AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Hver fjerde norske mann får ikke barn. Mange kvinner velger heller å reise til Danmark å fostre opp barn alene istedenfor å velge blant overskuddsmennene. http://www.dagbladet.no/kultur/hver-fjerde-norske-mann-far-ikke-barn-hva-gjor-det-med-samfunnet/67471763 Anonymkode: f4a29...25c 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Hvor mange kvinner drar årlig til Danmark for å få barn? Anonymkode: 5c559...257 11
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Godt typen ikke er etnisk norsk daAnonymkode: d4223...926 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Ja der er trist men tror hovedårsaken er at menn vil vente og vente og da går dama lei og finner en som faktisk har lyst til å stifte familie. I tillegg er menn kravstore og vil bare ha 20% av de beste damene. Anonymkode: c9124...a04 32
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja der er trist men tror hovedårsaken er at menn vil vente og vente og da går dama lei og finner en som faktisk har lyst til å stifte familie. I tillegg er menn kravstore og vil bare ha 20% av de beste damene. Anonymkode: c9124...a04 Ja det er ikke uvanlig at menn vil vente lenger enn kvinner med å få barn. Også er det også en del som er frivillig barnløse og en del som aldri prøver noe særlig å få barn til tross for at de vil ha. Anonymkode: bc6b7...c1d 15
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Menn med lavere utdanning prioriterer barn og familie mindre. De vil feste, gjerne til de runder 30 og vel som det. De lever nok og et mer impulsliv, noe som ikke oppfordrer en kvinne på 25 med stabil økonomi og barneønsker til å bli eller bli sammen med. Det er nok flere av disse som faller utenfor sosialt og møter få kvinner, og har mindre sannsynlighet til å møte noen. Noe som kan slite på selvtillit og man har en ond sirkel. Du har menn med god selvtillit, utadvendthet som tørr sjekke opp flere damer. Som ikke faller i depresjon hver gang de blir avvist. Så har du de mannfolka som kanskje er sjenerte, tørr ikke sjekke opp så mange og når de først gjør det og blir avvist blir de sure/ sinte og det kan gå årevis til neste gang de prøver seg. Om dette skal endre seg tror jeg noe av det viktigste er å lære yngre menn mer ansvar fra yngre alder. Kvinner begynner gjerne å spare til bolig, om mulig, allerede under studiene. De kan feste og ha det moro, men har fortsatt en plan for fremtiden. Mannfolka lever, som sagt, mer på impuls og tenker at ting vil ordne seg etterhvert. Men det er ikke alltid tilfelle. Tiden der mannfolk er som voksne barn som bruker for mye penger på tull, mye av tiden sin på seg selv og egne hobbyer, som ikke tar ansvar i hjemmet er forbi. Det er ikke lenger slik at kvinnene syns det er morsomt å ha en klovn til mann. At han skal ha egne interesser og kan være "barnslig" nå og da er en ting, men å neglisjere plikter og la mye av arbeidet falle på kvinnen veier tyngre nå enn før. Anonymkode: 40a3f...a5f 18
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Jeg må si at jeg ikke bryr meg nevneverdig om dette.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja der er trist men tror hovedårsaken er at menn vil vente og vente og da går dama lei og finner en som faktisk har lyst til å stifte familie. I tillegg er menn kravstore og vil bare ha 20% av de beste damene. Anonymkode: c9124...a04 Dette. Og så finner de ut sent i livet at de vil ha barn. Da har damene i passende alder allerede fått barn, flere er passert den alderen man kan få barn og de unge damene vil gjerne ikke ha barn med en eldre kar. Menn må få finger`n ut tidligere om de vil ha barn. Nytter ikke å sitte på gjerdet å vente. Da går toget..... Anonymkode: d383f...cbd 19
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 (endret) 1 time siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg må si at jeg ikke bryr meg nevneverdig om dette. Jeg skulle skrive noe med samme betydning, men du ordla deg bedre. Endret 8. april 2017 av Herr Heftig
Arkana Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 Det står i artikkelen at det i hovedsak gjelder menn med lav inntekt og utdannelse. Kvinner velger sjelden menn med lavere sosioøkonomisk status enn seg selv, så det er vel kanskje der "problemet" ligger? Man må jo selv få velge hvem man vil ha barn med så det er sånn sett ingen åpenbar løsning på dette. Jeg synes det er merkelig å dra fram bruk av sæddonor i Danmark. Hvordan er dette relevant? Skal man heller tvinge enslige kvinner som vurderer sæddonor til å få barn med en mann de ikke vil ha? 15
LittleBabyBlue Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Hvis KG er noe å gå etter velger verpesyke, naive kvinnfolk menn med unger og en sur eks som gjør at han har dårlig råd. Så blir de fort gravide, rosabrillene faller av og det viser seg at eksen har god grunn til å være sur. Så dumper de fyren og finner en ny fortere enn flint bare for å bli gravid igjen og innse at han nye var av samme ulla som forrige.... 5
brownbrown Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn med lavere utdanning prioriterer barn og familie mindre. De vil feste, gjerne til de runder 30 og vel som det. De lever nok og et mer impulsliv, noe som ikke oppfordrer en kvinne på 25 med stabil økonomi og barneønsker til å bli eller bli sammen med. Det er nok flere av disse som faller utenfor sosialt og møter få kvinner, og har mindre sannsynlighet til å møte noen. Noe som kan slite på selvtillit og man har en ond sirkel. Du har menn med god selvtillit, utadvendthet som tørr sjekke opp flere damer. Som ikke faller i depresjon hver gang de blir avvist. Så har du de mannfolka som kanskje er sjenerte, tørr ikke sjekke opp så mange og når de først gjør det og blir avvist blir de sure/ sinte og det kan gå årevis til neste gang de prøver seg. Om dette skal endre seg tror jeg noe av det viktigste er å lære yngre menn mer ansvar fra yngre alder. Kvinner begynner gjerne å spare til bolig, om mulig, allerede under studiene. De kan feste og ha det moro, men har fortsatt en plan for fremtiden. Mannfolka lever, som sagt, mer på impuls og tenker at ting vil ordne seg etterhvert. Men det er ikke alltid tilfelle. Tiden der mannfolk er som voksne barn som bruker for mye penger på tull, mye av tiden sin på seg selv og egne hobbyer, som ikke tar ansvar i hjemmet er forbi. Det er ikke lenger slik at kvinnene syns det er morsomt å ha en klovn til mann. At han skal ha egne interesser og kan være "barnslig" nå og da er en ting, men å neglisjere plikter og la mye av arbeidet falle på kvinnen veier tyngre nå enn før. Anonymkode: 40a3f...a5f jada menn fester 24/7 og er ikke fornuftige , mens kvinner sparer fra de er 12 og kjøper hus når de er 18 blablabla slik fungerer det ikke, folk prioriterer forksjellig og det har ikke noe med skjønn å gjøre. vet om et flust av damer som fester langt ut i 30 årene og har verken god jobb , hus eller noe på stell er 26 år, har 2 hus og har min egen bedrift og over 50 k utbetalt hver mnd . så tror du må legge fra deg den der instillingen din. jeg har forresten festet veldig mye selv og levd mye på impuls slik som du bskriver, likavell greide jeg meg utmerket. ingen som jeg gikk på skole med eller som er i min alder har egen bolig engang 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: jada menn fester 24/7 og er ikke fornuftige , mens kvinner sparer fra de er 12 og kjøper hus når de er 18 blablabla slik fungerer det ikke, folk prioriterer forksjellig og det har ikke noe med skjønn å gjøre. vet om et flust av damer som fester langt ut i 30 årene og har verken god jobb , hus eller noe på stell er 26 år, har 2 hus og har min egen bedrift og over 50 k utbetalt hver mnd . så tror du må legge fra deg den der instillingen din. jeg har forresten festet veldig mye selv og levd mye på impuls slik som du bskriver, likavell greide jeg meg utmerket. ingen som jeg gikk på skole med eller som er i min alder har egen bolig engang Men nå snakker jeg på generelt grunnlag. Det finnes alltids unntak Anonymkode: 40a3f...a5f 9
brownbrown Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Og så finner de ut sent i livet at de vil ha barn. Da har damene i passende alder allerede fått barn, flere er passert den alderen man kan få barn og de unge damene vil gjerne ikke ha barn med en eldre kar. Menn må få finger`n ut tidligere om de vil ha barn. Nytter ikke å sitte på gjerdet å vente. Da går toget..... Anonymkode: d383f...cbd absolutt ikke, vi kan jo bare få barn med de som er yngre, sprekere og penere. onkelen min er 46, sammen med en fin snelle på 32. de kan fint få barn, han har levd det gode liv og venter forsatt med å få unge 1
brownbrown Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men nå snakker jeg på generelt grunnlag. Det finnes alltids unntak Anonymkode: 40a3f...a5f spiller ingen rolle. mange menn er jobb prioriterte og gror av seg festingen som de fleste folk gjør 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #17 Skrevet 8. april 2017 Lurer på om TS har en mamma som leier dama hans til gynekologen og slår opp med henne på sønnens vegne hvis hun nekter Anonymkode: d0dd2...52b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #18 Skrevet 8. april 2017 De er heldige. Anonymkode: 6e807...226 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #19 Skrevet 8. april 2017 Hver fjerde abort er en abort som faren til barnet har presset gjennom, så en del av de mennene er bare kvinneovergripere uansett og har kun seg selv å takke for sin barnløshet. Anonymkode: cc1fd...cfe 6
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #20 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hver fjerde abort er en abort som faren til barnet har presset gjennom, så en del av de mennene er bare kvinneovergripere uansett og har kun seg selv å takke for sin barnløshet. Anonymkode: cc1fd...cfe Mener du man er en overgrepsmann om man får dama til å ta abort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå