AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Er det noen som har erfaring med nettdating ? Jeg er en kvinne 38 år gammel og er utdannet. Hvilke nettdating er mer seriøs i forhold til med de andre ? Noen som kan dele erfaringer?☺️ Anonymkode: 39fb5...f4b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Du er utdannet. Allerede en nedlatende holding der i gården ja. Anonymkode: 2fe54...a9d 1
LoneWolf Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er utdannet. Allerede en nedlatende holding der i gården ja. Anonymkode: 2fe54...a9d Å hold nå tåta på deg. Det finnes mye grums i alle nettdatingsplasser, så det spiller ikke så alt for stor rolle hvilken man velger. Det som spiller en rolle er hva man gjør når man er der. Flere veninner av meg har hatt suksess ved selv å lete og ta kontakt, og på den måten kommer i kontakt med de som ikke er like "alfa" og selvsikker på seg selv (da de sa at den typen ofte var slem mot dem i tidligere forhold). 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Bare søppel på nettdating. Altså det er mange som både er kjekke og hyggelige, men de vil ikke ha forhold. De vil bare tømme seg og leke seg mest mulig. Eneste nettsiden jeg kan anbefale er kristendate.no. DER finner du iafall seriøse menn Anonymkode: ff5a6...fcb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har erfaring med nettdating ? Jeg er en kvinne 38 år gammel og er utdannet. Hvilke nettdating er mer seriøs i forhold til med de andre ? Noen som kan dele erfaringer?☺️ Anonymkode: 39fb5...f4b Hei ts, Jeg kastet meg inn i denne nettdating verdenen for ca. et halvt år siden. Jeg var skeptisk selv, og følte jeg famlet i blinde i forhold til alle nettsidene som finnes. Jeg har tre nokså ulike historier. Han første jeg ble kjent med og traff viste seg å ha alvorlige personlige problemer. Da mener jeg meget alvorlige. Det ble for tungt for meg, og når han hadde dårlige dager så avviste han meg og var spydig. Det gadd jeg ikke å bruke tid på. Deretter ble jeg kjent med en mann som papiret virket perfekt og alt jeg har sett etter. Vi snakket over nett / telefon, møttes og hadde en hyggelig date. Vi holdt kontakten etter daten, og begge ville møtes igjen. Plutselig ble jeg bare faset ut. Nå har jeg skjønt at det å bare "fase" ut personer er blitt "normalt" for noen dersom man ikke våger å fortelle den andre at man ikke er interessert. Respektløst spør du meg; men noe du bør være forberedt på. Jeg var helt uvitende om dette. Den tredje jeg har møtt har jeg snakket med i ca. 2,5 uke, og vi møttes første gang tirsdag denne uken. Deretter møttes vi igjen på torsdag og i går. Han virker som en kjempegod mann, omtenksom, ærlig og snill. Jeg er kjempeglad for at jeg har truffet han, og dette er altså on-going Jeg tror bare du må være forberedt på at du kan få masse henvendelser og masse ulike tilbud. Men, man må lære seg å sile ut de som ikke leter etter det samme som en selv. Jeg har fått mange henvendelser om både det ene og andre, men da svarer jeg bare på en høflig måte at vi trolig ikke leter etter det samme. Det er en ærlig sak. Å komme i kontakt med han siste her har tatt litt tid, men herlighet så glad jeg er for at jeg ikke har mistet tålmodigheten på veien Jeg har kun profil på sukker. Har aldri beveget meg inn på f eks tinder eller andre. -kvinne32 Anonymkode: d18ca...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå