Gå til innhold

Påskekrim 2017

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har noe å anbefale? Hva skal dere se?

Anonymkode: b32f0...511

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å se Apple Tree Yard med Emma Watson :) Så også at p3 anbefalte Vitnet. Den starter på mandag, mens den med Emma Watson ikke starter før på fredag. Hva med deg? 

Anonymkode: b5675...c33

AnonymBruker
Skrevet

Nedgravde hemmeligheter og Apple tree yard!:)

Anonymkode: 9ad84...33e

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nedgravde hemmeligheter og Apple tree yard!:)

'Nedgravde hemmeligheter' virker interessant. Dette er for øvrig 2. sesong av denne serien.

AnonymBruker
Skrevet

Apple tree yard starter i morgen på TV 2. Og fått gode kritikker.

Anonymkode: dad10...624

Skrevet
10 timer siden, NordicViking skrev:

'Nedgravde hemmeligheter' virker interessant. Dette er for øvrig 2. sesong av denne serien.

Det skal jeg se på. Første sesong var spennende!

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg går på Apple tree yard som jeg gleder meg masse til. Ellers så gleder jeg meg til sesong 3 av  Broadchurch på nrk. Sesong 1 og 2 ligger på netflix og kan også anbefales. 

Ellers kan du kjøre din egen påskekrim og se "Før vi dør" - hvor alle 10 episodene ligger ute på nrk. Denne serien er svensk krim på sitt beste. 

AnonymBruker
Skrevet
På 9.4.2017 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt å se Apple Tree Yard med Emma Watson :) Så også at p3 anbefalte Vitnet. Den starter på mandag, mens den med Emma Watson ikke starter før på fredag. Hva med deg? 

Anonymkode: b5675...c33

Om du forventer å se Emma Watson tror jeg du blir skuffet. :) Skuespilleren heter Emily Watson, og ser slik ut:

11748509-low_res-apple-tree-yard.jpg?w=7

Anonymkode: e395d...a97

Gjest Coolaid
Skrevet

Dere som så Apple tree yard.... hva syns dere? Jeg så første episode i går og ble litt skuffet. Den har fått så bra kritikker men følte at den var treg og handlingen gikk laaaangsomt fremover. Har ikke gitt den helt opp enda, det kan fortsatt bli spennende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...