AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Jeg er i fødselspermisjon. Tenker at jeg må begynne å søke ny jobb snart fordi jeg ikke har full stilling der jeg jobber, selv om jeg elsker jobben min! Når tenker dere at det er passende å begynne med jobbsøking? En ansettelsesprosess tar jo gjerne litt tid. Anonymkode: 81bf3...362
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Du bør få det til å klaffe med når det er vanlig å ansette nye i din bransje. Det er f.eks vanlig i veldig mange yrker at man starter opp i august. Mange av de jobbene er allerede lyst ut og besatt,men er du heldig, så er det noen som er litt trege med å lyse ut. Anonymkode: d949b...fdf
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør få det til å klaffe med når det er vanlig å ansette nye i din bransje. Det er f.eks vanlig i veldig mange yrker at man starter opp i august. Mange av de jobbene er allerede lyst ut og besatt,men er du heldig, så er det noen som er litt trege med å lyse ut. Anonymkode: d949b...fdf Det er ikke slik her. Jobber innen HMS, og det er gjerne ansettelser fortløpende. Er ikke flust med jobber heller, så jeg tenker at jeg bør være ute i litt god tid. Anonymkode: 81bf3...362
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Det er bare å begynne med en gang tenker jeg. Dersom de vil ha deg, så kan de vente. Jeg kjenner to som fikk jobb rett før de fikk barn også. Det går an, selv om ikke alle arbeidsgivere er så flinke til å forholde seg til graviditet og permisjon. Anonymkode: 617e6...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå