Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kontakt med en jente på nettet som jeg liker men hun har aldri tid til å møtes. I dag sugde en annen jente meg - bør jeg fortelle nettflørten om dette ?

Anonymkode: 42fac...ce5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha hvorfor skulle du fortelle dette? Er det for å gni det inn eller noe? 

Anonymkode: 1d64e...045

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud dere snakker jo bare sammen på nettet eller? Isåfall så har ikke hun noe med det! Her dere kontakt via kg?

Anonymkode: 61069...62b

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud dere snakker jo bare sammen på nettet eller? Isåfall så har ikke hun noe med det! Her dere kontakt via kg?

Vi har sagt vi ikke skal date andre men jeg har ventet 2 mnd og var kåt 

Skrevet

Syns du skal sende rekomandert brev

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har sagt vi ikke skal date andre men jeg har ventet 2 mnd og var kåt 

2 Mnd uten å treffes? Og allerede avtale om å ikle date andre?:fnise: Sorry ass, men du trenger da ikke å fortelle henne at du fikk et avsug vel;) Har du i det hele tatt sett bilde av henne? Bedre å treffe mennesker irl enn å ha et nettforhold, seriøst! Jeg er dame

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

2 Mnd uten å treffes? Og allerede avtale om å ikle date andre?:fnise: Sorry ass, men du trenger da ikke å fortelle henne at du fikk et avsug vel;) Har du i det hele tatt sett bilde av henne? Bedre å treffe mennesker irl enn å ha et nettforhold, seriøst! Jeg er dame

Ja, skyper hver dag. Har ikke noe med saken og gjøre. Var samvittigheten min som slo inn, men som dere sier virker det som jeg ikke trenger fortelle

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 2017, hva tror du...

Anonymkode: a894d...b1d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsug. :haar:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kontakt med en jente på nettet som jeg liker men hun har aldri tid til å møtes. I dag sugde en annen jente meg - bør jeg fortelle nettflørten om dette ?

Syns du burde filmet det med mobilen og sendt henne videoen. 

Anonymkode: 0894d...5dc

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Mkigjen skrev:

Syns du skal sende rekomandert brev

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du burde filmet det med mobilen og sendt henne videoen. 

Anonymkode: 0894d...5dc

Han burde filmet det med mobilen, lagt videoen på et SD-kort, sendt SD-kort som rekommandert brev med oppkrav.

Skrevet
Akkurat nå, Doge skrev:

Han burde filmet det med mobilen, lagt videoen på et SD-kort, sendt SD-kort som rekommandert brev med oppkrav.

enig

• Liker 1
Skrevet
På 4/8/2017 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...