AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Skal søke en deltidsjobb, på tilkalling i tillegg til at jeg har en 100% fast jobb. Sjefen min har utrykket at han ikke liker at vi har bijobber ved siden av vår nåværende jobb. (Vet dog at han er fornøyd med meg uansett). Trenger litt ekstra lønn, spesielt nå i sommer. Bør jeg heller spørre kolleger da? Anonymkode: 415da...788
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Du må ha tillatelse fra sjefen din for å ha bijobber, så han må vite om det uansett. Anonymkode: 9d0bf...713
Forundret.. Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må ha tillatelse fra sjefen din for å ha bijobber, så han må vite om det uansett. Anonymkode: 9d0bf...713 Hva, stemmer virkelig dette?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal søke en deltidsjobb, på tilkalling i tillegg til at jeg har en 100% fast jobb. Sjefen min har utrykket at han ikke liker at vi har bijobber ved siden av vår nåværende jobb. (Vet dog at han er fornøyd med meg uansett). Trenger litt ekstra lønn, spesielt nå i sommer. Bør jeg heller spørre kolleger da? Anonymkode: 415da...788 Du har pr. Definisjon ikke lov til å jobbe mer enn 100 %. Blir du syk eller noe annet skjærer seg, så er du straks i trøbbel. Tiden du ikke jobber og står 100 % til rådighet for din nåværende arb.g. er meningen at du skal bruke til å lade batteriene dine før og mellom den jobben du alt har. Anonymkode: 5698e...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå