AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Jeg har et litt pinlig problem.. Jeg hadde for mange, mange år siden sex med en jevnaldrende fyr. Han var svært(!) god i senga og en interessant fyr, men jeg var ikke ute etter et forhold. Vi hadde ikke mer kontakt etter å ha møttes et par ganger for sex. Etter mange år i utlandet flyttet jeg og mannen min "hjem" og jeg møtte min søsters nye kjæreste (som også bor i nærområdet) - som da viste seg å være denne fyren fra langt tilbake i tid. Jeg fortalte det til søsteren min slik at hun skulle være informert, og hun syntes det var kleint, men ikke noe å slå opp over. Mannen ble også gjort klar over situasjonen. Nå er de gift og vi omgås dem mye. Problemet er at den seksuelle spenningen mellom meg og svoger bare ikke gir seg. (Rettelse: Det er mulig er bare jeg som føler på spenningen, og ikke gjensidig - det vet jeg ikke) Han er utrolig sexy, og jeg husker jo hvordan det var å ha sex med han, og det skal veldig lite til før jeg begynner å tenke på det når vi er sammen, spesielt om det har gått en stund siden jeg har "fått noe" hjemme... Jeg har aldri i mitt langvarige forhold tenkt slik om noen andre menn enn min mann. Problemet er jo at jeg ender opp med å unngå samtaler med svoger, jeg sitter aldri like ved han i middagsselskaper eller sofaen, og prøver for all del å unngå å være alene med han. Men fyren er jo en familieorientert, snill fyr, så han dukker jo opp i tide og utide for å hjelpe til med alt mulig, og jeg tenker altså nesten automatisk på den gangen vi hadde sex og at jeg faktisk har lyst på han fortsatt. Jeg er redd for at han, min mann eller søster merker at jeg har rar adferd og at jeg innimellom blir satt ut av han, og kommer til å skjønne at jeg ikke er så avslappet til hele greia som jeg har hevdet. Jeg ønsker mest av alt å få kjølet ned tankene mine. Noen råd?? Anonymkode: c0b29...de9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Ikke enkelt nei. Man kan jo dessverre ikke alltid styre tanker og følelser, samme hvor feil de synes å være. Jeg har fortsatt ofte "upassende" tanker om et par ekser som jeg hadde veldig god seksuell kjemi og super sex med. Jeg treffer på dem en sjelden gang , og da kan det faktisk føles fysisk at jeg har lyst på dem. Til tross for at jeg nå er sammen med en på mange vis super dame.... Anonymkode: c7794...fc5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Slitsom situasjon, men tror det kan være greit å bare å ha sex med han og få det ut, vil kanskje bli lettere å få det ut av kroppen. Det er selvsagt en risk for motsatt effekt, dvs. at du bare vil ha mer etter en ny runde, men alt er vel bedre enn å gå rundt som en trykkoker som nå? Anonymkode: 76e09...cd3 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Si til søsteren din at han har vært utro sånn at hun dumper han Anonymkode: 87fd3...451
Annonym91 Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Wow, imponert over de over her asså.. men, jeg tror du gjør det rette med å holde avstand. Å viss du å din mann er sikre på hverandre ville jeg informert han om at du enda ikke har kommet over FF din å at du føler deg ubekvemt rundt hans tilstedeværelse. Kanskje din mann vil forstå det.. beste i et forhold er ærlighet å tåler ikke mannen din det så er han ikke vært å "kjempe" for 5
Gjest impressa Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Det er ikke farlig å være kåt på noen, svoger eller ei. Så lenge du ikke flørter eller prøver deg synes jeg bare du skal slappe av, ikke tenke over atferden din eller hva andre tenker og tillate deg å la tankene fly. Kåtskapen øker jo bare når man forteller seg selv at følelsene er forbudt og prøver å fortrenge dem.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Ingen fare. Er vel bare å bestemme seg for ikke å pule med ham. Du har (forhåpentligvis) kontroll over din egen kropp, så ser absolutt ikke problemet med å overtenke noe såpass kraftig som at du har pult en kar for årevis siden. Anonymkode: 2c716...0b1 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si til søsteren din at han har vært utro sånn at hun dumper han Anonymkode: 87fd3...451 Herregud, hva er vitsen med å lage unødvendig problemer for andre par? Ikke sikkert hun dumper han på flekken bare fordi ts sier "foresten så er han utro mot deg" ikke sikkert hun tro på ts da ts har null bevis. Da er faktisk ts som blir sett på som utspekulert og ingen forstår hvorfor. Da erdet bedre å si "vi hadde sex for mange år siden og det et litt kleint" enn å ødelegge lykken hennes Anonymkode: 10722...018 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slitsom situasjon, men tror det kan være greit å bare å ha sex med han og få det ut, vil kanskje bli lettere å få det ut av kroppen. Det er selvsagt en risk for motsatt effekt, dvs. at du bare vil ha mer etter en ny runde, men alt er vel bedre enn å gå rundt som en trykkoker som nå? Anonymkode: 76e09...cd3 Fantastisk ide du. Ts er utro mot mannen sin og puler svogeren sin. Blir hun avvist av han, så driter hun seg ut. For noen forslag noen kommer med her. Anonymkode: 10722...018 10
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke enkelt nei. Man kan jo dessverre ikke alltid styre tanker og følelser, samme hvor feil de synes å være. Jeg har fortsatt ofte "upassende" tanker om et par ekser som jeg hadde veldig god seksuell kjemi og super sex med. Jeg treffer på dem en sjelden gang , og da kan det faktisk føles fysisk at jeg har lyst på dem. Til tross for at jeg nå er sammen med en på mange vis super dame.... Anonymkode: c7794...fc5 Takk for svar. Jeg har vel hatt det slik tidligere med ekskjærester jeg har hatt det veldig bra med seksuelt. Svogeren er likevel den eneste one night standen det har vært slik med. Jeg tenker jo at dette sikkert er helt vanlig. Det er bare litt ekstra ugreit når denne personen er så tett på meg og forholdet mitt. 😊 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slitsom situasjon, men tror det kan være greit å bare å ha sex med han og få det ut, vil kanskje bli lettere å få det ut av kroppen. Det er selvsagt en risk for motsatt effekt, dvs. at du bare vil ha mer etter en ny runde, men alt er vel bedre enn å gå rundt som en trykkoker som nå? Anonymkode: 76e09...cd3 Det er naturligvis helt uaktuelt. Jeg respekterer alle personene involvert (meg selv også) for mye til å gjøre noe så dumt. 20 minutter siden, Annonym91 skrev: Wow, imponert over de over her asså.. men, jeg tror du gjør det rette med å holde avstand. Å viss du å din mann er sikre på hverandre ville jeg informert han om at du enda ikke har kommet over FF din å at du føler deg ubekvemt rundt hans tilstedeværelse. Kanskje din mann vil forstå det.. beste i et forhold er ærlighet å tåler ikke mannen din det så er han ikke vært å "kjempe" for Jeg har spurt han om han legger merke til spenneningen mellom meg og svoger og han hadde gjort det, men mente det kanskje var fordi svoger er nervøs rundt meg (jeg er på mange måter familiens overhode, men jeg tror ikke det er noe sannhet i nervøsitet-teorien hans). Jeg forklarte at jeg opplevde det som noe spenning pga vår historie sammen, men turte ikke fortelle hvordan jeg tenker på svoger. Er redd det vil ødelegge mellom svoger og mannen eller mannen og min søster. Men jeg skal tenke litt mer på svaret ditt! 16 minutter siden, impressa skrev: Det er ikke farlig å være kåt på noen, svoger eller ei. Så lenge du ikke flørter eller prøver deg synes jeg bare du skal slappe av, ikke tenke over atferden din eller hva andre tenker og tillate deg å la tankene fly. Kåtskapen øker jo bare når man forteller seg selv at følelsene er forbudt og prøver å fortrenge dem. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen fare. Er vel bare å bestemme seg for ikke å pule med ham. Du har (forhåpentligvis) kontroll over din egen kropp, så ser absolutt ikke problemet med å overtenke noe såpass kraftig som at du har pult en kar for årevis siden. Anonymkode: 2c716...0b1 Takk for svar! Jeg ser absolutt at dette ikke trenger å være et problem, men problemet (at jeg har lyst på han) gir seg utslag i rødming og rar adferd fra meg, og det er strengt tatt det jeg vil til livs - før noen merker det og legger sammen to og to.. Å ha sånne tanker må jeg vel bare leve med, men jeg skulle så gjerne fått kontroll over dem sånn at sex ikke er så langt fremme i hjernebarken hver gang jeg møter svoger. Hilsen TS Anonymkode: c0b29...de9
Ulla Ullsokk Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 34 minutter siden, Annonym91 skrev: Wow, imponert over de over her asså.. men, jeg tror du gjør det rette med å holde avstand. Å viss du å din mann er sikre på hverandre ville jeg informert han om at du enda ikke har kommet over FF din å at du føler deg ubekvemt rundt hans tilstedeværelse. Kanskje din mann vil forstå det.. beste i et forhold er ærlighet å tåler ikke mannen din det så er han ikke vært å "kjempe" for Wow! Heeeelt uenig! Selvfølgelig sier du ikke noe til din mann! Hvis du GJØR noe så bør du si det, men TANKENE dine må du holde for deg selv! Hadde jeg vært din mann, så hadde jeg ikke villet være sammen med deg hvis jeg visste det. Det betyr IKKE at jeg synes du bør gå fra han eller at du er slem mot han. Men vil du beholde han, så for guds skyld ikke fortell at du er heit på en annen mann! Akkurat som DU ikke vil vite om han runker mens han tenker på Line på HR. Tanker må man søren meg få ha i fred! Jeg har ikke andre tips enn at du må gjøre så godt du kan å ufarliggjøre han for deg selv. Han ligge rmed søsteren din, for min del hadde bare det gjort han uinteressant seksuelt. Synes du er flink som holder avstand, da. 6
Hurepoix Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 (endret) Du må nok til med en firkant her med alle involverte så du kan få noen nye og mye kleinere seksuelle bilder og minner om ham som kan overkjøre og ta plassen til de gamle, heite tankene om ham. Du skal se du tenner mindre på ham når du har sett din mann gi ham ris naken som en uskikkelig gutt og både søstera di og mannen din har gitt deg ris som den løse tøsa du er. Ellers tyder vel det faktum at både du og søstera di tenner på denne fyren at han trigger noe i dere som skyldes enten arv eller miljø. Kanskje dere skal arrangere et seminar med podiumsdiskusjoner med sexologer, psykologer om dette? Endret 8. april 2017 av Hurepoix 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Wow! Heeeelt uenig! Selvfølgelig sier du ikke noe til din mann! Hvis du GJØR noe så bør du si det, men TANKENE dine må du holde for deg selv! Hadde jeg vært din mann, så hadde jeg ikke villet være sammen med deg hvis jeg visste det. Det betyr IKKE at jeg synes du bør gå fra han eller at du er slem mot han. Men vil du beholde han, så for guds skyld ikke fortell at du er heit på en annen mann! Akkurat som DU ikke vil vite om han runker mens han tenker på Line på HR. Tanker må man søren meg få ha i fred! Jeg har ikke andre tips enn at du må gjøre så godt du kan å ufarliggjøre han for deg selv. Han ligge rmed søsteren din, for min del hadde bare det gjort han uinteressant seksuelt. Synes du er flink som holder avstand, da. Snakk for deg selv. I vårt forhold er det helt innafor å snakke om slike ting, og eventuelt hvem vi tenker på mens vi masturberer. Anonymkode: 9c1b8...93d 1
Ulla Ullsokk Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. I vårt forhold er det helt innafor å snakke om slike ting, og eventuelt hvem vi tenker på mens vi masturberer. Anonymkode: 9c1b8...93d Ok, det er neppe kjempevanlig! Jeg vil IKKE vite sånt og ikke vil jeg dele mitt eget heller. Mine tanker er helt ufarlige for forholdet, så lenge det bare er tanker og ikke handlinger eller ord sagt høyt. Jeg er ikke særlig sjalu, men vil helst ikke høre om min mann tenner på en på jobben el.l. 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 Er det bare meg, eller tenker du noen gang på hvor bra sex han har med søsteren din? Anonymkode: fd78d...89d 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hva er vitsen med å lage unødvendig problemer for andre par? Ikke sikkert hun dumper han på flekken bare fordi ts sier "foresten så er han utro mot deg" ikke sikkert hun tro på ts da ts har null bevis. Da er faktisk ts som blir sett på som utspekulert og ingen forstår hvorfor. Da erdet bedre å si "vi hadde sex for mange år siden og det et litt kleint" enn å ødelegge lykken hennes Anonymkode: 10722...018 Det er verdt et forsøk. Anonymkode: 87fd3...451
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #17 Skrevet 9. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller tenker du noen gang på hvor bra sex han har med søsteren din? Anonymkode: fd78d...89d Jeg tenker jo på han på den måten innimellom fordi jeg ser at han er kjærlig med henne, eller når hun forteller om noe om sexlivet deres, så indirekte tenker jeg kanskje på det. Uff.. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er verdt et forsøk. Anonymkode: 87fd3...451 Jeg lurer på om hovedinnlegget er blitt litt misforstått, eller om dette bare er et vilt forslag? Ingen har vært utro på noe tidspunkt her, og det har på ingen måte vært noe mål å bryte opp forholdet til min søster eller mitt eget forhold for den del. Hadde han vært utro mot min søster tror jeg forresten faktisk at lysten på han ville vært kurert. Hilsen TS Anonymkode: c0b29...de9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #18 Skrevet 9. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er verdt et forsøk. Anonymkode: 87fd3...451 Nei det er det ikke. Anonymkode: eb76d...fd0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #19 Skrevet 10. april 2017 På 9.4.2017 den 12.17, AnonymBruker skrev: Nei det er det ikke. Anonymkode: eb76d...fd0 Jo Anonymkode: 87fd3...451
Cuckold Skrevet 12. april 2017 #20 Skrevet 12. april 2017 (endret) På 4/8/2017 den 9.36, AnonymBruker skrev: Jeg har et litt pinlig problem.. Jeg hadde for mange, mange år siden sex med en jevnaldrende fyr. Han var svært(!) god i senga og en interessant fyr, men jeg var ikke ute etter et forhold. Vi hadde ikke mer kontakt etter å ha møttes et par ganger for sex. Etter mange år i utlandet flyttet jeg og mannen min "hjem" og jeg møtte min søsters nye kjæreste (som også bor i nærområdet) - som da viste seg å være denne fyren fra langt tilbake i tid. Jeg fortalte det til søsteren min slik at hun skulle være informert, og hun syntes det var kleint, men ikke noe å slå opp over. Mannen ble også gjort klar over situasjonen. Nå er de gift og vi omgås dem mye. Problemet er at den seksuelle spenningen mellom meg og svoger bare ikke gir seg. (Rettelse: Det er mulig er bare jeg som føler på spenningen, og ikke gjensidig - det vet jeg ikke) Han er utrolig sexy, og jeg husker jo hvordan det var å ha sex med han, og det skal veldig lite til før jeg begynner å tenke på det når vi er sammen, spesielt om det har gått en stund siden jeg har "fått noe" hjemme... Jeg har aldri i mitt langvarige forhold tenkt slik om noen andre menn enn min mann. Problemet er jo at jeg ender opp med å unngå samtaler med svoger, jeg sitter aldri like ved han i middagsselskaper eller sofaen, og prøver for all del å unngå å være alene med han. Men fyren er jo en familieorientert, snill fyr, så han dukker jo opp i tide og utide for å hjelpe til med alt mulig, og jeg tenker altså nesten automatisk på den gangen vi hadde sex og at jeg faktisk har lyst på han fortsatt. Jeg er redd for at han, min mann eller søster merker at jeg har rar adferd og at jeg innimellom blir satt ut av han, og kommer til å skjønne at jeg ikke er så avslappet til hele greia som jeg har hevdet. Jeg ønsker mest av alt å få kjølet ned tankene mine. Noen råd?? Anonymkode: c0b29...de9 Det er helt normalt både å tenne på andre og tenke på å ha sex med andre enn sin faste partner, det er forskjell på å tenne på andre og å ha sex med andre bak partnerens rygg. Når det er sagt kan det nok være at kvinner i større grad enn menn har spesiell seksuell dragning mot en eller noen få utvalgte, og i så måte vil mannen din ha større grunn til å være sjalu om han forstår hva du føler enn om du på din side fikk vite at han kan tenne både på din søster og på 1/3 av de kvinnelige kollegene på jobben. For en mann er det å tenne på kvinner noe dagligdags, og når mange menn holder seg tro mot partneren er det ikke fordi de aldri har lyst på andre. Det er altså helt normalt å ha lyst og likevel greie å holde seg på matten. Samtidig kan jeg nevne at jeg som cuckold har litt erfaring med å omgås par der min kvinne har eller har hatt seksuelle eventyr med mannen (eller med paret), og jeg tror det ville vært problematisk å ha hyppig omgang med disse om jeg ikke hadde hatt denne merkelige evnen til å finne spenning i sjalusien. Siden din mann neppe har en tilsvarende fetisj, bør du nok være bevisst faren for at et sidesprang vil kunne ødelegge både ditt forhold til din søster, forholdet mellom din søster og mannen og ditt forhold til din egen mann. Men det forbudte gjør det naturligvis ikke mindre besnærende, slik er vi mennesker. Endret 12. april 2017 av Cuckold 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå