Gå til innhold

Hvor drøy kan jeg være på russerebusen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei å atter nei ikke gjør noe..

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at så lenge jeg er singel kan jeg gjøre som jeg vil seksuelt. Så jeg har kanskje fler sexpartnere enn andre og har blitt kalt tøsete av venninner. Det bryr meg lite, jeg har gjort (og gjør) som jeg vil (noe som også betyr at jeg er trofast da jeg ikke vil være utro). 

MEN å ha en trekant/la andre menn gjøre hva de vil med meg og attpåtil ha publikum bare for et brett med øl. Det hadde jeg IKKE gjort. Tenk på hvordan du kommer til å føle deg etterpå. Misforstå meg rett, jeg kunne hatt (og har hatt) en trekant og det å ha fler menn som gjør det de vil med meg kan høres tennende ut (usikker på om jeg vil det selv), men det å gjøre noe sånt i en sånn sammenheng hadde fått meg til å føle meg forferdelig. Du selger kroppen din for øl. Jeg hadde faktisk solgt kroppen min for penger (i en privat setting uten publikum) før jeg hadde gjort det du planlegger. I det tilfelle hadde du sikkert hatt råd til mer øl også. For det er det du gjør, selger kroppen fin for øl.

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Charlotteul skrev:

Dette må være en tulletråd, hvis ikke kan jeg stille på dugnadsarbeid som din verge i Mai måned. Eller, jeg starter fom i dag. 

For det første KOMMER det til å bli dokumentert når du ligger og ruller utpå plassen med en pikk i alle kroppsåpninger. Hvis du er så naiv at du ikke tror det, vel her er jeg som din lifecoach i russetiden for å informere deg om at jo, det gjør det. Er du riktig så heldig har du politiet som tilskuer, og det blir en fin innledning på rullebladet ditt #seksuelladferdpåoffentligsted #status. Utover det kommer du til å få PTSD før du har fylt 20 fordi du VET at noen sitter på ugunstige videoer og bilder av deg. Er ikke dette advarsel nok, kan du trossalt lage en scrapbook av dine seksuelle utageringer i o den hellige russetid, som kan gå i arv. Ingen ting er så godt lesestoff for dine etterkommere som en god minnebok fra da mamma lå naken i rundkjøringen i en dam av gentlemans juice. Lykke til! Vi gleder oss. 

OMG! Dagens innlegg! :rulle: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke vet hvor grensene på hva av nakenhet som er tillat i det offentlige rom, så er du ikke voksen nok til å drikke øl.  
Om du er villig til å risikere bøter, rulleblad og nakenbilder spredd på nett bare for å få noen gratis øl, så har du ett alvorlig alkoholproblem. 
Om du synes det er status å ødelegge mange av dine framtidsmuligheter, så er du ikke moden nok til å starte på videregående engang. 
Om du tror du trenger kle deg naken å ha trekant offentlig for å få oppmerksomhet, så ta deg en prat med foreldrene dine. 

Anonymkode: a772a...d19

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, Mariell007 skrev:

Ey nå er jeg russ endelig! Neste uke starter vi allerede med rebus, altså en løype russen går igjennom med forskjellige poster som nakenpyramide, kles-lenker, shottekonk osv. For å vinne må man samle flest poeng, og de drøyeste får alltid mest.

Vinnerne får flere brett med øl og siden jeg er på budsjett vil jeg gå langt for å vinne! 

Spørsmålet mitt er hvor langt kan jeg gå? 

Er det lovlig å f.eks. ha trekant ute i offentligheten? Og kan jeg bli straffet hvis noen gjør noe på meg selvom jeg ikke er med? Hvis jeg ber dommerne om å gjøre alt de vil med meg 

Det jeg tror du bør vurdere, er hvor mye et brett med øl egentlig er verdt for deg. En trekant er helst noe man gjør fordi man har lyst, og helst ikke med publikum, ute blant folk. Og nei, sex på offentlig sted er ikke lov. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov å ha sex offentlig.

Anonymkode: 447bc...f46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt idiotisk. Russetiden har bare fokus på sex og mest mulig drikking, og det synes jeg er så dumt. Litt som fadderuker rundt omkring, bare at det ikke er så ille, da noen av de som deltar er litt mer voksne enn de som er russ. Trekant i offentligheten og at folk kan gjøre hva de vil med deg, synes jeg er helt utenkelig. Du skal leve et liv etter russetiden også, vet du. Er det noe poeng i å gå så langt bare for litt oppmerksomhet og noen øl? 

Anonymkode: e02be...02c

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 8.4.2017 den 18.14, Mariell007 skrev:

Ey nå er jeg russ endelig! Neste uke starter vi allerede med rebus, altså en løype russen går igjennom med forskjellige poster som nakenpyramide, kles-lenker, shottekonk osv. For å vinne må man samle flest poeng, og de drøyeste får alltid mest.

Vinnerne får flere brett med øl og siden jeg er på budsjett vil jeg gå langt for å vinne! 

Spørsmålet mitt er hvor langt kan jeg gå? 

Er det lovlig å f.eks. ha trekant ute i offentligheten? Og kan jeg bli straffet hvis noen gjør noe på meg selvom jeg ikke er med? Hvis jeg ber dommerne om å gjøre alt de vil med meg 

Skal du selge kroppen din for noen bokser med øl?   Okeeey

Endret av Boomonster
  • Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Mariell007 skrev:

Ja jeg vil det, jeg jobber på mcern en gang i uka og har brukt 50 tusen på bussen min.. Gjør det for status og oppmerksomhet også, så ikke kall det usselt din gamle ørn 

Er det status å være tøs?   Virkelig?

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Glemte denne tråden helt.. Hvordan gikk det, TS? Tok du deg til rådene eller har du risikert framtida di for alltid?

AnonymBruker
Skrevet
På 4/8/2017 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Hvilken status mener du at du vil få? Positiv?

Anonymkode: 7cf9c...8c6

Hore status. Er vel det ts er ute etter 

Anonymkode: 94f54...5e7

Skrevet (endret)

Folkens, jeg bumpet ikke tråden for latterliggjøring. Selv om det er 99% sikkert at TS har forlatt tråden, håper jeg fortsatt på den lille 1% at hun vil komme med oppdatering. Håper hun fikk en fin russetid med gode minner.

Endret av Devilheart
AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2017 den 18.28, Mariell007 skrev:

Ja jeg vil det, jeg jobber på mcern en gang i uka og har brukt 50 tusen på bussen min.. Gjør det for status og oppmerksomhet også, så ikke kall det usselt din gamle ørn 

Status og oppmerksomhet fra en gjeng ungdommmer som man skiller lag med etter endt vgs. Skikkelig stas å være tøs da ja!

Lykke til videre i livet med å skal gjøre ting du ikke vil, for å imponere mennesker du ikke liker og ikke kommer til å ha annet med å gjøre enn via sosiale medier. Og lykke til med jobbsøkingen din. Mon tro hvordan de reagerer på bildene som blir tatt av deg i løpet av rebusen og den kommende russetiden. Lykke til!

Anonymkode: a56ca...78b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...