AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg strikker og syr babyklær på bestilling innemellom, veldig koselig siden mine barn er blir noen år nå. Jeg har en åpen instagram hvor jeg legger ut ting jeg har laget, men bruker ikke mitt eget navn det. Nå har jeg fått spørsmål om å strikke for ei som er gravid og jeg ser på hennes instagram at hun er sammen med en tidligere kjæreste av meg. Greit nok det, men denne mannen behandlet meg svært dårlig i to år, var utro mot meg (ikke med henne) og tråkket meg langt ned. Jeg ble uplanlagt gravid og han nektet å snakke med meg til to uker, han beskyldte med så for å ha ligget med andre og at han ikke var faren. Han krevde at jeg skulle ta abort, men jeg spontanaborterte uken etter. Jeg tok motet til meg og gjorde det slutt rett etter, da var han vanvittig pågående i flere måneder helt til han flyttet til en annen by og det ble stille. Med andre ord et menneske jeg ikke har hatt godt av å bli påminnet om. Jeg har ikke svart på hendvendelsen hennes men synes det blir sårt og vanskelig å takke ja. Anonymkode: e4d5a...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Del Skrevet 8. april 2017 Takk nei. Si du er travel. Anonymkode: 926af...000 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 8. april 2017 #3 Del Skrevet 8. april 2017 Helt innafor å si nei. Du skylder ikke en eller annen random gravid kvinne noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 8. april 2017 #4 Del Skrevet 8. april 2017 Dra en hvit løgn og si du har så mange prosjekter på gang at du ikke har tid, "dessverre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Del Skrevet 8. april 2017 Hun vet sikkert ikke om noe av dette. Hadde bare sagt nei og kjørt en hvit løgn. Anonymkode: 84db5...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Del Skrevet 8. april 2017 Innafor. Bare skriv du ikke har mulighet nå. Anonymkode: 852e6...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 8. april 2017 #7 Del Skrevet 8. april 2017 Hva? Hun har vel ikke gjort deg noe? Litt sjokkert over alle råd om at du skal nekte henne å handle fra deg fordi hennes mann har gjort deg noe. Du har jo kommer over han og hun er helt uskyldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Del Skrevet 8. april 2017 Bare svar at du er travel. Skjønner godt at du ikke vil strikke klær til barnet hans. Spesielt siden han ikke ville ha barn med deg. Anonymkode: 928ac...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adipose Skrevet 8. april 2017 #9 Del Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, Jessica skrev: Hva? Hun har vel ikke gjort deg noe? Litt sjokkert over alle råd om at du skal nekte henne å handle fra deg fordi hennes mann har gjort deg noe. Du har jo kommer over han og hun er helt uskyldig "Nekte henne å handle fra deg". Ja, for hun har jo tross alt rett til å få handle av en strikkende dame på Instagram. Det setter virkelig verdens lidelser i perspektiv, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Del Skrevet 8. april 2017 14 minutter siden, Jessica skrev: Hva? Hun har vel ikke gjort deg noe? Litt sjokkert over alle råd om at du skal nekte henne å handle fra deg fordi hennes mann har gjort deg noe. Du har jo kommer over han og hun er helt uskyldig TS driver ikke butikk. Hun strikker litt innemellom på bestilling. Å ikke ville sitte timesvis å strikke til hans unge er forståelig at hun ikke ønsker. Hadde hun drevet butikk hadde det stilt seg anderledes. Men dette er hobby. Anonymkode: 852e6...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #11 Del Skrevet 9. april 2017 2 timer siden, Jessica skrev: Hva? Hun har vel ikke gjort deg noe? Litt sjokkert over alle råd om at du skal nekte henne å handle fra deg fordi hennes mann har gjort deg noe. Du har jo kommer over han og hun er helt uskyldig Jeg tror de fleste hadde vært ukomfortable med å strikke til eksen og den nye kjæresten sitt barn (ikke alle). Jeg hadde absolutt syns det var ukomfortabel for det er jo DE som handler av henne om det er til deres felles barn. Anonymkode: 529d1...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå