AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Eller hatt dagbok du kunne lese i ? Anonymkode: 29e63...14b 1
Chiyo Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 (endret) Ingen. Ikke interessert. Jeg er veldig lite interessert i livshistorien til folk flest. Noen ganger leser jeg biografier om mennesker som har gjort noe stort (de fleste av dem døde). Forfattere, filosofer osv. Den vanlig KG bruker er jeg ikke så veldig interessert i. Endret 8. april 2017 av Chiyo 2
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Jeg må si at jeg ikke bryr meg døyten om livshistorien til noen her på KG. Jeg har rett og slett viktigere ting og bry meg om.
absinthia Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 (endret) Jeg hadde nok vært interessert i alles livshistorie. Synes igrunn at vanlige menneskers liv, er vel så interessante som div berømthetene liv. Et vanlig menneskes live har utrolig mye spennede - det kommer bare an på hvordan det blir vinklet. Om noen hadde laget tv-serie, der vi fikk se fra en kg- brukers liv i hver episode, ville jeg antagelig fulgt med, selv om jeg aldri følger med på noe slags realityprogrammer. Jeg er av den typen som fortsatt elsker når eldre mennesker forteller om hva de opplevde i " gamle dager" - selv om det er dagligdagse ting. Jeg har lest noen biografier i min tid om kjente folk som man sier har en dramatisk livshistorie o g vært helt enig i at det skjedde mye i livet deres, men så en dag oppdaget jeg at mitt liv i stor grad var minst like dramatisk som deres, med unntak at jeg ikke har levd i offentlighetens lys, eller f.eks vært rusmisbruker ( som mange kjente artister) med alt det kan innebære. Dagbokslesing på kg, er likevel ikke helt min greie - aner egentlig ikke hvorfor. Endret 8. april 2017 av absinthia 11
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 32 minutter siden, absinthia skrev: Jeg hadde nok vært interessert i alles livshistorie. Synes igrunn at vanlige menneskers liv, er vel så interessante som div berømthetene liv. Et vanlig menneskes live har utrolig mye spennede - det kommer bare an på hvordan det blir vinklet. Om noen hadde laget tv-serie, der vi fikk se fra en kg- brukers liv i hver episode, ville jeg antagelig fulgt med, selv om jeg aldri følger med på noe slags realityprogrammer. Jeg er av den typen som fortsatt elsker når eldre mennesker forteller om hva de opplevde i " gamle dager" - selv om det er dagligdagse ting. Jeg har lest noen biografier i min tid om kjente folk som man sier har en dramatisk livshistorie o g vært helt enig i at det skjedde mye i livet deres, men så en dag oppdaget jeg at mitt liv i stor grad var minst like dramatisk som deres, med unntak at jeg ikke har levd i offentlighetens lys, eller f.eks vært rusmisbruker ( som mange kjente artister) med alt det kan innebære. Dagbokslesing på kg, er likevel ikke helt min greie - aner egentlig ikke hvorfor. Eller en sesong for hver bruker SKAM: KG-versjonen Anonymkode: ca7d3...102 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, absinthia skrev: Jeg hadde nok vært interessert i alles livshistorie. Synes igrunn at vanlige menneskers liv, er vel så interessante som div berømthetene liv. Et vanlig menneskes live har utrolig mye spennede - det kommer bare an på hvordan det blir vinklet. Om noen hadde laget tv-serie, der vi fikk se fra en kg- brukers liv i hver episode, ville jeg antagelig fulgt med, selv om jeg aldri følger med på noe slags realityprogrammer. Jeg er av den typen som fortsatt elsker når eldre mennesker forteller om hva de opplevde i " gamle dager" - selv om det er dagligdagse ting. Jeg har lest noen biografier i min tid om kjente folk som man sier har en dramatisk livshistorie o g vært helt enig i at det skjedde mye i livet deres, men så en dag oppdaget jeg at mitt liv i stor grad var minst like dramatisk som deres, med unntak at jeg ikke har levd i offentlighetens lys, eller f.eks vært rusmisbruker ( som mange kjente artister) med alt det kan innebære. Dagbokslesing på kg, er likevel ikke helt min greie - aner egentlig ikke hvorfor. For et herlig svar! Anonymkode: 29e63...14b 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #9 Skrevet 9. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et herlig svar! Anonymkode: 29e63...14b Hvem vil du lese om da TS? Anonymkode: ca7d3...102 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #10 Skrevet 9. april 2017 Ingen. De får utgi selvbiografisk bok om de mener de har noe å fare med. Da skal jeg vurdere å lese den. Anonymkode: aaf10...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #11 Skrevet 9. april 2017 Den hellige ånd. Anonymkode: 6c504...7a0 1
Charlotteul Skrevet 9. april 2017 #12 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eller en sesong for hver bruker SKAM: KG-versjonen Anonymkode: ca7d3...102 Hadde vel heller het SKAMLØS 1
fiole Skrevet 9. april 2017 #13 Skrevet 9. april 2017 8 timer siden, absinthia skrev: Jeg hadde nok vært interessert i alles livshistorie. Synes igrunn at vanlige menneskers liv, er vel så interessante som div berømthetene liv. Et vanlig menneskes live har utrolig mye spennede - det kommer bare an på hvordan det blir vinklet. Om noen hadde laget tv-serie, der vi fikk se fra en kg- brukers liv i hver episode, ville jeg antagelig fulgt med, selv om jeg aldri følger med på noe slags realityprogrammer. Jeg er av den typen som fortsatt elsker når eldre mennesker forteller om hva de opplevde i " gamle dager" - selv om det er dagligdagse ting. Jeg har lest noen biografier i min tid om kjente folk som man sier har en dramatisk livshistorie o g vært helt enig i at det skjedde mye i livet deres, men så en dag oppdaget jeg at mitt liv i stor grad var minst like dramatisk som deres, med unntak at jeg ikke har levd i offentlighetens lys, eller f.eks vært rusmisbruker ( som mange kjente artister) med alt det kan innebære. Dagbokslesing på kg, er likevel ikke helt min greie - aner egentlig ikke hvorfor. Her kjente jeg meg igjen i mye av det du skrev, flott formulering
Gjest Winza Skrevet 9. april 2017 #14 Skrevet 9. april 2017 @Arabella Tror hun har hatt et langt kunnskapsrikt liv med masse interessante historier å fortelle
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #15 Skrevet 9. april 2017 Ts her. Et lite knippe av de jeg ville høre livshistorien til er @WubWub @Nasse Nøff ❤ @Daryl Dixon @Winza/Jacklost @absinthia @Katten.2.0 vet hun ikke vil nevnes sp tagger henne ikke, Silfen. @fiole @dillyduzitog @Hoppetaujenta Anonymkode: a303d...152 4
fiole Skrevet 9. april 2017 #16 Skrevet 9. april 2017 Drama, spenning noe mystifistisk hadde det blitt om jeg skulle skrive om mitt liv 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #17 Skrevet 9. april 2017 @Cathrine88 sin dagbok hadde sikkert vært morsom Anonymkode: 569e6...4cb 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #18 Skrevet 9. april 2017 @Kårky sin dagbok hadde vært interessant. Har hun dagbok? *lete* Anonymkode: 569e6...4cb 1
Gjest Winza Skrevet 9. april 2017 #20 Skrevet 9. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Et lite knippe av de jeg ville høre livshistorien til er @WubWub @Nasse Nøff ❤ @Daryl Dixon @Winza/Jacklost @absinthia @Katten.2.0 vet hun ikke vil nevnes sp tagger henne ikke, Silfen. @fiole @dillyduzitog @Hoppetaujenta Anonymkode: a303d...152 Det ville blitt en kort livshistorie i så fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå