Gjest Anonyme meg Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Jeg er sliten av terapi. Sliten av [ prate om meg selv til alle de forskjelleig terrapautene jeg har hatt. Er dette normalt_ Jeg er lei av [ snakke om meg selv. Jeg liker ikke all den oppmerksomheten jeg f[r n[r jeg er inne i timene. Jeg skammer meg over meg selv fordi jeg har blitt som jeg er. Ogs[ er det skamfult av [ prate om meg selv. Etter timene f[r jeg bare mere angst fordi jeg skammer meg over alt det jeg har sagt til terpauten og blir bare enda mere syk av dette. Jeg liker liksom ikke [ [pne meg til andre mennesker, men samtidig vet jeg at jeg m[ bare tvinge meg. Jeg har bare lyst til [ synke gjennom bakken. Hva skal jeg gj;re_
Sheea Skrevet 19. desember 2004 #2 Skrevet 19. desember 2004 Hvis du har gått i terapi i ei stund så er det helt normalt å bli lei. Men det er veldig viktig at du fortsestter å gå. Holde deg til en som du snakker med å stoler på kanskje. Hvis det blir for mange personer å forholde seg til blir man lei av å bare gå rundt fra person til person og til å gjenta seg selv hele tida, og det er blir det ikke no greie på når man ønsker å bli bra. Det er veldig lett å sitter her å si at du ikke har no å skamme deg over, men jeg veit at det ikke er like lett å tru på når du først har fått tankene inn i hue. Prøv å se om du klarer å ta det opp med teraputen din, det kan hjelpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå