AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Om jeg husker noe fra barndommen er det bare vonde minner. Misshandling psykisk og fysisk. Vold, seksuelle overgrep og null kjærlighet. Noen år er rett og slett borte. Som jeg aldri levde de årene. Selvmord begynte jeg å tenke på da jeg var liten. Jeg ble aldri oppdaget. Har slitt enormt med dette i mange år. Min mor har aldri brydd seg om meg selv om jeg bodde med henne i 18 år. Som jeg skrev over hva som foregikk. Har hatt gjevnlig ustabil kontakt med henne. Nå pluttselig 8 år senere sier hun at hun savner meg og gjerne vil se meg snartvog være med meg ofte. Hun har pluttselig "glemt" alt det stygge hun har gjort mot meg og ser på seg selv som offeret. Jeg takler ikke å være med henne mer nå. Jeg har ikke lyst til å såre henne og jeg vet hun blir knust om jeg forteller at jeg ikke kan være med henne mer. Alt dette går ekstremt mye ut utover hverdagen min. Jeg har en lillebror som bor hos henne som jeg pleier å være med men aldri i demmes hus mer. Tenker på at dette kommer kanskje til å gå utover han om jeg sier det til min mor. Føler meg i en låst situasjon. Er så vanskelig å være ærlig med henne. Har unngått henne den siste mnd. Måtte bare få det litt ut ved å skrive her. Er så sliten av å leve nå :/ Anonymkode: 32694...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Har hun utøvd seksuelle overgrep mot deg? Evt andre som bor i samme hus som din lillebror? Vet ikke hvor gammel han er, men du må sørge for å melde fra til Barnevern, dersom han kan være utsatt. Du står ikke i gjeld til din mor. Har hun gitt deg en dårlig oppvekst, må du ikke føle deg forpliktet til kontakt. Det kan virke dårlig inn på din evne til å leve et mer normalt liv som voksen. Du trenger ikke si at 'nå kutter jeg kontakten'. Bare begrens kontakten og hold henne på avstand... Hun skjønner nok innerst inne hvorfor. Ta valg basert på din samvittighet ovenfor deg selv... du skylder deg selv det. Du er viktigst i ditt liv... og kun du kan sette egne grenser. Vet hvor vanskelig det er. Men det går an. Folk blir ofte snillere med årene, mulig det gjelder din mor. Men ødelagt relasjon og dårlige minner lar seg ikke reparere hvis ikke hun innrømmer å ha sviktet. Anonymkode: 72d16...11f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå