Gå til innhold

Hva slags undertøy bruker du til vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra farge, stoff og type?

Og bruker du trange bukser til hverdags? Hvordan unngå at trusa synes igjennom?

Har du bher med eller uten spiler? Store eller små bryster?

Trenger litt inspirasjon til undertøysshopping :)

Anonymkode: a96bc...d6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bomull-stringtruser, da jeg ikke vil trusa skal vise gjennom mine stramme jeans. BH er vel smak og behag, jeg liker med spiler, bruker 75B. 

Anonymkode: efb09...a6e

AnonymBruker
Skrevet

Bruker nesten bare bomullstruser, dvs mest hipster og boxer, og majoriteten av undertøyskuffen er i hvitt. Kun bh med spiler, 85 F. 

Anonymkode: b3b64...722

AnonymBruker
Skrevet

medium.jpg

og 

sloggi-romance-midi-svart-50-1453-117-00

Anonymkode: 2e7ac...e1c

Skrevet

Bruker hipstertruser hjemme, og stringtruser ute, fordi jeg alltid går i trange jeans. (Stoff vet jeg ikke, kjøper undertøy jeg syns ser fint ut og behagelig ut bare - )

Bruker BH uten spiler hjemme, men ute bruker jeg med spiler. Tror jeg bruker 75B...

Når det gjelder farge så varierer det. Prøver alltid å matche fargene på truse og BH, men har alt fra svart til hvit. Favoritten er nok svart!

AnonymBruker
Skrevet

Bruker så og si bare string eller halvstring, alt annet syntes jeg bare er skikkelig ubehagelig å ha under klær. Burde kanskje bruke litt mer bonullstruser, men bruker som oftest blonder og fine truser, alltid matchene til bh. Har vel kanskje mest svarte truser, med diverse mønster og tilleggsfarger, men har også en del rødt, lilla og blått. Hvitt er jeg ikke så glad i, men har noe. 

Bhene er med spiler, noen uten innlegg andre med, favoritten er vel balconette, men ha enten vanlige også. Har middels pupper. 

Bruker for det meste skjørt/kjoler, men når jeg bruker jeans bruker jeg helt stramme (string under gjør jo at trusen ikke syntes). 

Anonymkode: 2070b...baf

AnonymBruker
Skrevet

Bruker stringtruse eller sånn halvhipstertruse (aner ikke hva det heter). Bruker blondebh uten spiler. Med spiler hvis jeg skal ha på meg noe som krever det. Har C/D cup. 

Anonymkode: be48b...b14

Skrevet

BH'er er stort sett fra Change og med spiler, ettersom jeg synes spilene støtter litt. Til hverdags går det for det meste i sloggitruser - modellen som heter "tai". De sitter godt og  lever i vask etter vask etter vask. Bruker trange bukser og ser ingenting til trusekant (men må innrømme jeg ikke har for vane å sjekke baken i speilet til hverdags). 

Gjest CamillaCollett
Skrevet

Jeg er svak for blonder og går stort sett i blondeundertøy. Gjerne fra Triumph, og helst med spiler. Jeg bruker klassisk truse til, men bryr meg lite om trusekanten synes litt gjennom buksa. 

Jeg bruker 65F (brukte 75B i alle år til jeg fikk målt skikkelig hos Triumph).

AnonymBruker
Skrevet

Nesten utelukkende blonde-hipsters/string. Som er pene, behagelige, dekker litt og ikke synes gjennom klær. Fra Victoria Secret og LaSenza. 

Bruker stort sett BH med spiler fra samme merke, holder meg til fire-fem fargeskalaer så mye passer fint sammen. Hender jeg bytter ut BHen  med en stram singlett når jeg kommer hjem. 

Sover helst i syntetiske boksere, de fleste jeg har er kjøpt på M&S. Har også noen bomullssett fra Calvin Clein som er gode å sove i. 

Anonymkode: ad277...8d1

AnonymBruker
Skrevet

Bruker nesten bare cheeky truser. I alle farger og varianter.

Anonymkode: b2cd5...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips med bilder av fint undertøy eller anbefalinger av butikker ? :) 

Anonymkode: d8ba0...e68

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker for det meste comfyballs eller tilsvarende truser  som har god plass forran slik at utstyret kan henge naturlig.

Men nå om vinteren bruker jeg nesten alltid stillongs eller strømpebukse. Da bruker jeg det som undertøy og har ikke noe under.

Anonymkode: ad34e...fe8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stort sett bare bomullsstring som jeg bruker til hverdags, helt vanlige hvite jeg kjøper i trepakning fra HM. Under skjørt/kjoler og når jeg er hjemme bruker jeg Calvin Klein truser eller diverse "cheeky" truser. 

Jeg har veldig små pupper som enn så lenge holder formen, så er veldig glad i spileløse bher. Har mange vanlige fra HM som går under de meste, ellers bruker jeg bare stram singlet under tykkere gensere og pene bralettes i blonder under bluser/topper som er halvgjennomsiktige. Bralettes kjøper jeg ofte fra Ganni, Samsøe og Love Stories og diverse nettbutikker og resten er stort sett kjøpt på HM eller fra Calvin Klein

Anonymkode: 0bd59...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...