Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du for eller i mot? Han jeg driver på med synes det er helt greit, og vil ha selv om jeg har mensen. Jeg synes det blir grisete og føler meg skamfull etterpå. Hva gjør dere?

Anonymkode: 835a8...6ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt forskjellig alt etter hvem jeg har vært med. Om han synes det er greit gjør jeg det gjerne. Om han ikke liker det klarer jeg fint å la være å ha sex når jeg har mensen.

Anonymkode: 0d2df...128

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare digg med litt ekstra smøring.

Anonymkode: a326a...c74

Skrevet (endret)

Helt innafor

Endret av cha
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De første 2-3 dagene er det såpass mye blod at jeg synes det blir kvalmt. Jeg bruker ikke hormonell prevensjon, så jeg Blør sikkert mer enn de som gjør det. De siste 1-2 dagene Blør jeg så lite at jeg synes det er helt innafor, hvis typen synes det samme. 

Anonymkode: 041ca...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jeg hadde veldig kraftig mens helt fra første dag . Hadde sex med exen viste ikke at tante rød hadde kommet på besøk.... Var mørkt i rommet såjeg så ikke alt blodet.... Gikk ikke så bra det 

Anonymkode: f531f...c76

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sex når jeg har mensen, fordi jeg får vondt av det. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg hatt null problemer med det, for jeg synes ikke det er ekkelt. 

Anonymkode: 35b3a...e10

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke sex pga menssmerter.

Anonymkode: 8a075...47a

AnonymBruker
Skrevet

Lar det være opp til mannen.

Anonymkode: 82781...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Null stress bananadress

Anonymkode: 1824f...99e

AnonymBruker
Skrevet

Blir ekstra kåt når jeg har mensen, men får også fort veldig sterke menssmerter om jeg har sex under mensen. En rolig omgang i dusjen foretrekker jeg isåfall :) Typen min har ikke noe imot det. 

Anonymkode: 20b98...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...