AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Har hatt om lag 100 matcher på Tinder det siste året. Ut i fra disse har jeg merket meg at ca. 20-30 stykker aldri svarte i det hele tatt når man tok initiativ til å starte samtalen. Det har selvfølgelig fått meg til å tenke gjennom hva jeg skriver til dem. Jeg åpner som regel samtalene med å skrive Hei! Der jeg spør om et eller annet i profilen deres. Anonymkode: 0145e...fe7
Hermine Grang Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Om alle du matchet med sendte deg melding. Hadde du da klart å holde styr på 100 samtaler?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Jeg får mange matcher, men INGEN skriver først og ingen svarer når jeg skriver. Hva faen liksom. Anonymkode: 882ce...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 11 minutter siden, Hermine Grang skrev: Om alle du matchet med sendte deg melding. Hadde du da klart å holde styr på 100 samtaler? TS her. Har hatt ca. 10-12 matcher hver måned. Det er ikke slik at jeg har hatt 100 matcher på en gang. Anonymkode: 0145e...fe7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå