AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Jeg skal sende meldekort hos NAV, men får fader meg ikke til å logge inn!!!! Får opp denne beskjeden: "Vi beklager. Det er ikke kontakt med alle baksystemene, og det kan hende du ikke får opp all tilgjengelig informasjon. Det skjedde en feil under henting av saker Det skjedde en feil under henting av meldinger fra din innboks" Hvem skal jeg kontakte for at de skal fikse problemet? NAV.no er så kronglete og rotete, umulig å finne noe som helst. Noen andre som har dette problemet? Anonymkode: 219f6...135
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Fikk logget meg rett inn, via Buypass akkurat nå. Anonymkode: 1ab1b...e22
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Du kan vente til i morgen. Anonymkode: 7282a...98a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal sende meldekort hos NAV, men får fader meg ikke til å logge inn!!!! Får opp denne beskjeden: "Vi beklager. Det er ikke kontakt med alle baksystemene, og det kan hende du ikke får opp all tilgjengelig informasjon. Det skjedde en feil under henting av saker Det skjedde en feil under henting av meldinger fra din innboks" Hvem skal jeg kontakte for at de skal fikse problemet? NAV.no er så kronglete og rotete, umulig å finne noe som helst. Noen andre som har dette problemet? Anonymkode: 219f6...135 Restart maskinen din. Anonymkode: 0c0e2...f93
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Prøvd å logge inn med MinID? Anonymkode: fd5dd...d72
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Gikk på hjemmesiden til nav og får samme melding selv om jeg ikke har prøvd å logge inn en gang. Virker som en feil fra deres side. Kan ikke annet enn vente til de har fikset den... Anonymkode: ff244...fc1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Får opp det samme, bare å vente til i morgen Anonymkode: 92a2a...b98
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Jeg får opp det samme. Anonymkode: 307e3...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå