Gå til innhold

Hengepupper (som de så pent kalles...)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har hengepupper, 70F, store og de henger pga endel vev. Jeg er 18 år, og de har allerede vært sånn i 3 år minst nå. Jeg vurderer brystreduksjon og løft, men dette er ikke noe jeg ønsker egentlig.

Problemet mitt er hengingen, ingenting annet. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre dette litt bedre? Tar imot alle råd, absolutt, alt er verdt et forsøk.

Og vær så snill, ikke noe sånt "elsk kroppen din som den er". Det er ikke lett for en 18 år gammel jente med pupper halveis ned på magen nesten. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har prøvd den alt :( Snufs..Puppene mine ble så vonde. Det stivnet på puppene og strammet greit nok opp akkurat da det var på, men ble slapt igjen med en gang. Siden brystene mine er så tunge så strakk de seg skikkelig med den fra Biogime og det var såååå vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 70E,så jeg vet nesten hvordan det føles... Jeg har ikke noe godt råd og gi til deg, bortsett fra at du må passe på at du bruker gode bher...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker gode og bra bh'er, men det hjelper ikke mye. Hengingen synes, spesielt i bikinisesongen, og i tillegg er det ikke mye gøy å finne masse fine topper og finne ut at de ikke passer pga at brystene henger (eller at det rett og slett ser dumt ut).

bra flere er i samme bås som meg, så kan vi jo alltid tipse hverandre om råd hvis vi skulle komme over noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er. Jeg har hatt store bryster siden jeg gikk på ungdomsskolen (ikke særlig morsomt når alle andre gikk rundt med speilegg... :roll:). Mine henger ikke spesielt, utrolig nok. Jeg sverger til gode BH'er og har heldigvis ingen plager. Jeg synes du skal vurdere brystreduksjon siden det plager deg så mye. Ta deg i allefall en prat med legen og få et objektivt syn på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystreduksjon har jeg vært på konsultasjon på Colosseumklinikken for, og kan få det dekket.

Men for meg er dette absolutt siste alternativ, siden jeg er såpass ung, med tanke på arr, og i tillegg at jeg rett og slett er livredd for operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Du kan prøve å trene brystmusklene, men det har nok ikke så mye å si. Det beste du kan gjøre nå, er å hindre at du får enda mer hengepupper. Gå med en god BH, H&M-bher gir ikke god nok støtte. Gå i en undertøysbutikk og få faghjelp. Jeg bruker 65 F, og kjøper i undertøysbutikk. BH-ene koster ca 500 kr stk., men jeg lover deg at det er vel verdt investeringen. Videre bør du smøre deg godt inn meg fuktighetskrem for å gjøre å gjøre huden mest mulig elastisk. Og for all del; Få deg en god sports-bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er da på den andre siden. Fikk ikke bryster før jeg var 20 år, og har nå en 70-75B. Jeg er den den i familien som er dårligst utrustet.

Farmoren min to reduksjon for 15 år siden, mens mormor gjorde det i september 04. Ikke vent. Livskvaliteten blir så utrolig forbedret!

Det er ikke gøy å shoppe klær uansett om du har for små eller for store. Ting passer liksom ikke som det skal.

Uansett hva du velger å gjøre vil jeg ønske deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra operasjon, så er det vel ikke så mye mer å gjøre enn å bruke bh'er som passer! Som har god fassong, støtter opp, og gjør at det ser pent ut. Sov gjerne med sportsbh om natten. Pupper vil jo naturlig henge mer og mer om de henger fritt pga tyngdekraften.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva i.i.
Jeg har hengepupper, 70F, store og de henger pga endel vev. Jeg er 18 år, og de har allerede vært sånn i 3 år minst nå. Jeg vurderer brystreduksjon og løft, men dette er ikke noe jeg ønsker egentlig.

Problemet mitt er hengingen, ingenting annet. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre dette litt bedre? Tar imot alle råd, absolutt, alt er verdt et forsøk.

Og vær så snill, ikke noe sånt "elsk kroppen din som den er". Det er ikke lett for en 18 år gammel jente med pupper halveis ned på magen nesten. :oops:

Du er ikke alene som du ser, og jeg kjenner også til det der. Fikk bryster ganske tidlig i forhold til andre på min alder, og jeg sleit litt med at jeg faktisk ikke fikk penger til ordentlig jogge-BH da jeg skulle ha gym. Jeg tror ærlig talt at dette resultete i at mine faktisk har "hengt" litt mer enn jeg liker fra ganske tidlig av. Føler at de er blitt litt ødelagte på en måte.

Det suger, men det er ikke så mye annet å gjøre enn å bruke en god bh og sportsbh til fysisk aktivitet og bruke en god bodylotion om en ikke vurderer operasjon.

(noe jeg faktisk kommer til å gjøre etterhvert, da dette plager meg veldig :grine: )

:klem: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er ikke alene som du ser, og jeg kjenner også til det der. Fikk bryster ganske tidlig i forhold til andre på min alder, og jeg sleit litt med at jeg faktisk ikke fikk penger til ordentlig jogge-BH da jeg skulle ha gym. Jeg tror ærlig talt at dette resultete i at mine faktisk har "hengt" litt mer enn jeg liker fra ganske tidlig av. Føler at de er blitt litt ødelagte på en måte.

Det suger, men det er ikke så mye annet å gjøre enn å bruke en god bh og sportsbh til fysisk aktivitet og bruke en god bodylotion om en ikke vurderer operasjon.

(noe jeg faktisk kommer til å gjøre etterhvert, da dette plager meg veldig :grine: )

Tror nok det blir til operasjon på meg etterhvert også. Hvor gammel er du?

:klem: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
å ta push-ups kan faktisk hjelpe betraktlig  :)  

da strammer du opp brystmusklene og løfter litt, om ikke mye  :-)

Hehe..jeg prøver alt jeg :wink: takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov gjerne med sportsbh om natten. Pupper vil jo naturlig henge mer og mer om de henger fritt pga tyngdekraften.

Dette vil jeg ikke anbefale deg! Puppene trenger å beholde sin naturlige elastisitet også. Sov derfor uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...