Gjest Sara K Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Jeg sliter med angst og depresjoner. Jeg er helt merkelig og rar. Jeg foler meg som et annerledes menneske. Foler liksom ikke jeg er meg. Nor jeg prater foler jeg at det er en annen som prater selv om jeg vet at det er meg. Nor jeg er hos legen ol. foler jeg ogsa at jeg er en annen person som prater. Jeg vet ikke hvem jeg er. Jeg har hatt det sann siden barnearene. Har vanskeligheter med a finne meg selv. Hvorfor er jeg helt unormal? Hvorfor tror jeg at jeg er en annen person? Jeg har fortalt dette til legen og da bare nikket han. Er jeg helt gal?
Usikker Skrevet 19. desember 2004 #2 Skrevet 19. desember 2004 Jeg anbefaler at du forteller dette/dine tanker til din lege/behandler. Ta gjerne med ei utskrift av dette innlegget. For mange er det ofte enklere å skrive - enn å snakke. Kanskje du (som meg) er en av disse? Vi her på KG har ikke den faglige kompetansen som trengs for å hjelpe. Beklager -men søk litt på Mental Helse sine sider. Kanskje du kan få noen råd og tips der. De har også en døgnåpen tlf som du kan ringe på! Ønsker deg lykke til Usikker -moderator-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå