Gå til innhold

Kan man bli tiltrukket av person gjennom nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med nettdating nå i to år. Jeg har vært på diverse dater og sånt. Men innser at det er svært vanskelig å falle for noen. Etter å likt mange personer av det motsatte kjønn og hatt flere flotte samtaler med mange mister jeg ofte interessen når jeg treffer dem. Jeg føler at de ikke lever opp til forventningene og at de ser annerledes ut i virkeligheten enn de gjør på bildene. Det samme gjelder med hvordan de oppfører seg. Får gode inntrykk når jeg skriver med dem, men når jeg treffer dem virker det som om de er noe annet enn det de utga seg for å være da vi skrev til hverandre. Jeg mister da interessen. Andre som opplever det samme?

Anonymkode: 7e471...a08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dreiv med nettdating. Mange dater før jeg treff den rette 

• Liker 1
Skrevet

Nei, nettdating er nok mer siktet til mwnnesker som ønsker å være utro ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, falt for kjæresten via nettet før vi møttes. Da vi møttes føltes alt naturlig og vi er gift på 8 året nå:nordvesta:

Anonymkode: d7860...2c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klart man kan bli tiltrukket av en person over nettet. Men man får ikke nødvendigvis et riktig bilde av personen. Man forestiller seg mer og det man forestiller seg er ikke nødvendigvis realiteten. Ta heller å møt personene tidligere så du får et reelt bilde av hvordan personen er :) 

Anonymkode: c6b49...463

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme 3 ganger. Gidder ikke mer nettdating :) 

Anonymkode: 96f95...729

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må man på død og liv møte folk etter tre setninger på datingappen/siden lurer jeg på? Jeg klarer aldeles fint å danne meg et mer solid inntrykk over telefon/facetime, og bestemmer meg derfra om dette er noen jeg kunne tenke meg å møte. Så slipper man å sitte å vri seg på en stol over en kaffe, eller whatever. 

Sånne som spør umiddelbart om vi skal treffes, blir umiddelbart avskrevet hos meg. 

Anonymkode: d6250...9ae

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må man på død og liv møte folk etter tre setninger på datingappen/siden lurer jeg på? Jeg klarer aldeles fint å danne meg et mer solid inntrykk over telefon/facetime, og bestemmer meg derfra om dette er noen jeg kunne tenke meg å møte. Så slipper man å sitte å vri seg på en stol over en kaffe, eller whatever. 

Sånne som spør umiddelbart om vi skal treffes, blir umiddelbart avskrevet hos meg. 

Anonymkode: d6250...9ae

De eneste alternativene er ikke etter tre setninger eller lang tid. En mellomting som en 1-2 uker er også en mulighet :P Denne med "på død og liv skal møtes etter tre setninger" blir litt tåpelig. Veldig få som på død og liv må det.

Anonymkode: c6b49...463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...