Martha Stewart Skrevet 29. desember 2004 #21 Skrevet 29. desember 2004 Vurderer statene jeg nå...Florida, eller kanskje så langt som til Hawaii / Maui - noen som har vært der??? Florida er supert, det kan jeg skrive under på! Bare styr unna månedene i orkansesongen, dvs om høsten... Mot slutten av året er det trygt.
TeddyToria Skrevet 29. desember 2004 #22 Skrevet 29. desember 2004 Florida er supert, det kan jeg skrive under på! Bare styr unna månedene i orkansesongen, dvs om høsten... Mot slutten av året er det trygt. Så flott! Du har vel ikke noe hotell eller bestemte steder å anbefale også vel - landet på den andre siden av dammen er jo så stort, og Florida er ingen ministat akkurat!!! Miami er selvsagt en selvfølge, men ofte er det jo minst like spennende utenfor de mest åpenbare plassene!? Forøvrig kan jeg anbefale Kreta til andre reiselystne! Mange synes kanskje ikke det lyder så eksotisk, og er litt "nedtråkket" av nordmenn fra før - men det er faktisk veldig vakket, og en flott øy som har så og si alt!!! Natur, kultur og et riktig sydende liv:)
Martha Stewart Skrevet 29. desember 2004 #23 Skrevet 29. desember 2004 Så flott! Du har vel ikke noe hotell eller bestemte steder å anbefale også vel - landet på den andre siden av dammen er jo så stort, og Florida er ingen ministat akkurat!!! Miami er selvsagt en selvfølge, men ofte er det jo minst like spennende utenfor de mest åpenbare plassene!? Hotellanbefaling kan jeg definitivt gi ja! :-) Sjekk ut Ocean Spray Miami Beach Jeg er helfrelst på Miami! Det er en storby som kombinerer både strandlivets gleder og et eksotisk miljø. Kjæresten fridde på stranden der i februar i år og i slutten av november dro vi tilbake. Det var like bra som sist! Hotellet var nyoppusset i 2003, frokost følger med (det gjør det ikke på alle amerikanske hoteller!), ca 50 meter unna er det en flott strand med god plass, noen kilometer lenger sør ligger berømte South Beach. Hele området er kjent for den flotte Art Deco-arkitekturen. I tillegg er Miami et bra utgangspunkt for bilturer til Orlando med Disney World og diverse fornøyelsesparker, flotte Fort Lauderdale, øyene ut mot Key West og nasjonalparken Everglades der man bl.a kan dra på båttur i sumpen og se ville alligatorer. Maten er topp og shoppingmulighetene er uendelige! Klimaet er behagelig stort sett hele året (litt vel varmt på sommeren kanskje). Kort sagt: Sol, palmer og strender er ihvertfall perfekte kulisser for romantikk!! :hjerter2: Forøvrig kan jeg anbefale Kreta til andre reiselystne! Mange synes kanskje ikke det lyder så eksotisk, og er litt "nedtråkket" av nordmenn fra før - men det er faktisk veldig vakket, og en flott øy som har så og si alt!!! Natur, kultur og et riktig sydende liv:) Mannen er Hellas-frelst, så der skal vi nok helt sikkert etterhvert ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå