv
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 Bare synd at prouduktene deres stinker.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #4 Skrevet 21. desember 2004 Syns ikke den er morsom i det hele tatt. men så er jo ikke jeg nordlending heller.
LilleBille Skrevet 23. desember 2004 #6 Skrevet 23. desember 2004 .. jeg synes ikke den er morsom .. ikke i det hele tatt... men tvertimot viser en utrolig uforskammethet .. som jo faktisk ofte mobilbrukere er plaget av ... Det å avbryte hva som helst .. fordi telefonen ringer... det å prate høyt om "personlige" ting enten det er på tog, restaurant/cafe el. i butikk.. .. så jeg synes tvert i mot at det viser at det ikke er noen "klasse" over produktet (og det er helt uavhengig av at det er nordlendinger - om noen velger å misforstå meg)
Suzy Skrevet 23. desember 2004 #7 Skrevet 23. desember 2004 .. jeg synes ikke den er morsom .. ikke i det hele tatt... men tvertimot viser en utrolig uforskammethet .. som jo faktisk ofte mobilbrukere er plaget av ... Det å avbryte hva som helst .. fordi telefonen ringer... det å prate høyt om "personlige" ting enten det er på tog, restaurant/cafe el. i butikk.. .. så jeg synes tvert i mot at det viser at det ikke er noen "klasse" over produktet (og det er helt uavhengig av at det er nordlendinger - om noen velger å misforstå meg) Jeg syns samtalen dem i mellom er kjemetrivelig, men jeg har også reagert på at han tar telefonen under et møte - How rude! :fy:
Superlammet Skrevet 25. desember 2004 #9 Skrevet 25. desember 2004 Jeg synes den er bra jeg. Forteller hvor liten verden egentlig er.. Opplevd no lignende mange ganger selv. Men jeg liker den nye telenor reklamen bedre...
Linn3c Skrevet 27. desember 2004 #10 Skrevet 27. desember 2004 Eg likar reklamen kjempegodt! - Får ein slik god varme inni meg når det viser seg at dei to har masse felles kjente! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå