AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #21 Skrevet 9. april 2017 2 minutter siden, Rotemor skrev: Er du sprø?? Det er nå det virkelig begynner! Jeg har elskere i hytt og vær. Er masse ute og tar lett på det å finne noen. Jeg er 44 Jeg har ikke ønske om å pule rundt. Så enkelt er det. Anonymkode: d34a0...3f4 2
Rotemor Skrevet 9. april 2017 #22 Skrevet 9. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke ønske om å pule rundt. Så enkelt er det. Anonymkode: d34a0...3f4 Dersom det var det eneste du trakk ut av innlegget mitt, så mangler du nok livsgleden som trengs for å finne noen akkurat nå. Det kommer sikkert etterhvert. Den delen av det der jeg treffer nye folk, er mye ute og får opplevelser gjør at jeg ikke depper over at jeg ikke kommer til å treffe en livspartner; For det gjør jeg selvsagt en dag. Det er min holdning. Det finnes ingen beilere i min stue med mindre jeg har invitert dem hit. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #23 Skrevet 9. april 2017 2 timer siden, Rotemor skrev: Dersom det var det eneste du trakk ut av innlegget mitt, så mangler du nok livsgleden som trengs for å finne noen akkurat nå. Det kommer sikkert etterhvert. Den delen av det der jeg treffer nye folk, er mye ute og får opplevelser gjør at jeg ikke depper over at jeg ikke kommer til å treffe en livspartner; For det gjør jeg selvsagt en dag. Det er min holdning. Det finnes ingen beilere i min stue med mindre jeg har invitert dem hit. Er noe en oppfatning som ikke bare du har oppdaget. Anonymkode: 8bce8...92e
Rotemor Skrevet 9. april 2017 #24 Skrevet 9. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er noe en oppfatning som ikke bare du har oppdaget. Anonymkode: 8bce8...92e Jeg skjønner ikke hva det betyr, jeg.... Men du fremstår ikke som sprudlende og åpen i innleggene dine! Jeg prøver å oppmuntre deg med at livet som 40+ har mye å by på. Man må bruke friheten sin godt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #25 Skrevet 9. april 2017 På 8.4.2017 den 20.41, AnonymBruker skrev: Er det? Hvis du er kvinne er det ikke noe problem. Er du mann er selvsagt alt håp ute for lenge siden. Anonymkode: f8a19...97b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #26 Skrevet 10. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er kvinne er det ikke noe problem. Er du mann er selvsagt alt håp ute for lenge siden. Anonymkode: f8a19...97b Synes det er omvendt for menn 45 +...ser mange enslige menn får seg dame når de er 50. Noen får seg unge thai eller filipiner damer og stifter familie. Andre får seg pene norske damer selv om de aldri har hatt det før...kanskje fordi at i den alderen er ikke kvinner så kresne lengre og at det ikke lengre er manns overskudd...? Anonymkode: f9862...155
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #27 Skrevet 10. april 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er omvendt for menn 45 +...ser mange enslige menn får seg dame når de er 50. Noen får seg unge thai eller filipiner damer og stifter familie. Andre får seg pene norske damer selv om de aldri har hatt det før...kanskje fordi at i den alderen er ikke kvinner så kresne lengre og at det ikke lengre er manns overskudd...? Anonymkode: f9862...155 Om han har vært frivillig singel kanskje, dvs. at han har hatt muligheten men ikke ønsket tidligere i livet. Er man som mann ufrivillig singel som 45+ og har vært det hele livet, så er sannsynligheten dessverre stor for at man er like singel etter 10 mer også. Det finnes selvfølgelig en del unntak, men realiteten er at det er verre å finne seg et forhold jo eldre man blir, særlig for menn, fordi man blir ansett som litt sær. Så til dere som er yngst: Fokuser på forhold også tidlig i livet, ikke jobb det vekk slik som meg, i et yrke man må jobbe nesten alltid. Det er svært kjipt å stå der som 35-45 åring uten partner og uten noen betydelig reell mulighet til å danne seriøst parforhold og evt. familie. Mange er ganske like før man fyller 30, men etter at jeg fylte 30, og særlig 35 så ser jeg avstanden fra meg og til andre jevnaldrende øke betraktelig. Der andre nå har et rikt liv, fritid med partner og evt. barn, så må jeg jobbe. Det igjen fører til at avstanden øker ennå mer, for det er opplevelser i ulike livssituasjoner som gjør at livet utvikler seg. Man utvikler seg selvfølgelig litt gjennom jobb også, men det er jo begrenset til kun en arena i livet. Men nok om meg, ikke meningen å kuppe tråden, ville bare gi en liten advarsel på hvor galt det kan gå i forhold til samliv og partnerskap. Det er lettere enn man tror å havne der hvis man ikke er helt bevisst på hva slags arbeidsliv man ønsker seg og tar stilling til om livet bør inneholde en partner eller ikke. Anonymkode: c4342...658
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #28 Skrevet 10. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om han har vært frivillig singel kanskje, dvs. at han har hatt muligheten men ikke ønsket tidligere i livet. Er man som mann ufrivillig singel som 45+ og har vært det hele livet, så er sannsynligheten dessverre stor for at man er like singel etter 10 mer også. Det finnes selvfølgelig en del unntak, men realiteten er at det er verre å finne seg et forhold jo eldre man blir, særlig for menn, fordi man blir ansett som litt sær. Så til dere som er yngst: Fokuser på forhold også tidlig i livet, ikke jobb det vekk slik som meg, i et yrke man må jobbe nesten alltid. Det er svært kjipt å stå der som 35-45 åring uten partner og uten noen betydelig reell mulighet til å danne seriøst parforhold og evt. familie. Mange er ganske like før man fyller 30, men etter at jeg fylte 30, og særlig 35 så ser jeg avstanden fra meg og til andre jevnaldrende øke betraktelig. Der andre nå har et rikt liv, fritid med partner og evt. barn, så må jeg jobbe. Det igjen fører til at avstanden øker ennå mer, for det er opplevelser i ulike livssituasjoner som gjør at livet utvikler seg. Man utvikler seg selvfølgelig litt gjennom jobb også, men det er jo begrenset til kun en arena i livet. Men nok om meg, ikke meningen å kuppe tråden, ville bare gi en liten advarsel på hvor galt det kan gå i forhold til samliv og partnerskap. Det er lettere enn man tror å havne der hvis man ikke er helt bevisst på hva slags arbeidsliv man ønsker seg og tar stilling til om livet bør inneholde en partner eller ikke. Anonymkode: c4342...658 Ja det blir verre å finne seg noen jo eldre man blir....ikke bare for menn... Jeg ser også flotte voksne kvinner 40 + som er uten mann og barn og som forblir enslige. Mens de kvinnene som har hatt forhold og barn fra før, de finner seg mye lettere nye menn også som godt voksne. Hva kan det komme av ? Anonymkode: f9862...155
Edie Skrevet 10. april 2017 #29 Skrevet 10. april 2017 Ryddet for personangrep, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #30 Skrevet 10. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det blir verre å finne seg noen jo eldre man blir....ikke bare for menn... Jeg ser også flotte voksne kvinner 40 + som er uten mann og barn og som forblir enslige. Mens de kvinnene som har hatt forhold og barn fra før, de finner seg mye lettere nye menn også som godt voksne. Hva kan det komme av ? Anonymkode: f9862...155 Fra midt perspektiv virker det som om man går inn i sin egen vane. For meg er det f. eks. jobb, trening, spise, sove. Rinse and repeat. Man venner seg til å egentlig ikke ha et privatliv, og det forventes også stadig mer av en på jobb, for når man ikke har familie, så er det ikke lenger legitimt å gå tidlig eller ved arbeidstidens slutt, det er jo ikke tilfeldig at lederne alltid setter de single til overtid og til jobbing i ferier. Når man så i neste omgang jobber det meste av sin våkne tid, så får man heller ikke tid til å date eller forsøke å finne noen, så da sementerer man jo sin status som singel. Anonymkode: c4342...658
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå