Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok? Evt hvorfor ikke?

Anonymkode: 31b36...1d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ghosting er teit, uansett. 

En nettflørt kan man da vel fade ut, istedetfor å gå fra 100 til null over natten?

Anonymkode: 7b023...3e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er greit. Er ikke så vanskelig å bare informere personen om at man ikke ønsker mer kontakt :) 

Anonymkode: 11e74...e59

• Liker 3
Skrevet

Kun jævlige mennesker ghoster :angry:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt ok.

Anonymkode: e6dbd...803

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, helt ok.

Alså la det fade ut...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ghosting er teit, uansett. 

En nettflørt kan man da vel fade ut, istedetfor å gå fra 100 til null over natten?

Anonymkode: 7b023...3e1

enig.

AnonymBruker
Skrevet

Ghosting er ikke greit uansett hva. 

Det krever deg null kalorier å si fra. 

"Hei, jeg kommer ikke til å være så mye på nett fremover. Lykke til videre!" 

eller 

"Hei, jeg har møtt noen her jeg bor, det har vært hyggelig å snakke med deg. Lykke til videre!" 

Hva som helst. Ikke vær et rasshøl. :) 

Anonymkode: 9d468...320

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

De som vil at du skal si i fra er fordi de skal få muligheten til å avreagere følelsene sine på deg som straff. Det er aldri positivt å si i fra, folk blir fornærmet/såret, uansett hvor saklig man er. Ikke la deg lure inn i den fella. ;:- ) 

Anonymkode: a558a...403

• Liker 4
Skrevet

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ghosting er ikke greit uansett hva. 

Det krever deg null kalorier å si fra. 

"Hei, jeg kommer ikke til å være så mye på nett fremover. Lykke til videre!" 

eller 

"Hei, jeg har møtt noen her jeg bor, det har vært hyggelig å snakke med deg. Lykke til videre!" 

Hva som helst. Ikke vær et rasshøl. :) 

Tror jeg ville foretrukket å bli ghostet fremfor å få servert noen av de to frasene der i fanget :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Tror jeg ville foretrukket å bli ghostet fremfor å få servert noen av de to frasene der i fanget :)

Jaja, finn på noe bedre du da som TS kan bruke. 

Det som er sikkert er i alle fall at hvis man har hatt noe fast gående en stund med en person og man forsvinner ut i intet, f.eks man trodde man skulle snakkes i kveld men hører aldri fra personen igjen, så er det lett at man tror det har skjedd noe. Ghosting skjer jo ofte fra varm til kald, at det skjer helt brått. 

Jeg satt igjen med en kjæreste som skulle ringe meg den kvelden, og så hørte jeg aldri noe mer. Hadde jo vært ekkelt å få en melding "Det er slutt, lykke til videre", men bedre det enn å tro at han var blitt bortført av romvesen eller påkjørt. :P 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, finn på noe bedre du da som TS kan bruke. 

Det som er sikkert er i alle fall at hvis man har hatt noe fast gående en stund med en person og man forsvinner ut i intet, f.eks man trodde man skulle snakkes i kveld men hører aldri fra personen igjen, så er det lett at man tror det har skjedd noe. Ghosting skjer jo ofte fra varm til kald, at det skjer helt brått. 

Jeg satt igjen med en kjæreste som skulle ringe meg den kvelden, og så hørte jeg aldri noe mer. Hadde jo vært ekkelt å få en melding "Det er slutt, lykke til videre", men bedre det enn å tro at han var blitt bortført av romvesen eller påkjørt. :P 

Problemet med de to eksemplene dine er at mottakeren antakelig hadde tenkt at det var ren løgn, og da ville blitt sittende å lure på den egentlige årsaken :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som vil at du skal si i fra er fordi de skal få muligheten til å avreagere følelsene sine på deg som straff. Det er aldri positivt å si i fra, folk blir fornærmet/såret, uansett hvor saklig man er. Ikke la deg lure inn i den fella. ;:- ) 

Anonymkode: a558a...403

Jeg har aldri hørt noen som ikke har vært fornærmet/såret etter å ha blitt ghostet heller..

Anonymkode: 96738...fb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det en gang. Han freaket og sendte mld der han truet med å legge ut dristige bilder av meg som jeg hadde vært dum å sende til han. Hadde aldri møtt han engang, han ble helt gal. Ringte meg ned og styrte på. Fortalte eksen min om det (gode venner med barn) og han tok telefonen da han ringte og sa at han kom til å angre om han delte bilder av meg. Da ble det stille. 

Anonymkode: 6a556...991

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, JackIost skrev:

Problemet med de to eksemplene dine er at mottakeren antakelig hadde tenkt at det var ren løgn, og da ville blitt sittende å lure på den egentlige årsaken :)

Jeg synes det er bedre å lure på den egentlige årsaken, men så kunne i alle fall legge personen bak seg, i stedet for å gå og lure på hva som skjedde med personen, og ofte være bekymret også. Vi er forskjellige. Jeg synes ghosting er den dårligste måten å avslutte noe på. Enda verre enn frekke måter. Jeg synes faktisk det er bedre å få høre at "det er slutt, jeg synes ikke du er pen nok" enn ghosting. For selv om det sårer så slipper man å gå å lure. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil gjerne ha et punktum, uansett hva det består i og på hvilken plattform.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Da har ikke du opplevd å bli ghostet, fint for deg. Ghosting er mye mer sårende og ødeleggende enn å få servert sannheten. 

Mange som sliter i årevis med at de ikke har svar eller fått et punktum dersom de blir ghostet av noen de bryr seg om. 

Ghosting er feig og umoralsk. Skal du Dickens noen over så vær i det minste mann nok (eller kvinne) til å si det.

Anonymkode: 2e9c0...659

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har ikke du opplevd å bli ghostet, fint for deg. Ghosting er mye mer sårende og ødeleggende enn å få servert sannheten. 

Mange som sliter i årevis med at de ikke har svar eller fått et punktum dersom de blir ghostet av noen de bryr seg om. 

Ghosting er feig og umoralsk. Skal du Dickens noen over så vær i det minste mann nok (eller kvinne) til å si det.

Skal du fucke noen over skille det stått. Hurra for auto korrekt på mobil :nori:

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det en gang. Han freaket og sendte mld der han truet med å legge ut dristige bilder av meg som jeg hadde vært dum å sende til han. Hadde aldri møtt han engang, han ble helt gal. Ringte meg ned og styrte på. Fortalte eksen min om det (gode venner med barn) og han tok telefonen da han ringte og sa at han kom til å angre om han delte bilder av meg. Da ble det stille. 

Så flaut at exen din må drive å rydde opp etter deg fordi du er løssluppen og sender nakenbilder til en vilt fremmed. Er du 14 eller??

Anonymkode: f59be...238

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flaut at exen din må drive å rydde opp etter deg fordi du er løssluppen og sender nakenbilder til en vilt fremmed. Er du 14 eller??

Anonymkode: f59be...238

Er DU 14 år?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...