Gå til innhold

Å fortelle hvem man liker som venner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var på vors med noen venninner i går og da spurte de meg hva jeg synes om Lisa. Lisa er en venninne jeg ofte henger med, men som de andre på vorset kun kjenner gjennom meg. Jeg sa jeg likte henne, uten å utdype noe mer. Men da kommer en av de andre og sier "jeg liker egentlig ikke LIsa, jeg vet ikke hva det er, jeg bare liker henne ikke". 

Syntes det var utrolig ubehagelig. Åpenbart liker jeg Lisa, hvis ikke ville jeg jeg ikke hatt henne på besøk hos meg hele tiden. Det er en ærlig sak å ikke like noen, men man det er helt unødvendig å fortelle meg det. Jeg er jo ikke interessert i å snakke stygt om hverken mine venninner eller noen jeg kjenner. Og i hvert fall ikke når det er noe så vagt som "jeg bare liker henne ikke" og ikke noe konkret slemt Lisa har gjort. 

Dette opplever jeg faktisk regelmessig. Folk som skal fortelle hvem de misliker uten at personen har gjort noe slemt. Lurer på om det bare er jeg som opplever dette eller om det er vanlig.

Anonymkode: f52d0...087

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjerringer er kjerringer verst. Sier jeg som er kjerring selv :).

Hold deg for god til sånn pissprat. Det er noe de føler seg truet for. Enten liker de deg og vil ha deg som venninne, eller de er misunnelige på at du og Lise har et godt vennskap. Eller noe annet som det lukter svidd av.

Stå for din mening, gi en god dag i hva de andre mener. Fortell de rett ut at du ikke er interessert i å høre noe stygt om Lise, og fortsett å vær den gode venninnen du er :lillesky2:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner at dette var ubehagelig. Personlig går jeg aktivt inn for å unngå slike mennesker. 

Anonymkode: f7167...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...