NonJuan Skrevet 8. april 2017 #1 Del Skrevet 8. april 2017 Velkommen til DJ ENJAY Tenkte jeg kunne lage en liten tråd med litt musikk som jeg kommer over. Her vil det bli lagt inn de fleste sjangere. Kanskje ikke så mye Jazz (Mitt anisktsuttrykk) Stikk gjerne snuta innom Og bring gjerne med noen godbiter selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 8. april 2017 En av mine favoritter!! Må fortelle at Blackie Lawless (Vokalisten) er en av mine store forbilder Fantastisk låtskriver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 8. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg kommer nok aldri vekk fra 80/90 åra. Dee Snider (Vokalisten) er også en fantastisk låtskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 8. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 8. april 2017 Er desverre altfor for få Gentlemen igjen der ute!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 8. april 2017 #9 Del Skrevet 8. april 2017 Noen som kjeder seg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Noen som kjeder seg ja. Gjør du? Fint du kommer innom her da. Her er det ikke kjedelig iallefall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 8. april 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 8. april 2017 Var så heldig å få sett Stage Dolls LIVE nylig! De er et råfett band live! Uten tvil en av mine norske favorittband Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 8. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 8. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 8. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 8. april 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #17 Del Skrevet 8. april 2017 Fantastisk Musikal!!! Og for en innlevelse av Helen Sjöholm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. april 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 8. april 2017 Woooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooo yeeeahhhhhh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. april 2017 #19 Del Skrevet 8. april 2017 Sjekker ut låtene du har posta, @NonJuan, og innser at jeg har endret musikksmak mer enn jeg var klar over Foreløpig er det bare 'Lost' (Within Temptation) som fenger meg. Lytter meg nedover nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #20 Del Skrevet 8. april 2017 9 timer siden, NonJuan skrev: Velkommen til DJ ENJAY Tenkte jeg kunne lage en liten tråd med litt musikk som jeg kommer over. Her vil det bli lagt inn de fleste sjangere. Kanskje ikke så mye Jazz (Mitt anisktsuttrykk) Stikk gjerne snuta innom Og bring gjerne med noen godbiter selv Hva er forskjellen på denne tråden, og tråden hvilken låt el. hører du på nå? Anonymkode: 5a894...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå