AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #21 Del Skrevet 10. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sier du det? Er jo bedre å bo alene enn å bo med en mann som konstant er utro? Jeg har et heftig sosialt liv, så jeg er tydeligvis ikke sett på som rar og sær Dessuten vet jeg om flere som har samboer som er rare. Anonymkode: eb313...64c Du vet det finnes menn som ikke er utro? Anonymkode: d8047...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #22 Del Skrevet 10. april 2017 Liker det ikke lenger. Blir fort ensomt og da begynner jeg raskt å sove dårlig. 😳 Anonymkode: dbf77...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #23 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg elsker det, men har for tiden en god venn boende sammen med meg uten at det plager meg nevneverdig. Ganske merkelig å oppleve da jeg ble sprø av å dele leiligheten med eksen min når han var her.. Anonymkode: 8bb18...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #24 Del Skrevet 10. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor satt du alene hjemme foran tv'n etter jobb? Fordelen med å bo alene er jo at man ikke MÅ hjem til middag etter jobb osv, men kan treffe venner, dra på trening, drive hobbyer, være impulsiv! Blir så mye mer bundet til A4-liv og rutiner når man bor sammen med andre. Og her på KG +irl har jeg lært at veldig mange unge med samboer ser utrolig mye tv!!! De kaller det ikke tv da, og bøir fornærmet når jeg gjør det "Se på serier", heter det, eller "se på film". De har sett alle sesongene av Game of Thrones og Breaking Bad og ørten andre serier, men ser aaaaldri på tv.... Anonymkode: cb75b...41e Kanskje de blir fornærmet fordi det høres ut som du ser litt ned på dem for at de "ser så mye på tv"? Anonymkode: 66abf...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pelici Skrevet 10. april 2017 #25 Del Skrevet 10. april 2017 Å bo alene er hva du gjør det til selv. Det krever mer innsats fra deg selv, men så lenge du lager planer går alt bra. Selvsagt er det lov å føle seg ensom, og du skal få lov å kjenne på det hvis det dukker opp, men det er viktig å utfordre tankegangen din og se ting i et større perspektiv. Se etter løsninger og legg planer for hver dag, så ordner det seg! Jeg stortrives å bo alene. Det er ingen som forstyrrer meg, og det er bare meg selv jeg kan irritere meg på hvis det er rotete. Jeg kan invitere venner på besøk når som helst, uten å ta hensyn til andre. Husk at man kan føle seg ensom og alene, selv med venner rundt seg også! Jeg tror man vokser på å bo alene og ikke være avhengig av at andre er tilgjengelig til en hver tid. Ved å fokusere på løsninger, tror jeg du vil innse at det er en frihet i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå