Gå til innhold

hvilken kg bruker ville du hørt livshistorien til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hatt dagbok du kunne lese i ? 

Anonymkode: 29e63...14b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen. Ikke interessert.

Jeg er veldig lite interessert i livshistorien til folk flest. Noen ganger leser jeg biografier om mennesker som har gjort noe stort (de fleste av dem døde). Forfattere, filosofer osv. Den vanlig KG bruker er jeg ikke så veldig interessert i. 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg må si at jeg ikke bryr meg døyten om livshistorien til noen her på KG.

Jeg har rett og slett viktigere ting og bry meg om. 

Skrevet (endret)

Jeg hadde nok vært interessert i alles livshistorie. Synes igrunn at vanlige menneskers liv, er vel så interessante som div berømthetene liv. Et vanlig menneskes live har utrolig mye spennede - det kommer bare an på hvordan det blir vinklet. 

Om noen hadde laget tv-serie, der vi fikk se  fra en kg- brukers liv i hver episode, ville jeg antagelig fulgt med, selv om jeg aldri følger med på noe slags realityprogrammer.  Jeg er av den typen som fortsatt elsker når eldre mennesker forteller om hva de opplevde i " gamle dager" - selv om det er dagligdagse ting. 

Jeg har lest noen biografier i min tid om kjente folk som man sier har en dramatisk livshistorie o g vært helt enig i at det skjedde mye i livet deres, men så en dag oppdaget jeg at mitt liv i stor grad var minst like dramatisk som deres, med unntak at jeg ikke har levd i offentlighetens lys, eller f.eks vært rusmisbruker ( som mange kjente artister) med alt det kan innebære. 

Dagbokslesing på kg, er likevel ikke helt min greie - aner egentlig ikke hvorfor. 

Endret av absinthia
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, absinthia skrev:

Jeg hadde nok vært interessert i alles livshistorie. Synes igrunn at vanlige menneskers liv, er vel så interessante som div berømthetene liv. Et vanlig menneskes live har utrolig mye spennede - det kommer bare an på hvordan det blir vinklet. 

Om noen hadde laget tv-serie, der vi fikk se  fra en kg- brukers liv i hver episode, ville jeg antagelig fulgt med, selv om jeg aldri følger med på noe slags realityprogrammer.  Jeg er av den typen som fortsatt elsker når eldre mennesker forteller om hva de opplevde i " gamle dager" - selv om det er dagligdagse ting. 

Jeg har lest noen biografier i min tid om kjente folk som man sier har en dramatisk livshistorie o g vært helt enig i at det skjedde mye i livet deres, men så en dag oppdaget jeg at mitt liv i stor grad var minst like dramatisk som deres, med unntak at jeg ikke har levd i offentlighetens lys, eller f.eks vært rusmisbruker ( som mange kjente artister) med alt det kan innebære. 

Dagbokslesing på kg, er likevel ikke helt min greie - aner egentlig ikke hvorfor. 

Eller en sesong for hver bruker :jepp: 

SKAM: KG-versjonen :fnise: 

Anonymkode: ca7d3...102

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, absinthia skrev:

For et herlig svar!:lillesky2:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et herlig svar!:lillesky2:

Hvem vil du lese om da TS? :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. De får utgi selvbiografisk bok om de mener de har noe å fare med. Da skal jeg vurdere å lese den. 

Anonymkode: aaf10...d1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den hellige ånd. 

Anonymkode: 6c504...7a0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller en sesong for hver bruker :jepp: 

SKAM: KG-versjonen :fnise: 

Hadde vel heller het SKAMLØS :fnise:

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, absinthia skrev:

Her kjente jeg meg igjen i mye av det du skrev, flott formulering :lillesky2:

Gjest Winza
Skrevet

@Arabella Tror hun har hatt et langt kunnskapsrikt liv med masse interessante historier å fortelle :)

Skrevet

:ninja:Drama, spenning noe mystifistisk hadde det blitt om jeg skulle skrive om mitt liv :ninja:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

@Cathrine88 sin dagbok hadde sikkert vært morsom :laugh: 

Anonymkode: 569e6...4cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

@Kårky sin dagbok hadde vært interessant. Har hun dagbok? *lete*

Anonymkode: 569e6...4cb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...