AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Skjønnheten og udyret. Hvorfor er det sånn? Altså at pene damer knuller menn langt under deres liga? Anonymkode: 13044...38d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Er ikke så ofte man ser det, men er gjerne fordi de er lei fuckboys og går for det trygge. Anonymkode: c4dbd...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Har lest at kvinner og menn som "får bra barn" sammen, i mangel av bedre ord, kan føle seksuell tiltrekning til hverandre uavhengig av utseende. Anonymkode: 15c8e...16f
Ferny Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lest at kvinner og menn som "får bra barn" sammen, i mangel av bedre ord, kan føle seksuell tiltrekning til hverandre uavhengig av utseende. Anonymkode: 15c8e...16f Har hørt det samme. At feromoner gjenspeiler den genetiske sammensetningen til personen som skiller de ut, og at det er en fordel å få barn med en person som har ulikt genmateriale som en selv på en del områder. Det finnes jo en rekke recissive genetiske sykdommer, for eksempel. Videre tiltrekkes man jo også av personlighetstrekk hos andre. Det er langt mer enn utseende som teller. 2
Resignert Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Eller at mannen er smart, velutdannet, rik, osv. Skal ikke si så mye om hvilke egenskaper dama kan ha, bortsett fra å være pen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Hmm, jeg synes ikke at jeg er pen, men hun som jeg har kontakt med synes det om meg ( hvis hun ikke lyver til meg da) og jeg synes at hun er veldig pen. Hun er ikke supermodell, men likevel flott å se på. Men ikke er jeg rik og har heller ingen høy utdanning. Ikke lett dette, hva er igrunnen en pen mann? Anonymkode: 5d140...7e4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lett dette, hva er igrunnen en pen mann? Anonymkode: 5d140...7e4 Joel Kinnaman Anonymkode: 8fe96...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 Tja, jeg er ingen supermodell, men har et OK utseende. Mennene jeg har vært bortpå har alltid vært "mindre pene", rent estetisk sett. Fordelen med å date under din egen liga er at du får en som er overlykkelig over å ha fått deg og behandler deg som en dronning i ren, skjær takknemlighet 😂 Anonymkode: d7960...b57
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja, jeg er ingen supermodell, men har et OK utseende. Mennene jeg har vært bortpå har alltid vært "mindre pene", rent estetisk sett. Fordelen med å date under din egen liga er at du får en som er overlykkelig over å ha fått deg og behandler deg som en dronning i ren, skjær takknemlighet 😂 Anonymkode: d7960...b57 Pga pengene sin del? Anonymkode: 5d140...7e4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 Fordi menn og kvinner generel tiltrekkes av forskjellige ting. Menn av et pent ytre, kvinner av personlige egenskaper, status og økonomi. Nå ser jeg derimot at kvinner begynner å bry seg mer om utseendet på partner og menn bryr seg mer om status, økonomi og utdanning på partner. Anonymkode: 6ed4b...54d 2
Ulla Ullsokk Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønnheten og udyret. Hvorfor er det sånn? Altså at pene damer knuller menn langt under deres liga? Anonymkode: 13044...38d Hvem kan si hva som er i hvilken liga? Jeg ble en gang bedt ut av en fyr, mens en annen kompis stod ved siden av og hørte på. Jeg er gift, så sa det og neitakk. Min kompis kom bort etterpå og sa "herregud, hva trodde han egentlig, at han skulle ha draget på deg?" Og det var helt idiotisk sagt sett med mine øyne, for jeg syntes egentlig fyren som spurte var ganske tiltrekkende! Ikke så pen, kanskje, rent utseendemessig, men absolutt ganske kjekk på en annen måte. Rent seksuelt også. Jeg hadde LETT gått ut med han hvis jeg var singel, selv om min kompis tydeligvis mente at han var under min liga. At kvinner ikke bryr seg om utseendet tror jeg er feil, jeg bryr meg ihvertfall om mer enn bare personligheten. Saken er at hva som er tiltrekkende ikke alltid er så lett for alle andre å se! Jeg blir f eks svak i knærne av fine underarmer. Og er han en sofagris er han helt usexy for min del, må være noenlunde i form. Men direkte PEN er helt unødvendg, og kan til og med trekke ned, fordi jeg liker grovere trekk enn f eks Brad Pitt. 3
Gjest Coolaid Skrevet 9. april 2017 #13 Skrevet 9. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønnheten og udyret. Hvorfor er det sånn? Altså at pene damer knuller menn langt under deres liga? Anonymkode: 13044...38d ....liga?...... Dette innlegget er i hvert fall langt under min "liga".....
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #14 Skrevet 9. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så ofte man ser det, men er gjerne fordi de er lei fuckboys og går for det trygge. Anonymkode: c4dbd...cd0 Hva er en fuckboy? Anonymkode: 13044...38d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #15 Skrevet 9. april 2017 Ikke fordi de er fysisk tiltrukket av mennene iallefall! Å ha sex med stygge menn er ikke å anbefale. Tenkt om det blir barn og ungen blir stygg? Ikke snilt gjort mot barnet å måtte 1) vokse opp med et mindre pent utseende selv, 2) vokse opp med en stygg far, 3) vokse opp med to foreldre hvor det er åpenbart at noe skurrer og alle snakker om de bak ryggen på familien (Hva ser hun i ham, herregud hun kunne fått så mye bedre). Anonymkode: a52ce...53a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå