Gå til innhold

Han stiller ikke oppfølgingsspørsmål, samtalen dør ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gang på gang skjer det samme. Jeg sender melding på messenger til han jeg dater, han svarer hver gang, og stiller et spørsmål tilbake. Men så kommer ikke noe oppfølgingsspørsmål, og da dør jo samtalen ut. Jeg kan jo ikke stille spørsmål i hver melding når han ikke gjør det. Oppfatter han i utgangspunktet som interessert, men dette gjør meg veldig usikker. 

For eksempel i siste chat så spurte jeg om han skulle ferie i påsken, det skulle han ikke og spurte meg hvilke planer jeg hadde. Jeg responderte på hans spørsmål men utelot litt informasjon, og da svarte han kun at det sikkert ble hyggelig. Det er jo så mye han kunne spurt om :fnise: hvis han hadde vært interessert i meg vel og merke, for da hadde vel ønsket å vite litt mer tenker jeg? Så da kan jeg vel konkludere med at han ikke er interessert? Samtidig tenker jeg at han er en gutt, og de er jo litt anderledes enn jenter.. Blir så usikker. 

Anonymkode: 6f5bc...60c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være han bare er en enkel mann som tenker ''ja da har hun planer og det blir sikkert hyggelig for henne, håper hun sier fra om hun er kiin på å treffes når hun har tid''. ;)  

Anonymkode: 18803...010

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare er kjedelig og alltid vanskelig å prate med?

Anonymkode: 97b9b...653

• Liker 1
Skrevet

Det der kunne vært meg. Jeg er rett og slett ikke spesielt fan av å tekste. Jeg vil møte hele deg <3 se deg smile <3333333333333333333 ikke stirre på en skjerm. Hvis jeg ikke har tid til å møte har jeg ikke tid til å tekste hele dagen heller

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke har lyst til å høre om hvor hyggelig du skal ha det i påsken uten at han er tilstede.

"Åja, skal på påskefjellet med et par venner og venniner, skal bli kos med god mat, godt drikke og selskap. Lisa blir alltid så full xDDD HAHA HOHO LOL <<<<33. Åja, du skal bare være hjemme og jobbe i 3 dager, jaja. Gleder meg til å se deg, men får ikke sjekka meldinger så ofte på fjellet dårlig dekning ;)"

Det er vanskelig å skille mellom "han skal vite alt!!!", til "han spør aldri om noe!!!" for han og. Han spurte jo om hva du skulle, du svarte (bevisst) kort. Noe han lett kan tolke som at du rett og slett ikke vil snakke om det med han.

Anonymkode: 36255...23d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt være slik og det er fordi sms/messenger er ufattelig kjedelig. Ring eller å treffes er mye bedre. Å tekste mer enn nødvendig unngår jeg som best jeg kan

Anonymkode: 8a1c3...000

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gang på gang skjer det samme. Jeg sender melding på messenger til han jeg dater, han svarer hver gang, og stiller et spørsmål tilbake. Men så kommer ikke noe oppfølgingsspørsmål, og da dør jo samtalen ut. Jeg kan jo ikke stille spørsmål i hver melding når han ikke gjør det. Oppfatter han i utgangspunktet som interessert, men dette gjør meg veldig usikker. 

For eksempel i siste chat så spurte jeg om han skulle ferie i påsken, det skulle han ikke og spurte meg hvilke planer jeg hadde. Jeg responderte på hans spørsmål men utelot litt informasjon, og da svarte han kun at det sikkert ble hyggelig. Det er jo så mye han kunne spurt om :fnise: hvis han hadde vært interessert i meg vel og merke, for da hadde vel ønsket å vite litt mer tenker jeg? Så da kan jeg vel konkludere med at han ikke er interessert? Samtidig tenker jeg at han er en gutt, og de er jo litt anderledes enn jenter.. Blir så usikker. 

Det samme opplever jeg som mann. Jeg bruker som regel bare å avslutte det der ettersom jeg tolker det som lite interessert og går heller over til en annen dame som er mer interessert.

Anonymkode: a2a86...917

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne lett vært ham, for jeg stiller sjelden spørsmål når jeg snakker med folk. Det er ikke pga. manglende interesse for det de driver med, men fordi jeg ikke vil være påtrengende. Jeg tar det som en selvfølge at de forteller meg det de vil jeg skal vite og det de ikke forteller er rett og slett noe de mener jeg ikke har noe med. 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Cata skrev:

Jeg kunne lett vært ham, for jeg stiller sjelden spørsmål når jeg snakker med folk. Det er ikke pga. manglende interesse for det de driver med, men fordi jeg ikke vil være påtrengende. Jeg tar det som en selvfølge at de forteller meg det de vil jeg skal vite og det de ikke forteller er rett og slett noe de mener jeg ikke har noe med. 

Akkurat sånn er jeg også. Nå har jeg prøvd å ta meg sammen ovenfor han jeg dater da, skjønte at han etterhvert bevisst lot være å svare/kommentere de meldinger hvor jeg ikke stilte direkte spørsmål. 

Anonymkode: 94eb8...651

AnonymBruker
Skrevet

Dersom han er like vanskelig å prate med i virkeligheten ville jeg ha droppet han. Dersom han kun er slik på messenger ville jeg nok ha kuttet ned praten på denne arenaen, og heller fokusert på den virkelige relasjonen mellom dere. 

Anonymkode: 7b369...c07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det siste eksempelet er jo ikke noe å gruble over. Han trodde kanskje du var på fisketur etter at dere skulle finne på noe og ble skuffet over at du hadde planer. 

Anonymkode: a8495...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde nettopp det samme med han som jeg treffer.

Jeg velger å tolke det slik at han ikke er interessert nok...Men det er muligens feil.Jeg vet ikke enda ;)

Anonymkode: 401b4...4bf

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar:) 

Han svarer alltid på meldinger, og vil møte meg. Det er denne kontakten hverdagen han ikke er så ivrig på, som gjør meg usikker. Det går ukesvis mellom vi møtes, og jeg vil jo helst ha kontakt hver dag, flere ganger om dagen. Synes det er rart at han ikke har behov for det, hvis han er interessert. 

Ønsker man ikke å ha mye kontakt hvis man liker en person? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer alltid på meldinger, og vil møte meg. Det er denne kontakten hverdagen han ikke er så ivrig på, som gjør meg usikker. Det går ukesvis mellom vi møtes, og jeg vil jo helst ha kontakt hver dag, flere ganger om dagen. Synes det er rart at han ikke har behov for det, hvis han er interessert. 

Akkurat dette merker jeg også. Og jeg takler det heller j... dårlig. Jeg fatter ikke at noen virkelig mener de er interessert, når man ikke møtes noe særlig ofte, og heller ikke trenger å ha kontakt hver dag. Som voksen dame mister jeg lett interessen for fyren da. 

Det essensielle for meg er jo at jeg skal MERKE at han er interessert. Ellers tror jeg ikke på han. 

Anonymkode: eb5e0...36c

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige. For meg hadde kontakt hver dag, flere ganger om dager vert for mye. Og det betyr ikke at jeg ikke er interessert. Er bare ikke så glad i å ha samtaler på melding. Ikke alle ønsker å melde mye selv om man liker en person. 

Anonymkode: b55e5...242

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...