AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Del Skrevet 8. april 2017 Sitter her i fuglekassa på vaglepinnen, helt alene. Tråden er for sosial omgang med likesinnede. Uten mengder av klipp og lim innlegg. Med rikelig prat om fast og løst. Uten krav om likes, uten unødvendige innlegg bare bestående av høflighetsfraser. Velkommen inn i fuglekassa. Blir her fullt, vennligst utvis køkultur. Og @Zenobia tråden ER opprettet, du trenger ikke lage en til. Anonymkode: 0b1fe...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Del Skrevet 8. april 2017 wth Anonymkode: 56681...3e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Del Skrevet 8. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter her i fuglekassa på vaglepinnen, helt alene. Tråden er for sosial omgang med likesinnede. Uten mengder av klipp og lim innlegg. Med rikelig prat om fast og løst. Uten krav om likes, uten unødvendige innlegg bare bestående av høflighetsfraser. Velkommen inn i fuglekassa. Blir her fullt, vennligst utvis køkultur. Og @Zenobia tråden ER opprettet, du trenger ikke lage en til. Anonymkode: 0b1fe...8f0 Hva mener du? Har @Zenobia skrevet at hun ville lage den tråden som du nå startet? Zenobia skrev " Da er mitt innspill at fem klipp og lim-innlegg tillates pr. side. Det er 25% Eventuelt 4 stk – som da er 20%. Resten tekst. Et annet forslag kan være en ad hoc-tråd. De overskytende klipp og lim-innleggene postes da i ad hoc-hoppetråden. " Det er noe helt annet. Anonymkode: 1deac...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Del Skrevet 8. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Har @Zenobia skrevet at hun ville lage den tråden som du nå startet? Zenobia skrev " Da er mitt innspill at fem klipp og lim-innlegg tillates pr. side. Det er 25% Eventuelt 4 stk – som da er 20%. Resten tekst. Et annet forslag kan være en ad hoc-tråd. De overskytende klipp og lim-innleggene postes da i ad hoc-hoppetråden. " Det er noe helt annet. Anonymkode: 1deac...2c9 Se i tråden Tenketank. Anonymkode: 0b1fe...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Del Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se i tråden Tenketank. Anonymkode: 0b1fe...8f0 Så dette er en Pub? Skål Og du er ikke K? Anonymkode: 1deac...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Del Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dette er en Pub? Skål Og du er ikke K? Anonymkode: 1deac...2c9 Nei. Dette er ingen pub. Les hi. Trådtittelen ble sikret før den ble brukt til pub. Skulle tatt seg ut å sitte på vaglen i en fuglekasse å drikke. Anonymkode: 0b1fe...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Dette er ingen pub. Les hi. Trådtittelen ble sikret før den ble brukt til pub. Skulle tatt seg ut å sitte på vaglen i en fuglekasse å drikke. Anonymkode: 0b1fe...8f0 Ok Jeg skumleste litt for fort Du sier noe, det kunne gå virkelig galt om vi faller av vaglepinnene av årsak at vi har tatt "en pinne" for meget Anonymkode: 1deac...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Del Skrevet 8. april 2017 *Forsyne seg med litt fuglefrø* og *glede seg voldsomt til høsten* , det er altforlenge til høsten og nedfallsfrukten som kan gjøre oss pippipper og spirrevipper i godt humør Hvilken årstid liker du best, trådstarter? Anonymkode: 1deac...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. april 2017 #9 Del Skrevet 8. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og @Zenobia tråden ER opprettet, du trenger ikke lage en til. Hallo? Dette er ikke en fotballpub Det var det jeg tenkte å opprette. Men du skal ha kudos for å ha funnet en bra trådtittel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Del Skrevet 8. april 2017 33 minutter siden, Zenobia skrev: Hallo? Dette er ikke en fotballpub Det var det jeg tenkte å opprette. Men du skal ha kudos for å ha funnet en bra trådtittel Da er vi enige om den saken. Trådtittelen kom bare svevende, med en flåklypafugl. Slar tråden an, blir det no' liv her? Anonymkode: 0b1fe...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #11 Del Skrevet 9. april 2017 Hallo? Anonymkode: 6b1db...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #12 Del Skrevet 9. april 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er vi enige om den saken. Trådtittelen kom bare svevende, med en flåklypafugl. Slar tråden an, blir det no' liv her? Anonymkode: 0b1fe...8f0 Nei du tok tittelen Anonymkode: 30b07...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai 2023 #13 Del Skrevet 26. mai 2023 Hva er temaet i tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2023 #14 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2017 den 20.46): *Forsyne seg med litt fuglefrø* og *glede seg voldsomt til høsten* , det er altforlenge til høsten og nedfallsfrukten som kan gjøre oss pippipper og spirrevipper i godt humør Hvilken årstid liker du best, trådstarter? Anonymkode: 1deac...2c9 En tier på at dette er Hoppetaujenta! 😃😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai 2023 #15 Del Skrevet 26. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Hva er temaet i tråden? @Zenobia, fotballpub og fuglekassa fra flåklypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. mai 2023 #16 Del Skrevet 26. mai 2023 Cid skrev (46 minutter siden): @Zenobia, fotballpub og fuglekassa fra flåklypa Eh, nei. Jeg er helt totalt uinteressert i fotball. Og vennligst ikke la meg være tema i noen tråd. Takk Men siden jeg nå er her: Denne etterlot meg en hel del klokere om stress, og at det ikke trenger å være farlig. God langhelg til KG-folket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai 2023 #17 Del Skrevet 26. mai 2023 Zenobia skrev (13 minutter siden): Eh, nei. Jeg er helt totalt uinteressert i fotball. Og vennligst ikke la meg være tema i noen tråd. Takk Men siden jeg nå er her: Denne etterlot meg en hel del klokere om stress, og at det ikke trenger å være farlig. God langhelg til KG-folket Var en spøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå