Sh999 Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Hei. Er det noen her som kan hjelpe meg og finne ut hva som er grei betaling i timen? Hun er 16 år og skal begynne og passe sønnen min på 6 når jeg jobber sent av og til. På forhånd takk😊
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Hvor mange timer sammenhengende er det snakk om og hva skal hun gjøre? Lage mat, hjelpe med lekser, legge han osv. Anonymkode: c5e17...7a2
Sh999 Skrevet 8. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange timer sammenhengende er det snakk om og hva skal hun gjøre? Lage mat, hjelpe med lekser, legge han osv. Anonymkode: c5e17...7a2 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange timer sammenhengende er det snakk om og hva skal hun gjøre? Lage mat, hjelpe med lekser, legge han osv. Anonymkode: c5e17...7a2 Ja, det innebærer alt det du skriver. Blir ca 7,5 time.
Gjest GoldenLioness Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Om hun er 16 år og skal få dette i lommen så tenker jeg 500 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå