AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Man må jo krysse av for preferanser etc når man lager profil, og der jeg jegt valgt + - 2 år Men nå er det en som ikke gir seg, jeg begynte etterhvert da å skrive med han, men jeg har litt problem med at han er 7 år yngre, jeg er 49 og han 42. Ja, jeg er en kvinne som tenker slik. Er det bare jeg som er dum og gammeldags, eller er det ok? Hva synes du? Anonymkode: e5b4a...be1
heikro Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Så lenge dere liker hverandre ellers så tenker jeg at alder ikke har så mye å si når man er voksen. Anderledes med syv års aldersforskjell når man er i tenårene og tidlig tjueårene men etter det tenker jeg at aldersforskjell har mindre å si... Hvorfor tenker du det er et problem at han er syv år yngre? 5
CaraCaraMia Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Hva er grunnen til at du har så snevert aldersspenn? Jeg er en dame på 35 og dater en mann på 27. Ideelt sett ville jeg hatt en på min alder, men jeg trives så utrolig godt med han jeg dater nå. Vi har en fantastisk kjemi og alltid masse å snakke om. Hvis jeg kun skulle datet menn på min alder ville jeg nok slitt litt, jeg tenker at det er greit å ha sine preferanser men hvis man er for opphengt i alder kan man gå glipp av mange bra menn også 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, CaraCaraMia skrev: Hva er grunnen til at du har så snevert aldersspenn? Jeg har bare alltid hatt kjæreste/samboer/ektefelle i samme alder som meg, 1 år i forskjell på det største, så jeg har bare alltid tenkt at lik alder er bra. Nå er det også slik at jeg fikk barn tidlig, da jeg var 18, så om mannfolka blir mye yngre enn meg, så blir det mindre forskjell mellom den potensielle og mitt voksne barn. Men kanskje jeg tenker litt snevert allikevel. Vet ikke. Anonymkode: e5b4a...be1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Synes det er helt innafor når dere begge er såpass voksne Hadde selv tidligere +3-1, men nå har jeg møtt en som er 5 år eldre og forandret mening på den saken Anonymkode: ca51d...3d9
CaraCaraMia Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare alltid hatt kjæreste/samboer/ektefelle i samme alder som meg, 1 år i forskjell på det største, så jeg har bare alltid tenkt at lik alder er bra. Nå er det også slik at jeg fikk barn tidlig, da jeg var 18, så om mannfolka blir mye yngre enn meg, så blir det mindre forskjell mellom den potensielle og mitt voksne barn. Men kanskje jeg tenker litt snevert allikevel. Vet ikke. Anonymkode: e5b4a...be1 Skjønner. Jeg tror du bare må møte litt forskjellige menn som du har felles interesser etc med. Så finner du kanskje en mann som er 3 år yngre/eldre og finner ut alder har ikke såå mye å si egentlig
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Når begge er i førtiårene ville jeg ikke brydd meg mye om det. Anonymkode: c6ee2...711 1
Gjest UngMann1986 Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Jeg datet ei på 33, var da 27 år selv. Vi syntes ikke at det var noe problem Tror ikke noen andre syntes det heller.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 Javel, kanskje jeg må røske meg ut av gammel tankegang, etter hva jeg ser av svarene jeg har fått her Kjenner jeg begynner å glede meg å gå på date TS Anonymkode: e5b4a...be1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 Er 25, gifter meg med en på 38 snart. 13 år mellom oss. Anonymkode: b51b3...a27
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 Når dere er i 40-åra er det helt greit, er selv bare 19 år og er sammen med en på 25 så jeg vet ikke hvordan det er av personlig erfaring når dere er i 40-åra. Anonymkode: d9337...527
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Jeg er i omtrent samme situasjon. Bortsett fra at jeg er 47, han 40 og det er jeg som har skrevet endel til han om div. Men nå er det vel egentlig "over" virker det som. Uansett, jeg tenkte slik som deg ang alder, men alderen er jo av ingen betydning nå som du er 49 og han 42. Jeg for min del legger merke til andre ting nå, som gjør at jeg kjenner meg litt usikker på om jeg skal "bry" meg mer om han. Vi har mye felles interesser, felles livssyn osv men jeg vet ikke helt. Det er ett eller annet som skurrer for meg. Så der står jeg. Jeg forsøker å forbedre kommunikasjonen, men. Så alder er hvertfall det siste jeg tenker på nå, mens han kanskje er mer opptatt av det. Men om du og han har fin kontakt, om han viser genuin interesse og tankene dine om alder er alt som hindrer deg, da bør du kvitte deg med de tankene og se hva det fører til. Anonymkode: b97e2...8f8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 Alder betyr ingenting om kjemien er der. Syns uansett at dette ikke var så stor forskjell 🙂 jeg er 28 og dater en på 43. Var skeptisk men ble forelsket og tenker ikke på alderen ett sekund 💓 Anonymkode: c8833...47d 2
Ulla Ullsokk Skrevet 9. april 2017 #14 Skrevet 9. april 2017 Ja, ts, det er du som er gammeldags! Ikke tenk på alder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå