AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Hei Jeg har vært gjennom 3 mislykkede IVF, så nå har vi bestemt oss for å gå privat. Noen her som kan anbefale noen privat klinikker i oslo ? Fortell gjerne litt om klinikken også. Så lurer jeg på hvorfor så mange velger spiren i tr.heim ? Er det fordi de er mye bedre en andre klinikker ? Anonymkode: 966f0...be5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Jeg er fornøyd med Fertilitetssenteret i Pilestredet Valgte dem av praktiske årsaker, og fordi vi fikk et godt førsteinntrykk. Jeg opplever at de er oppriktig interesserte i at vi skal lykkes (selv om de også tjener gode penger), og at de er villige til å endre taktikk og utforske alternativer når noe viser seg å ikke virke. Jeg har hørt om flere som har fått baby etter behandling hos dem, selv med litt dårlig utgangspunkt, og legen vi går til framstår som faglig dyktig. Jeg vet ikke hvorfor mange velger Spiren, jeg kjenner ingen som har vært der selv. Jeg tror nok de fleste, både offentlige og private klinikker i Norge har tilnærmet like resultater, så kanskje en bør gå ut i fra hvor en føler seg god mottatt og får en god følele? Hvis man har et bestemt problem, kan det også lønne seg å sjekke ut om noen klinikker eller leger er spesielt gode på akkurat det. Jeg har f.eks. hørt at Hausken er gode på endometriose (men vet ikke om det stemmer). Anonymkode: c786f...a4d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Anbefaler AVA i Riga. De er veldig flinke og det er mange nordmenn som drar dit. De har norsk hjemmeside. Anonymkode: 49493...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå