AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Nå har det seg slik at en av mine nærmeste venninner, la ut på mystory at hun klinte med kjæresten til bestevenninna si. La oss kalle henne K. K klinte med kjæresten til bestevenninna, L. L er en sjalu jente som egentlig ikke stoler på kjæresten sin. Kan sies at han har vært utro en gang før. Som hun vet om. Jeg ble riktig oppgitt over K, som er hakket bedre venninne for meg enn det L er. Selv om vi er i samme vennekrets. Uansett, jeg forstår ikke helt logikken i å kline med typen til bestevenninna.. Det var visst OK mellom de skrev hun til meg på chat. Men hvorfor må hun? Redd for at L egentlig ikke synes dette er greit, selv om hun later som. Kjenner henne såpass. Hva synes dere om dette? Mistet faktisk litt respekt for venninna mi nå jeg. Trodde ikke dette var vanlig praksis. Hva skal jeg gjøre? , Anonymkode: 7b4db...5e1
Gjest Coolaid Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Folk liker å gjøre litt "spennende og forbudte ting"..... hva er egentlig problemet om det er greit for dem som gjør det?
FluffyJuggernaut Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Om L er sjalu i utgangspunktet, så kommer ikke dette til å gjøre det bedre. Syns det var skikkelig dårlig gjort av K og kjæresten, de må vite at dette kommer til å såre L. Hadde jeg vært L så hadde jeg droppet begge. Ingen av de er til å stole på. Så L kunne nok trengt en god venninne i deg, og jeg ville tatt screenshot av bildene og vist henne. Men siden de gjør det så åpenlyst så er det kanskje greit i forholdet til L og kjæresten å kline med andre? Men om det ikke er det så er det nok lettere å svelge om nyheten kommer fra noen som bryr seg om henne, enn om "alle" vet og "alle" holder det hemmelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå