AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 36år ( ser mye yngre ut), 2 barn, litt slapp mus:(, snill, søt, ganske snerten i kroppen og fin figur, deilige pupper, lavtlønnsyrke, ikke ambisiøs, liket å kose meg med med god mat, ønsker å reise litt. Prioriterer ellers å være ei god mor. Anonymkode: b5cfa...649
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Ja, kunne helt klart gjort det. Mann 31 Anonymkode: e381d...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: 36år ( ser mye yngre ut), 2 barn, litt slapp mus:(, snill, søt, ganske snerten i kroppen og fin figur, deilige pupper, lavtlønnsyrke, ikke ambisiøs, liket å kose meg med med god mat, ønsker å reise litt. Prioriterer ellers å være ei god mor. Anonymkode: b5cfa...649 Alt høres greit ut, men stram opp musa litt. Kjøp deg noen vaginakuler og begynn å tren. Da er det håp for deg oxo. Anonymkode: db535...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Till deg som kommenterer at dersom hun trener opp musa, DA blir det håp for deg oxo. (oxo? hvem f*** skriver oxo?) bare nei.. Den dagen du får barn med din kone, og hun blir litt "slapp" i musa, er det da over og ut? Hva feiler deg folk.... Det er selvsagt håp for deg! (altså trådstarter, ikke du som kommenterte ovenfor) Anonymkode: 20692...21a 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt høres greit ut, men stram opp musa litt. Kjøp deg noen vaginakuler og begynn å tren. Da er det håp for deg oxo. Anonymkode: db535...3ad Det går dessverre ikke å stramme den opp mere, er ikke pga latskap den er litt slakkere:( Vurderer å operere nedentil da, men gyn aviste at jeg var vid. Underlivet eldes også, så normalt at voksne kvinner er videre enn da de var i 20- årene uavhengig av fødsler. Dette problemet bekymrer meg ganske mye:( TS Anonymkode: b5cfa...649 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Håp for deg? Du høres ut som drømmedama til en ganske stor prosentandel menn i Norge. Skulle heller tro du har problemer med å finne den rette i horden av beilere. I så fall, må du bare fortsette, før eller siden vil den rette kandidaten dukke opp. Anonymkode: a2096...368 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #9 Skrevet 9. april 2017 2 barn er uaktuelt. Tar ikke vare på andre menns barn. Anonymkode: 6ac3f...532
Gjest Coolaid Skrevet 9. april 2017 #10 Skrevet 9. april 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 36år ( ser mye yngre ut), 2 barn, litt slapp mus:(, snill, søt, ganske snerten i kroppen og fin figur, deilige pupper, lavtlønnsyrke, ikke ambisiøs, liket å kose meg med med god mat, ønsker å reise litt. Prioriterer ellers å være ei god mor. Anonymkode: b5cfa...649 Så langt så bra, men slapp mus? Virker som om du er veldig kritisk til deg selv uten at det skulle være nødvendig. Dropp "slapp mus" problematikken. Endret 9. april 2017 av Coolaid
Sykkelkopp Skrevet 9. april 2017 #11 Skrevet 9. april 2017 Kan vi lage en ofte stilte spørsmål sticky med svar så vi kan unngå så mange like tråder? F.A.Q: Er det håp for meg?-Ja 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #13 Skrevet 10. april 2017 Du høres ut som en flott kvinne ! det er mange menn som vil ha deg, hvorfor bekymre seg ? Anonymkode: 2bb76...041
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 På 9.4.2017 den 0.19, AnonymBruker skrev: 36år ( ser mye yngre ut), 2 barn, litt slapp mus:(, snill, søt, ganske snerten i kroppen og fin figur, deilige pupper, lavtlønnsyrke, ikke ambisiøs, liket å kose meg med med god mat, ønsker å reise litt. Prioriterer ellers å være ei god mor. Anonymkode: b5cfa...649 Sånn umiddelbart så virker du attraktiv, men straks du nevner du har et par unger så er det turn-off delux. Kunne gjerne ha knullet deg for en natt liksom. Men noe mer enn det ville vært helt uaktuelt. Dessverre.. Anonymkode: ac145...2b7
Cronosgjesten Skrevet 10. april 2017 #15 Skrevet 10. april 2017 Selvsagt er det håp. Og hva mener du med slapp? Hvordan har du kommet fram til det?
brownbrown Skrevet 10. april 2017 #16 Skrevet 10. april 2017 Ja. Men når du nevner slapp mus så tror jeg det er mange som ikke tar dg seriøs
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #17 Skrevet 10. april 2017 På 8.4.2017 den 23.51, AnonymBruker skrev: Det går dessverre ikke å stramme den opp mere, er ikke pga latskap den er litt slakkere:( Vurderer å operere nedentil da, men gyn aviste at jeg var vid. Underlivet eldes også, så normalt at voksne kvinner er videre enn da de var i 20- årene uavhengig av fødsler. Dette problemet bekymrer meg ganske mye:( TS Anonymkode: b5cfa...649 Skjedeveggene er som de er, de verken trenes smalere eller opereres smalere. De fleste kvinner varierer ikke veldig mye i 'størrelse' - som regel handler det om hvor opphisset man er. Unntaket er selvsagt etter fødsel, men selv da blir ikke de fleste så vide at samleie ikke føles bra for begge parter. Poenget med å trene med kuler er ikke å gjøre selve underlivet trangere - det fungerer ikke uansett. Poenget er å trene musklene, slik at du kan stramme dem under sex. Anonymkode: 99764...6ff
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #18 Skrevet 10. april 2017 Hadde aldri sagt om meg selv at jeg hadde deilige pupper. Tenker du er litt enkel og dermed et lett offer for ustabile menn. Anonymkode: ab3bb...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå