Gå til innhold

Hva har du lært av dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang tatt lærdom om noe som har gjort deg flinkere til i en datingsetting?

Anonymkode: 18be5...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel lært at dating ikke er noe for meg, men har ikke gitt opp helt enda :)

Skrevet

At det ikke er lett for meg å finne ei som er interessert i meg

Gjest impressa
Skrevet

Har lært at det er lett å se seg blind på hvor trygg og god mannen er i datingsituasjonen. Lett å få godfølelsen med de som virkelig behersker første date, men min erfaring er at det har veldig lite å si for hva jeg synes om han etter en stund. Har erfaring med at det kan være verdt det å bruke mye tid på å bli kjent med menn som ikke strutter av selvtillitt på første date, for den virkelige tryggheten i dem (som jeg jo søker) har jeg sett etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lært at man ikke må være helt ærlig. Feks om man sier man ikke er interessert i et forhold. For da blir det lite sex utav datene..

Anonymkode: 401d7...5ac

AnonymBruker
Skrevet

At det ikke er så lett, samt at dagens samfunn handler om egosentrisme. Det er meg, meg, meg og til slutt meg i alle sammenhenger. 

Anonymkode: ef2b6...313

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det å bruke tid, og gi de en sjanse. For han selvsikre, som sier alle de rette tingene, kan vise seg å være han, man virkelig ikke vil ha. Og motsatt, han stille sjenerte kan vise seg å være en flott mann, bare han blir tryggere. Og noen menn, har lært seg å bli mestere i dating, så man bør ikke tro på alt de sier. For de fleste lyver en del i starten.

Anonymkode: a9a74...4dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At det ikke går an å date uten at de alltid skal bli så seriøse kort tid etterpå. Jeg liker å leke litt først og vente litt før man blir seriøse .

MVH Kvinne 44

Anonymkode: e91b6...ffe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At det er mange drittsekker der ute og at jeg har blitt mer bevisst på hva jeg trenger av en mann. 

Anonymkode: 9ec8b...d7d

Skrevet (endret)

Man må ha litt flaks og man bør lytte til mamma. :hjerte:

Endret av Hermine Grang
Gjest Overrasket
Skrevet

At jeg er ekstra svak for brunetter og iskrem. Gjerne i kombinasjon. :essen2::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...