Gå til innhold

Ville du datet en mann på 28 år som aldri hatt hatt kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det plager meg ikke på noen måte, men jeg har datet en mann nå i 3 uker. Han er 28 og jeg er 34. Møttes via et jobbarrangement og falt pladask for hverandre. Han er en veldig sosial fyr som har mange venner og er veldig godt likt på jobb. Også er han veldig god venn med en venninne av meg som bare snakker positivt om han. 

Det jeg syns er merkelig er at han aldri har hatt kjæreste! Han er en veldig flott og sjarmerende fyr og jeg kan tenke meg at det har vært mange damer som har likt han. Er dette vanlig? Jeg trodde menn bare kunne plukke de damene de ville ha?

Det han sa til meg var at han ikke har møtt noen han har følt en romantisk kjemi med før nå. Kollegaen hans sa han snakker varmt om meg og han er en virkelig bra mann. Jeg bare lufter litt tanker.. Selv har jeg hatt 3 kjærester og han ene ble også samboer. Så jeg har jo en del mer erfaring enn han. Ville dere blitt sammen med en sånn mann?

Anonymkode: 1394f...710

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kjæreste skulle det stå i overskriften*

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 36 år, har min første kjæreste nå.

Gudskjelov ga h#n meg sjans.

Anonymkode: 4ed72...755

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36 år, har min første kjæreste nå.

Gudskjelov ga h#n meg sjans.

var 35 når ble sammen.

Skrevet (endret)

Det kommer jo ann på et par ting. Hvordan han er som person, om han må "læres opp" i å ha kjæreste, modenhet osv. At han aldri har hatt kjæreste er ikke grunn i seg selv for å ikke date han for min del. Kan være du har funnet en skjult skatt.

Endret av LittleBabyBlue
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, LittleBabyBlue skrev:

Det kommer jo ann på et par ting. Hvordan han er som person, om han må "læres opp" i å ha kjæreste, modenhet osv. At han aldri har hatt kjæreste er ikke grunn i seg selv for min del. Kan være du har funnet en skjult skatt.

Han er veldig omtenksom mot meg og sexen er veldig bra. Han har datet veldig mye vet jeg. Vet det finnes 100 grunner til at han ikke har villet binde seg før nå men jeg kjenner ingen menn som har vært single i så mange år.. de fleste vil vel ha kjæreste etterhvert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske "menn kunne plukke dama de ville ha". Attraktive menn kan sikkert det. Uattraktive menn er glade for det de får.

Anonymkode: 1b80a...1f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr på 31 som aldri hadde hatt kjæreste, vi fikk det ikke til å fungere. Han var alt for vant til å bare ha seg selv å tenke på til at vi klarte å få det til å fungere. Han hadde masse kompiser og flere hobbyer, og skjønte ikke at han var nødt til å prioritere meg innimellom. Jeg endte opp med å bli den han var sammen med når han ikke hadde noe annet å gjøre, og det likte jeg ikke. Han ble dritsur og skjønte ingenting da jeg sa at jeg ikke var interessert i å møte han mer. Jeg skjønte hvorfor han aldri hadde hatt kjæreste. 

Anonymkode: 974d6...7e1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvordan han er som person, om han må "læres opp" slik en annen sa, og hva som er årsaken til det. Jeg selv hadde syntes det var veldig rart egentlig. Du nevner også at du vet at det er flere grunner til at han ikke ville binde seg. Hva er det liksom? Hva er årsaken?

Anonymkode: 92b3b...c44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke plaget meg. Hadde tvert imot følt meg spesiell,hvis han var en god kjæreste. 

Anonymkode: c1dcd...4cc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på årsaken ja. Om han er rar/spesiell ville jeg ikke datet han i utgangspunktet. Er det fordi han tidligere ikke har hatt lyst på noe seriøst kunne jeg ha datet han. 28 er ikke gammelt. 

Anonymkode: d3c94...3da

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er veldig omtenksom mot meg og sexen er veldig bra. Han har datet veldig mye vet jeg. Vet det finnes 100 grunner til at han ikke har villet binde seg før nå men jeg kjenner ingen menn som har vært single i så mange år.. de fleste vil vel ha kjæreste etterhvert. 

Ikke nødvendigvis. Det finnes noen romantikkere blandt gutta også, som venter på godfølelsen. For meg hadde det kommet ann på fyren, ikke antall ekser. Veit bare med meg selv så hadde jeg ikke orka å date en yngre fyr som måtte læres opp i hva som forventes av en kjæreste og partner. Er han allerede selvstendig, moden og omtenksom ser jeg ingen grunn til å holde manglede baggasje imot han. Er han derimot typen som fortsatt skal feste 3 ganger i uka, bor hjemme hos mamma eller lever etter "bros before hoes"-koden hadde jeg sletta nummeret hans.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon og dater en fyr som fyller 30 straks. Han har kun hatt et par korte forhold (snakk om noen mnd), og lite sånn "skikkelige" kjærester. Jeg har ikke gravd i fortiden hans, så har ikke fått vite konkret hvor lenge eller hvor mange, men etter hva jeg kan forstå så har rett og slett å finne seg en kjæreste ikke vært en prioritet. Han har tatt utdanning og jobb seriøst, og da har heller prioritert å kose seg med kompiser når han er ute på byn. Vi har pratet om hva vi ønsker fra en partner, hvordan vi ønsker å beholde egen identitet og sånn, litt egen space, i tillegg til å tilbringe sammen. 

Anonymkode: 453ad...c2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon og dater en fyr som fyller 30 straks. Han har kun hatt et par korte forhold (snakk om noen mnd), og lite sånn "skikkelige" kjærester. Jeg har ikke gravd i fortiden hans, så har ikke fått vite konkret hvor lenge eller hvor mange, men etter hva jeg kan forstå så har rett og slett å finne seg en kjæreste ikke vært en prioritet. Han har tatt utdanning og jobb seriøst, og da har heller prioritert å kose seg med kompiser når han er ute på byn. Vi har pratet om hva vi ønsker fra en partner, hvordan vi ønsker å beholde egen identitet og sånn, litt egen space, i tillegg til å tilbringe sammen. 

Anonymkode: 453ad...c2c

samme her. kjæreste 33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, null problem. Om vi passer sammen og liker hverandre, så er det viktigst. Har ikke hatt mange kjærester selv og blir sjeldent forelsket. Det betyr vel bare at han sannsynligvis ikke vil være utro

Anonymkode: a13ae...615

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo veldig an på hvordan han er som person, men i utgangspunktet liker jeg menn med erfaring. Menn som vet hvordan de skal behandle damer. Nå skriver jo du at han har datet endel, og da er han ikke helt blank på det området. Jeg hadde ikke taklet en mann som var "klønete og usikker".

Skrevet (endret)
På 4/8/2017 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje uvanlig å ikke ha hatt kjæreste, men samtidig dumt å dømme han kun på det. Det må vel være lov å ikke ha funnet en dame man vil satse på før deg?

Edit: Legger til at jeg aldri har datet en som er så gammel som 28 tidligere. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sånn mann som du beskriver TS. En mann som er attraktiv, men som ikke leter etter damer. Damene kommer til meg, og jeg var vel ikke klar før jeg var nærmere 30år. Forholdet varte ikke så mange år. Må si jeg har ikke noe trang til å være i forhold. Har det utrolig bra alene. Har en utrolig sterk personlighet som gjør at jeg ikke er avhengig av andre mennesker. 

Anonymkode: 29950...b8d

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ville jeg gjort det, mer enn gjerne. Mye bedre det enn å kanskje måtte forholde seg til ekser, og deilig å slippe å være sjalu på fortiden hans. Altså, bare positivt.

Anonymkode: 966e4...742

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt hadde jeg det så fremt jeg hadde vært på samme alder selv og jeg hadde likt fyren. Det hadde vært mye bedre enn å date en med en hale av ekser. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...