Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er selvsagt ikke bare muslimer som er voldelige og herjer rundt, men i den vestlige verden er det ofte muslimene som får skylden for alt innen det motsatte er bevist. Og ofte er det muslimske grupper som står bak. 

Men hvorfor er muslimene så sinte? Hvorfor og hvordan klarer de å rettferdiggjøre drap og ødeleggelser i Islams navn? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de er ødelagt av religion. Etter det som skjedde i går, skal jeg ikke uttale meg om hva jeg ønsker de ekstreme muslimene 😡

• Liker 6
Skrevet (endret)

Problemet er ikke at de er muslimer, men at de har vokst opp  i land hvor det er greit å være voldelig. Så kan man diskutere om det er religionen som har gjort disse landa voldelig eller ei

Endret av Spiteful
  • Liker 9
Skrevet

Fordi de aldri får utløsning for sex.

Skrevet

Tror det har noe med at de er vokst opp i en religion som forteller at det er greit å undertrykke kvinner (det forklarer kanskje hvorfor de har en tendens å seksuelt trakassere og slikt her i Norge.. Har jeg opplevd mye av).  Men grunnen til at de er så sinte tror jeg er som hun over her skrev, at de har vokst opp i et land der det er greit å bruke vold. Kanskje har det noe med genene å gjøre også.

• Liker 3
Skrevet

Man kan skjønne hvorfor folk skaper et hat og en frykt mot Muslimer. Med det man leser i aviser og ser på nyheter.

Men mange av de som kommer med slike kommenater har overhode ikke en forståelse på hvordan det er i deres hjem og deres kultur. Mange har vokst opp med lite økonomi, krig, hat og mangel på kjærlighet.  Hva gjør dette med et menneske?

Og det som er så utrolig råttent og dårlig gjort, er at vi drar alle over en kam. MEN SLIK ER DET IKKE!

Finnes vakre og snille "utlendinger" eller Muslimer som du tar i bruk.   Folk som har kjempet seg vekk fra sitt hjem grunnet krig og vanskelige forhold. For så å komme hit for å få den sjansen vi har og for å leve et normalt liv.

Setter ikke igang en kjempediskusjon her, men før dere ser lenger enn deres egen nese. Bør dere kanskje også vurdere deres egne ord?   Alt er desverre ikke bare SVART/HVITT

• Liker 4
Skrevet

Hadde blitt gretten sjæl om jeg ikke fikk hverken sex, øl eller bacon

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, studerende skrev:

Hadde blitt gretten sjæl om jeg ikke fikk hverken sex, øl eller bacon

De tar for seg så mye sex de bare vil av kona si. 

Anonymkode: acc70...b31

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Det virkelige spørsmålet er

Hvorfor er mennesker så voldelige ?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Terroristen i Sverige var firebarnsfar.. 

Hva hjelper det når han ikke får se kona bak alle laknene?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De tar for seg så mye sex de bare vil av kona si. 

Hva er det godt før når de ikke får se kona før etter bryllupet. Blir som Lotto, og de fleste blir vel skuffet fordi det ikke var drømmejenta under lakenet. 

Skrevet
2 minutter siden, NonJuan skrev:

Man kan skjønne hvorfor folk skaper et hat og en frykt mot Muslimer. Med det man leser i aviser og ser på nyheter.

Men mange av de som kommer med slike kommenater har overhode ikke en forståelse på hvordan det er i deres hjem og deres kultur. Mange har vokst opp med lite økonomi, krig, hat og mangel på kjærlighet.  Hva gjør dette med et menneske?

Og det som er så utrolig råttent og dårlig gjort, er at vi drar alle over en kam. MEN SLIK ER DET IKKE!

Finnes vakre og snille "utlendinger" eller Muslimer som du tar i bruk.   Folk som har kjempet seg vekk fra sitt hjem grunnet krig og vanskelige forhold. For så å komme hit for å få den sjansen vi har og for å leve et normalt liv.

Setter ikke igang en kjempediskusjon her, men før dere ser lenger enn deres egen nese. Bør dere kanskje også vurdere deres egne ord?   Alt er desverre ikke bare SVART/HVITT

Da burde de kanskje være litt mer åpne for å skrote sin religion/kultur, siden jeg har til gode å se velfungerende land hvor islamsk styresett praktiseres. 

• Liker 7
Skrevet

Æresbegrepet står veldig sterkt hos muslimene. Når noen da krenker deres ære, blir det lett å skulle rette opp "uretten" og det øker konfliktnivået betraktelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, QQbaby skrev:

Hva hjelper det når han ikke får se kona bak alle laknene?

Hva er det godt før når de ikke får se kona før etter bryllupet. Blir som Lotto, og de fleste blir vel skuffet fordi det ikke var drømmejenta under lakenet. 

Jaja, du ser ikke norske menn drepe uskyldige mennesker fordi de ikke får seg noe. Men at muslimer ikke får nok sex vil forklare hvorfor de går helt berserk når de ser bar hud om sommeren. 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
Akkurat nå, Anonym90059005 skrev:

Da burde de kanskje være litt mer åpne for å skrote sin religion/kultur, siden jeg har til gode å se velfungerende land hvor islamsk styresett praktiseres. 

De færreste land er velfungerende når de styres av religion uansett vinkel religion det er. 

Det beste er om alle land hadde blitt sekulære. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Det virkelige spørsmålet er

Hvorfor er mennesker så voldelige ?

Dette er lite presist. 

Barn under 12 er underrepresentert i voldsutøvelse. Mennesker over 65 år er underrepresentert i voldsutøvelse. 

Kvinner i alle aldre er underrepresentert i voldsutøvelse. 

Dette var bare noen eksempler som viser at mennesker som helhet ikke er voldelige. 

Vi må våge å identifisere voldsutøveren mer presist enn at de er mennesker. Om vi ikke gjør det, får vi aldri løst problemet og satt i gang målrettede tiltak.

Det har liten hensikt å rette anti-røykekampanjer mot barnehager. Selv om barnehagebarn er mennesker de også.

Anonymkode: e441c...1ed

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror de er så "hellig" overbeviste om at islam er veien å gå at de mener drap av ikke-muslimer er å gjøre verden en tjeneste - og at det dermed rettferdiggjøres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi må våge å identifisere voldsutøveren mer presist enn at de er mennesker. Om vi ikke gjør det, får vi aldri løst problemet og satt i gang målrettede tiltak.\

Det er lov å kutte bort noen fra utvalget av dem som gjør gale ting, bare ikke så mange at også gruppen "hvite vestlige menn" blir ekskludert.

Anonymkode: 2747a...a8b

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og innlegg med hatefullt og diskriminerende innhold, samt svar til dette. Tråden flyttes til riktig underforum.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. For ikke lenge side var det et skjult kamerastunt på TV hvor reporteren sparket folk i rumpa på gata. Begynte med "hvite menn" på Karl Johansgate. Der stoppet de, snudde seg å så rart på han. Samme stuntet på grønland og han måtte reddes etter å ha blitt jaget og truet:)

Litt forskjellig aggresjonskultur ute å gikk der:)

Anonymkode: c3c37...994

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er tydelig at menn med omskjærte peniser er ekstremt aggressive. Er derfor de er så sinte. Nevn EN terrorist som ikke er omskjært. Er sikker på at det ikke eksisterer. 

Anonymkode: 604a5...01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...