Gjest Diva i.i. Skrevet 22. desember 2004 #21 Del Skrevet 22. desember 2004 Eh, mulig jeg ikke skjønte quotinga helt, men var det ment til meg ? Jeg er isåfall 24 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landria Skrevet 22. desember 2004 #22 Del Skrevet 22. desember 2004 Ble noe surr med quoteinga ja..hehe...var ment til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 28. desember 2004 #23 Del Skrevet 28. desember 2004 :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsen Skrevet 3. januar 2005 #24 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Landria. Jag har en väninna som har haft samma problem som dig.Hon började att träna bröstmusklerna i tillägg till att använda en bröstkräm. Jag kommer inte ihåg vad det heter men du kan helt säkert få råd hos en hudpleiesalong. Jag tror iallafall att darphin har ett uppstramningskräm för bröst. Du kan ju checka upp det. Min kompis är väldigt nöjd men det är klart, det är inte som med en bröstoperation där du gör operationen och sen behöver du inte tänka på det mer. Hon måste upprätta hålla resultatet genom träning. Jag har också hört rykter om ett bröstpiller som skall fungera bra. push-up pills nånting. Är inte helt säker på namnet men du kan säkert söka på "Fastere bryster" eller liknande. Kan ju vara värt att prova något av dessa alternativen innan du betalar massa pengar för en bröstoperation. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landria Skrevet 3. januar 2005 #25 Del Skrevet 3. januar 2005 Takk for svar Du kunne ikke funnet ut hvilken brystkrem det var? Dette hørtes jo oppmuntrende ut. Operasjonen er siste tingen jeg vil, men det går desverre mot den retningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsen Skrevet 4. januar 2005 #26 Del Skrevet 4. januar 2005 Hej igen! Jag ska höra med henne så fort jag pratar med henne. Men kom ihåg att det finns ingen kräm som kan trolla, du måste träna bröstmuslerna i tillägg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landria Skrevet 4. januar 2005 #27 Del Skrevet 4. januar 2005 tusen takk for bra hjelp nilsen Har allerede begynt å trene brystmusklene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 5. januar 2005 #28 Del Skrevet 5. januar 2005 Ikke for å være slem....men tror nok ingen krem kan få så store pupper til å strutte(vel krem får vel INGEN pupper til å strutte) og trening av brystmusklaturen har vel heller ikke så stor effekt, brystene er jo bare kjertler og fettvev..men det hjelper kanskje bittelitt om musklaturen rundt blir bedre... Jeg har 80E/75F selv, og syns ikke at trening av brystmusklatur har hjulpet i det hele tatt. Skulle gjerne hatt mindre pupper og, kjedelig når en "sprenger" alle fine bluser og topper...og halterneck kan en jo bare glemme...Men kjæresten eeeeelsker jo puppene så da så...Men når jeg er ferdig m barn og amming er det veldig fristende m reduksjon og løft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #29 Del Skrevet 5. januar 2005 Trening av brystmusklene vil kunne gi brystpartiet et lite løft om ikke brystene er for store. Har selv A-cup og har oppnådd ok resultat med trening. MEN-puppene mine hang ikke i utgangspunktet, jeg ønsket bare å få litt "høyere" byste (hvis man får trent pectoralis major så mye at den bygger ut under puppene vil det faktisk vises når man har små bryst). Med f-pupper, som også henger, vil nok ikke trening av brystmuskelen ha noen visuell effekt overhodet , dessverre. Så store pupper veier jo ganske mye. Hudkvaliteten til den enkelte har noe å si. Jo sterkere og mer motstandsdyktig hud (pluss god elstisitet i bindevev) jo mindre sjanse for heng. Men dette styrer man jo dessverre ikke selv. Er enig med hun som mente at du ikke bør vente for lenge med å operere hvis du plages veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsen Skrevet 5. januar 2005 #30 Del Skrevet 5. januar 2005 Hej igen! Nu har jag pratat med min väninna och hon sa att hon hade gått ner en del i vikt samtidigt som hon hade tränat och använt bröstkräm. Som alla vet är det ju som regel brösten som minskar först när man bantar. jag antar att det var en synergieffekt av alla tre faktorer som gjorde att hon upplevde att hon fikk fastare bröst. Krämen hon använde hade hon köpt när hon var på semester i Spanien - den heter beautybuilders. Tror inte att du får kjöpt den i Norge men det kan ju hända att du kan köpa den via internett. Du kan ju prova att söka efter den på någon av sökmotorerna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsen Skrevet 5. januar 2005 #31 Del Skrevet 5. januar 2005 Hej igen! Nu har jag pratat med min väninna och hon sa att hon hade gått ner en del i vikt samtidigt som hon hade tränat och använt bröstkräm. Som alla vet är det ju som regel brösten som minskar först när man bantar. jag antar att det var en synergieffekt av alla tre faktorer som gjorde att hon upplevde att hon fikk fastare bröst. Krämen hon använde hade hon köpt när hon var på semester i Spanien - den heter beautybuilders. Tror inte att du får kjöpt den i Norge men det kan ju hända att du kan köpa den via internett. Du kan ju prova att söka efter den på någon av sökmotorerna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsen Skrevet 5. januar 2005 #32 Del Skrevet 5. januar 2005 ooops. Sände visst svaret många gånger.... datorn hängde sig i det jag skulle lägga in svaret. Landria: lycka till med vad du än bestämmer dig för att göra. nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsen Skrevet 5. januar 2005 #33 Del Skrevet 5. januar 2005 Hej igen! Nu har jag pratat med min väninna och hon sa att hon hade gått ner en del i vikt samtidigt som hon hade tränat och använt bröstkräm. Som alla vet är det ju som regel brösten som minskar först när man bantar. jag antar att det var en synergieffekt av alla tre faktorer som gjorde att hon upplevde att hon fikk fastare bröst. Krämen hon använde hade hon köpt när hon var på semester i Spanien - den heter beautybuilders. Tror inte att du får kjöpt den i Norge men det kan ju hända att du kan köpa den via internett. Du kan ju prova att söka efter den på någon av sökmotorerna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landria Skrevet 5. januar 2005 #34 Del Skrevet 5. januar 2005 takk for svar nilsen! jeg tittet på en nettside de hadde, men vet ikke om de leverer til utlandet, det stod ingenting om det, så jeg sendte mail og spurte Så da kan jeg kanskje prøve dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulizza Skrevet 12. januar 2005 #35 Del Skrevet 12. januar 2005 Vet du hva? Hvis du har bestemt deg for at puppene dine er større og henger mer enn du kommer til å akseptere i fremtiden - så må du rettt og slett bare operere dem. Jeg var på din alder da jeg begynte å leke med tanken på brystløft/reduksjon. Men jeg gjorde det ikke før jeg var 27.... Skulle ha gjort det mye før! Det var altså så hærlig med pupper som satt hvor de skulle, ikke slang rundt i fritt fall. Jeg gikk å så på dem hele tiden i speilet :D Operasjon er aldri morsomt, og tipset mitt til dagen/natten før (da gruer man seg jo en smule...) er å være oppe hele natten. Få en venn til å være sammen med deg, som kan underholde deg og få tankene vekk fra operasjonen. Når du da møter på sykehuset om morgenen, er du så jævli trøtt at du bare vil sove :D Vel, det funket ihvertfall for meg Når det gjelder arr, så er det veldig individuelt. Hvordan er dine andre arr? Uansett, skjønner jeg hvis du velger ikke å gjøre det. Men jeg tipper at dette er begynnelsen på en prosess for deg, og at du iløpet av få år (mnd?) har en operasjonsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest landria Skrevet 12. januar 2005 #36 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg er foreløpig, så utrolig redd for operasjoner, at operasjon nå er utelukket om det ikke er nødvendig (noe det ikke er). Men du har rett...operasjon blir det nok til slutt etter mye slit og strev med "vidunderkurene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 13. januar 2005 #37 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har nettopp lest i siste utgaven av Det Nye, nr2 (fikk i posten idag) om hvordan du kan pleie deg brystfager. Jeg anbefaler deg å kjøpe bladet! Det står noen helt konkrete treningstips der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest landria Skrevet 13. januar 2005 #38 Del Skrevet 13. januar 2005 Det kan jeg gjøre Mjau, kanskje det står noe bra der som kan hjelpe. Takk for tipset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 14. januar 2005 #39 Del Skrevet 14. januar 2005 I dag har jeg litt bedre tid. Her får du treningstipset: Tips: Kombiner gjernedisse øvelsene med et program som styrker musklene i magen og nedre del av ryggen. Det gir deg bedre holdning og fremhever brystpartiet. Øvelse1: Start med å stå på alle fire, med hendene litt lenger ut enn skuldrene. Løft føttene opp fra gulvet. Trekk inn navlen og hold. Bøy albuene og berør gulvet med nesen. Slapp av, og returner til startsposisjon. Gjenta ett eller to sett med 12 repitisjoner. Tips: Hold nakken rett Øvelse 2: Ligg på ryggen på gulvet med en vekt i hver hånd- prøv deg fram med hva slags tyngde som passer for deg. Har du ikke vekter kan du f. eks fylle to flasker med vann. Hold vektene langs siden av kroppen med en armlengs avstand. Bøy lett i albuene, pust ut og løft vektene opp til de møtes over brystet. Klem mot brystet og senk armene sakte tilbake til utgangspungtet. Gjør to sett med 12 repitisjoner i hver. Tips: Hold den nedre delen av ryggen presset mot gulvet og knærne bøyd. Øvelse 3:Ligg på ryggen på gulvet med bøyde knær, og hold en vekt over brystet med begge hender - en hånd på hver ende av vekten. Bøy albuene. Løft vekten til du berører gulvet over hodet ditt. Returner til startsposisjonen. Utfør to sett med 12 repitisjoner. Tips: Hold den nedre delen av ryggen fast presset mot gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 4. februar 2005 #40 Del Skrevet 4. februar 2005 Tenker mer og mer på en BR selv, og vil bare kommentere at slik trening gjør brystene større fordi man bygger opp musklene under brystet. Disse treningstipsene er mer beregnet for folk med mindre (henge)pupper. Har selv lest det nr i Det Nye, både jeg og kjæresten lo godt. Hvorfor ikke bare si at man skal ta armhevinger etc...? Det er jo det de mener... Er usikker på om jeg vil gjennomføre operasjon. Har vel egentlig bestemt meg for å ta av noen kilo før jeg bestemmer meg fullstendig, kan jo være de blir litt mindre/penere da. Må også se det an med ryggen. Kalrer ikke å myke opp ryggraden mellom skulderbladene. Osteopati-terapeuten min klarer ikke engang å knekke meg opp... Må tenke mer... Og snakke med min kjære. Har bare så vidt nevnt det et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå