AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Flere tråder med brukere der telletråder med likes kritiseres. Hvor mange av dere ønsker telletråder med likes fjernet/stengt/lagt død? Anonymkode: 3efc5...b5e
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke bryr meg om dette.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Jeg ser ikke poenget med dem, men har heller ikke satt meg inn i dem. Når alle nyeste besvarte innlegg er sånne... Anonymkode: 75453...c44
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Har viktigere ting å gjøre enn å henge meg oppi slikt Anonymkode: 8cb49...28e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Ok med telletråder, men det er altfor mange av dem etter min mening. Mener også at det ikke bør være mer enn max 3 likes for videre telling. Anonymkode: f2021...c7d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok med telletråder, men det er altfor mange av dem etter min mening. Mener også at det ikke bør være mer enn max 3 likes for videre telling. Anonymkode: f2021...c7d Hvorfor ikke mer enn max 3 likes? Når samme bruker sitter og nipasser på tråden og poster straks noen andre har lagt igjen ett illegg så får jo den eller de få drøssevis av med likes på noen dager, enda flere i løpet av en uke. På den måten fremstår noen få brukere med tusenvis av med likes. Anonymkode: 3efc5...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Hvis telletrådene skal bort, så skal selfiemulighetene også helt bort. Begge deler er helt unyttige og fordummende. Anonymkode: f1bbd...8bd
Mr. Kilmister Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Skjønner ikke vitsen med telletråder i det heile tatt... 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 Hva folk ikke gjør for å forsøke å nå inn på noe/noen... Anonymkode: c985d...dc5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke mer enn max 3 likes? Når samme bruker sitter og nipasser på tråden og poster straks noen andre har lagt igjen ett illegg så får jo den eller de få drøssevis av med likes på noen dager, enda flere i løpet av en uke. På den måten fremstår noen få brukere med tusenvis av med likes. Anonymkode: 3efc5...b5e Det var jo nettopp det jeg mente, var derfor jeg skrev max 3 likes for videre telling! Anonymkode: f2021...c7d
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Nei, vi trenger flere telletråder. Anonymkode: e6c41...a59 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 Altså, likes har null verdi så lenge tråder som det får lov å eksistere. Egentlig burde man fjerne likes fra det underforumet helt om likes skulle få tilbake noen form for verdi igjen Det eneste likes betyr nå om dagen er hvor mye tid en bruker kaster bort på meningsløst fjas. Dess mer likes dess mer lurer jeg på om det går bra med vedkommende i virkeligheten Anonymkode: 6d93f...54f 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 Ser ikke hvorfor det skal være restriksjoner på likes. Legger ikke så mye i likes. Men jeg tror det hadde vært en ide om alle tråder fra "sosial prat, humor og ordleker" ikke kommer opp på forsiden. Vi som liker den delen vet at den er der Anonymkode: fb43c...f97 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere tråder med brukere der telletråder med likes kritiseres. Hvor mange av dere ønsker telletråder med likes fjernet/stengt/lagt død? Anonymkode: 3efc5...b5e Hva synes du, trådstarter? Anonymkode: 59963...945
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 4 timer siden, Hemmingroad skrev: Skjønner ikke vitsen med telletråder i det heile tatt... Ei slike tråder Anonymkode: 8cb49...28e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #17 Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes du, trådstarter? Anonymkode: 59963...945 Er ikke det nokså opplagt? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, likes har null verdi så lenge tråder som det får lov å eksistere. Egentlig burde man fjerne likes fra det underforumet helt om likes skulle få tilbake noen form for verdi igjen Det eneste likes betyr nå om dagen er hvor mye tid en bruker kaster bort på meningsløst fjas. Dess mer likes dess mer lurer jeg på om det går bra med vedkommende i virkeligheten Anonymkode: 6d93f...54f Godt iknnspill. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke hvorfor det skal være restriksjoner på likes. Legger ikke så mye i likes. Men jeg tror det hadde vært en ide om alle tråder fra "sosial prat, humor og ordleker" ikke kommer opp på forsiden. Vi som liker den delen vet at den er der Anonymkode: fb43c...f97 Der er faktisk restriksjoner på tildeling av likes. En bruker opplyste tidligere i år at nå hadde hen tildelt sine 500 likes på ett døgn til en av brukerne på forumet (hen navngav brukeren). Dette er en bruker med en formidabel likes økning i løpet av den siste tiden. @Silfen sitt innspill med horelikes (var det riktig ord?) Er veldig treffende for nettopp den tilegningen av likes vi ser i telletråder m.m. Anonymkode: 3efc5...b5e 1
Salka Skrevet 9. april 2017 #19 Skrevet 9. april 2017 Telletrådene plager ikke meg, men jeg gidder ikke delta i dem. Men det hadde vært mye gøyere med bare én telletråd, da hadde man jo kommet mye lenger også enn nå som det sikkert er hundre stykker. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #20 Skrevet 9. april 2017 På 4/8/2017 den 18.57, AnonymBruker skrev: Er ikke det nokså opplagt? Godt iknnspill. Der er faktisk restriksjoner på tildeling av likes. En bruker opplyste tidligere i år at nå hadde hen tildelt sine 500 likes på ett døgn til en av brukerne på forumet (hen navngav brukeren). Dette er en bruker med en formidabel likes økning i løpet av den siste tiden. Anonymkode: 3efc5...b5e Jeg tar innlegget mitt tilbake. Likes på dette forumet vil aldri ha en verdi Anonymkode: 6d93f...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå