Gå til innhold

Jomfruer

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som er jomfru.Det vil også si at jeg ikke har kysset heller.Men inni meg har jeg den lysten og kåtheten,fantaserer mye om sex.Jeg tenner ofte på de eldre mennene ( 40 årene ) og når jeg står ved siden av de eller kiker på de så kommer den lysten inni meg.

Er det noen som har det akkurat samme?

Og hva synes gutta om jenter som er jomfruer?

Og hvis det er noen menner på 40 år her inne,ville dere hatt en uerfaren jente?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det du beskriver, kan vel de aller fleste identifisere seg med. At man ikke har hatt sex i en alder av 22 år, er verken rart eller unormalt.

At noen ikke har hatt sex i tenåren, gjør ikke vedkommende mindre attraktiv som partner. Hvorfor skulle det det?

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Er selvfølgelig enig i de siste innlegg til Hannemor og gjest.

Trådstarter skriver:

Og hvis det er noen menner på 40 år her inne,ville dere hatt en uerfaren jente?

Jeg er en "gubbe"(føler meg langt fra som gubbe) på 51 og føler meg kallet til å svare selv om jeg er "noe" over 40. Tror nok at jeg kunne hatt sex med en på 22, kanskje til og med følt meg "beæret" om hun ville, men samtidig litt rart. Har liksom aldri vært i den situasjon at det har vært aktuelt. På jobben har jeg jo merket at jentene har flørtet (og jeg tilbake), men derfra til å ha sex med dem.............Vet ikke riktig. Flørten har vært vellykket - det har jeg fått mange bekreftelser på, og så liker jeg å danse med dem. Hvis jeg ikke hadde vært gift ville jeg sikkert sett det anderledes og jeg tror faktisk likevel at jeg kanskje hadde vegret meg. Har nok mer til felles med jenter på egen alder, det er slike jenter jeg snur meg etter idag, ikke de på 22. En på 22 er nok mer på min datters alder(som er 17).

Jeg skjønner ikke menn på min alder som plutselig går hen og blir samboere/gifter seg med svært mye yngre jenter.

Den dagen jeg slutter å se på eller observere jenter, dvs se om hun er pen eller virker tiltrekkende da er livet slutt for meg. Kona ser jeg ofte på - både i smug og "med lyst" i blikket. Hun kikker tilbake - heldigvis......

Skrevet

Jeg er ingen 40-åring, og jeg kan jo bare snakke for meg selv. Jeg tror ikke noen menn vil trekke seg bare fordi de får vite at du er jomfru. Jeg personlig ville foretrukket å hoppe til køys med ei som var erfaren, og som vet hva hun vil, og som vet hva hun driver med.

Det er ikke alltid så lett å tilfredsstille ei jente som ikke vet hvordan hun liker å bli tilfredsstilt selv, men så er det jo det med å utforske upløyet mark....

Uansett om jeg likte deg veldig, var singel og på sjekker'n hadde det ikke vært noen turn-off å få vite at du var jomfru. Ikke på noen måte. Det hadde kanskje bare blitt en liten fremgangsmåte enn det man hadde sett for seg.

Skrevet

Jeg var selv jomfru til jeg var 22 (dog langt fra ukysset), og det finnes jo ikke noe bedre for en uerfaren person å huke opp med en erfaren (det gjorde jeg - veldig praktisk). Er jo ikke noe problem med jenter som jomfruer, det er jo bare naturlig det, men ville vel satset på et forhold til denne jenta i såfall, i stedet bare for å "sprette" henne. Den første gangen blir vel sjeldent spesielt bra for noen av partene. Begge trenger å bli kjent, og jomfruen også med seg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var jomfru omtrent like lenge som du, til jeg taff en fyr på rundt 30. Hadde nok vært forelska og betatt av menn på min alder også, men syntes det var fint at han jeg debuterte med var erfaren og "rolig", noe JG ikke var. Tror han syntes det var litt "skummelt" at jeg var uerfaren, han var redd for å såre meg og at jeg hadde urealistiske ideer om forhold og slikt, men i ettertid synes jeg det hele forløp på en bra måte. Og jeg tror han syntes det var fint også, og satte pris på å bli beundret og tydd til av meg...

En som er erfaren kan fortelle deg litt om hvordan han har opplevd ting selv (ikke bare seksuelt, altså), og såframt han er snill og ikke benytter erfaringen til å utnytte deg tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for.

Vi snakket mye om ting, og det at vi aldri ble seriøse kjærester var også greit (etter hvert...) - tror faktisk jeg hadde følt meg litt fanget om jeg skulle fortsatt å være sammen med den første. Men det er nok også mye fordi det ikke kjentes rett på "alle" måter allerede da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i midten av tredveårene, og sånn sett litt for ung for deg :wink: , men hvis omstendighetene hadde vært slik hadde jeg synes det var spennende med ei som er jomfru. Tror ikke at du skal bekymre deg så mye for alderen din, debutalder varierer fra person til person av mange mulige årsaker.

Erfaring behøver heller ikke bety så mye, min erfaring er at det kommer mye mer an på innstiling og lærevillighet. Du kan veldig fort bli en bedre elskerinne enn mange som har vært aktive i senga lenge og med forskjellige partnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...