linky Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 hvor går deres bryllupsreise? og hvor mye skal dere betale for den? vi har bestemt oss for å reise til santorini i hellas.kjempefin plass ikke dyrt heller, vi betaler ca.4800 kr per.person i 2 uker.... gleder meg
*SOL* Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 ...ok, vi ønskte oss bryllupsreise i gave. Så vi endte opp på Alanisos 1 uke. Den største øya i Egerhavet, men muligens den kjedeligste og...Tok båt over til Skiatos og kjørte rundt som Maria og Josef...men alle hotell og herberg var fulle. Men vi var jo nygifte så vi reiste lykkelig tilbake til Alanisos og koste oss resten av ferien
Gjest Jeg Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Vi tenker å reise til Azorene. Det er ikke så egnet for barn og siden vi har to små er dette en ypperlig mulighet til å oppleve dette spennende stedet alene. Ikke så mye som MÅ sees heller så vi kan konsentrere oss om hverandre og storslått natur
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #4 Skrevet 19. desember 2004 Jeg tror vi skal til New York. Det er sambo som styrer bryllupsreisen. Vi har vært flere ganger på chartertur og noen ganger i Thailand. Vi gifter oss sent i juni og da er det ikke så værtrygt i Østen. Vi er glade i å oppleve ting. Klarer ikke sitte stille :oops: ...
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #5 Skrevet 19. desember 2004 Vi skal til Mauritus od Dubai. Kommer på ca 50000 for begge to. Dyrt men vi syns det er verdt det.
leela Skrevet 19. desember 2004 #6 Skrevet 19. desember 2004 Vi skal til Florida i 2 uker, vi får låne hus og bil gratis, så da blir det kun flyreisen + mat og div vi må betale.
Snutus Skrevet 19. desember 2004 #7 Skrevet 19. desember 2004 Vi skal til Australia. Regner med at flyturen kommer på 20-25000 for oss begge. Dette er noe vi har snakket om lenge så bryllupsreisen var en glimrende anledning.
prinsipessa Skrevet 19. desember 2004 #8 Skrevet 19. desember 2004 Vi skal til Costa Rica i tre uker, gav 13000 for flybilletten, regner 25-30000 i lommepenger. Gleder oss masse til jungeltur og strandliv.
*Heidi* Skrevet 19. desember 2004 #9 Skrevet 19. desember 2004 Vi var på santorini, på bryllupsreise i sommer og syntes det var utrolig vakkert (en ubeskrivelg solnedgang) men oxo litt dyrt og kjedelig i lengden.. vi var en uke på naxos oxo og selv om det er litt mer typisk syden og litt mindre romantisk bryllupsreise opplegg så trivdes vi faktisk bedre der.. I santorini så bodde vi i noen "huler" i veggen på spissen av øya, Oia heter det der og det var ganske spesielt.. men jeg tror noen av de andre byene, for eks fira har litt mer liv i seg
Martha Stewart Skrevet 21. desember 2004 #10 Skrevet 21. desember 2004 Jeg tror vi skal til New York. Det er sambo som styrer bryllupsreisen. Vi har vært flere ganger på chartertur og noen ganger i Thailand. Vi gifter oss sent i juni og da er det ikke så værtrygt i Østen. Vi er glade i å oppleve ting. Klarer ikke sitte stille :oops: ... Vi heller vel mot Paris - liker heller ikke å sitte/ligge stille for lenge av gangen... New York er også fristende - av samme grunn!! Har vært der minst 5 ganger før, men blir aldri lei... Vi skal til Florida i 2 uker, vi får låne hus og bil gratis, så da blir det kun flyreisen + mat og div vi må betale. Florida kan ANBEFALES på det varmeste!! Det var der kjæresten fridde til meg *sukk*... Vi likte Miami så godt at vi har vært der to ganger i år...
Gjest Betty Boop Skrevet 21. desember 2004 #11 Skrevet 21. desember 2004 Vi har ikke bestemt oss ennå, men vi heller mot en tur som er 3 dager i Kuala Lumpur, 3 dager i Saigon og 15 dager på Borneo. Det koster ca. 35 000 for begge to og inkluderer fly, hotell og transfer. Vi har ikke bestemt oss fordi vi er litt usikker på om det blir for mye regn da. Har også tenkt på en liknende tur, men som er 3 dager i Auckland, 15 dager på Fiji og 3 dager i LA. Får tenke litt mer i julen...
Jandia Skrevet 21. desember 2004 #12 Skrevet 21. desember 2004 Vi kom nettopp hjem fra en 2-ukers bryllupsreise til Florida! Helt sinnsykt bra og anbefales absolutt!!!!!
Cathie Skrevet 21. desember 2004 #13 Skrevet 21. desember 2004 Vi skal to uker til thailand.. først to netter i bangkok, så resten et sted som heter Hua Hin, etter det tar vi fly til India, og blir der ca en og en halv uke, og beskøker familien hans, (min kjære er halvt indisk).. Tror det kommer til å bli en herlig tur
Edie Skrevet 21. desember 2004 #14 Skrevet 21. desember 2004 Vi skal til Maldivene (Veligandu) og betaler 53000,- for 12 dager.
magnhild Skrevet 21. desember 2004 #15 Skrevet 21. desember 2004 Vi skal til søritalie med alt inkludert. Prisen ble 32000 for to uker. Så det er penger, men jeg gleder meg så utrolig masse at det blir helt sikkert veldig bra!!!
Scaramouche Skrevet 22. desember 2004 #16 Skrevet 22. desember 2004 Vi skal til Bankok og Koh Samui, Gleder meg sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå masse!!!
Linn3c Skrevet 27. desember 2004 #17 Skrevet 27. desember 2004 Det einaste me har bestemt oss for er at me skal vera vekke i 3 veker. Kvar, når og kor dyrt det blir anar me ingen ting om...
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #18 Skrevet 28. desember 2004 Vi gjør ikke så mye ut av det, og tar en tur til Tyskland, der sambo tok sin utdanning. Vært i tyskland før, og trivdes godt dær...Gleder meg
Seterjenta Skrevet 29. desember 2004 #19 Skrevet 29. desember 2004 Vi tenkte først på Aruba, men det blir fryktelig dyrt, så da begynte vi å kikke mot Thailand/Maldivene/Seychellene istedet. Men etter flodbølgekatastrofen, så er det vel ikke noe særlig å reise dit heller... Egypt kanskje?
TeddyToria Skrevet 29. desember 2004 #20 Skrevet 29. desember 2004 Ja, det tenker jeg litt på... Vi snakket en stund sammen om Maldivene, men det er vel ikke akkurat aktuelt lenger. Selv om det nok blir lenge til en slik katastrofe skjer igjen, så skal jo ødeleggelsene og stedene bygges opp igjen... Så, hva blir det egentlig til for dere som allerede har bestilt turer til disse områdene?! Vurderer statene jeg nå...Florida, eller kanskje så langt som til Hawaii / Maui - noen som har vært der???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå